Chanyeol yang baru ingin keluar dari pejabatnya terhenti apabila bunyi mesej masuk.
Dia mengambil telefonnya.
From:Pabo Noona
Ah!Chan!Noona lupa nak beli tauhu untuk sup noona.Jadi tolong berhenti dekat market and beli yer!Jangan buat² tak baca or tak ingat pula mesej ni!!
"Aihh..dia macam tau² jer aku nak buat macam tu."
Lalu Chan berjalan keluar dan start keretanya.
Dia menuju ke Diamond Market kerana ia akan melalui jalan di situ untuk ke rumah kakaknya.
Diparkir tempat yang sesuai lalu keluar.
Dibaiki cermin mata hitan yang dipakai lalu masuk ke dalam market.
Dia berjalan ke tempat barangan basah.
"Tauhu...tauhu..haa...tu tauhu.."katanya yang lihat sebungkus tauhu yang ada di rak sebelah lelaki yang agak tinggi itu.
Tap..tap..tap..
Dia sempat mengambil tauhu yang sudah dipegang oleh lelaki yang agak tinggi itu.
Apa dia kisah..yang penting dia dapat beli..malas nak dengar amukan kakaknya nanti
Lelaki yang dia rampas tauhu itu berpaling ke arahnya.
"Mian.Aku yang dapat dulu."kata Chan ringkas sambil baiki cermin mata hitam yang dipakainya.
"Bwo?!"
"Aku cakap yang aku dapat dulu.Faham?"
Zzap!
Lelaki tinggi itu merampas tauhu itu dari tangannya.
"Tapi aku yang pegang dulu!!"
"But aku yang nampak tauhu ni dulu!"balas Chan tak mahu mengalah.
Mereka saling tenung tajam.
"Kenapa ni Guanlin?"tanya satu suara yang agak lembut di belakang mereka.
Dua² berpaling.
Lelaki yang tinggi itu mengadu pada perempuan itu.
Chanyeol hanya pandang sekilas.
"Ni noona..Encik ni ambil dulu tauhu kita."adu Guanlin pada Jihyo.
YOU ARE READING
* Secretary Song *
Romance|I'm in love with every moment I spend with you. I can't wait to spend the rest of my life with you.| • • "Aku takkan tipu kalau aku sukakan seseorang" "Maksud tuan..?" "Aku suka kau." Cast: Song Jihyo a...