•Stop Crying•

152 28 10
                                    

Chan mundar mandir di dalam pejabatnya.Sesekali dia melihat jam tangan Rolex nya itu.Sepertinya dia menunggu seseorang.

Telefonnya berdering.

Dia menjawab panggilan itu setelah melihat 'Guanlin'..

"Hello.."jawab Chan.

"Hyung..ada masalah sekarang ni.Noona tak dapat nak pergi kerja."kata Guanlin seperti kelam kabut.Bunyi bising juga kedengaran.

"Kenapa Jihyo tak call jer?And apa yang bising di luar tu?"tanya Chan sambil mengerutkan dahinya.

"Hyung belum tengok di media sosial tentang Eunwoo dan noona??"

"B..belum..tentang apa?"Chan agak terkejut kerana dia tidak tahu apa².

Guanlin mengeluh dan mula menceritakan segalanya.

Guanlin's story to Chan:

"Noona!"jerit Guanlin dan ia mengejutkan Jihyo yang baru sahaja bersiap untuk pergi kerja.

"Apa?"

Guanlin menunjukkan satu article yang penuh dengan bermacam macam cerita dan komen² disitu.

Eunwoo's Girlfriend..Is it real?

She's pregnant so..

Cheap woman??

Eunwoo take someone virginity?!

Comment :

hyeri98 : Eunwoo doesn't like a cheap woman😂

jane422 : She just want Eunwoo's money for sure..bad girl😠

Kim90 : I think this girl pregnant and want Eunwoo to be responsible..Same thing of course..try again girl🙄

Dan banyak lagi comment yang menghina..

"Apa semua ni Guanlin?K-kenapa ada wajah noona dalam article ni??"Jihyo bingung.

Tiba² kedengaran bunyi bising di luar rumah.Guanlin menyelak langsir di tingkap untuk melihat keadaan di luar.

Jihyo turut serta bersama Guanlin.Mereka berdua tercengang.Wartawan dan beberapa orang mungkin peminat sedang melihat ke arah mereka.

Mereka juga turut melihat signboard 'Breakup with him!!'

Benda ini berlaku dengan pantas.Ada beberapa ketukan pintu dan loceng dibunyikan.Jihyo dan Guanlin memandang antara satu sama lain.

Wartawan² itu mula bergerak hampir sahaja mahu masuk ke rumah tapi mereka menghentikan niat mereka apabila melihat seorang lelaki keluar dari rumah itu dengan wajah yang mungkin marah.

Guanlin sekarang berhadapan dengan wartawan dan kamera yang dibawa mereka asyik mengambil gambarnya.

"Maaf..tolong hentikan semua ni..Apa yang kamu semua lakukan ini adalah salah."kata Guanlin cuba menghalau mereka pergi dengan tenang.

 * Secretary Song *Where stories live. Discover now