"Kiss me.."
Mata Jihyo meluas dengan permintaan Chan.Dia sangkakan sesuatu yang mudah malah...ianya sesuatu yang tak pernah dia fikirkan.
Adakah ini kesan dari alcohol yang diminum atau datang dari hatinya?
"Yes..or no?" tanya Chan lagi dan masih menunggu jawapan dari Jihyo yang kelihatan gementar.
"Erm.."
Jihyo gelisah.Chan mendekati wajahnya dengan Jihyo membuatkan Jihyo beranjak ke belakang sedikit.Tapi tangan Chan lebih pantas dan memegang pinggang Jihyo dengan tangan kanannya untuk menghalang Jihyo dari bergerak.
Dengan kedekatan wajah mereka ketika itu mata Chan mula fokus ke wajah Jihyo.
Dari mata,hidung,pipi dan bibir.
Tanpa sedar dia mengelus pipi Jihyo dengan ibu jarinya.Pipinya gebu itu buat Chan senyum.
Jihyo masih memandang Chan dan agak terkejut dengan elusan Chan di pipinya
"i'm suck to be patience..aku..sudah penat menunggu."
"T-tapi.."
Chan mendekatkan dirinya dengan Jihyo dan bibirnya bertembung dengan Jihyo.
Mata Jihyo meluas.Jihyo merasa ada sesuatu di dalam perutnya.Terasa pelik dengan perasaanya. Chan meleraikan ciuman sekilas itu dan memandang tepat di matanya.
"You're reserved for now! Stop make other people hitting on you!" kata Chan dengan kerutan di dahi sepertinya sangat menegaskan kata² nya.
Sekali lagi Chan mendekati wajahnya untuk mencium Jihyo tetapi Chan malah menjatuhkan kepalanya di atas bahu Jihyo.
Tangan Chan masih erat memeluk pinggang Jihyo.Jihyo terkedu.
"Aku..taknak kehilangan kau..aku sayang kau..aku sukakan kau." kata Chan bercakap dalam keadaan separuh sedar.
Hanya tuhan sahaja yang tahu perasaan Jihyo ketika itu apabila Chan berkata begitu.
Pagi..
Zzap!!
Chan terbangun dari tidurnya dan terus memegang kepalanya yang berdenyut.Shit!
"I hate alcohol!" sumpah Chan geram dengan dirinya.
Hidungnya mula terbau makanan.
Chan pelik kerana dia tiada suruh sesiapa masak untuknya.
Dia bangun dan memandang dirinya ke arah cermin. Chan mengeluh kerana dia masih memakai baju yang semalam.
Dia mengambil tuala dan masuk ke shower.
Dia membuka shower dan air membasahi tubuhnya.Kejadian kelmarin di taman muncul difikirannya.
Keluhan dilepaskan..Sedikit demi sedikit muncul kejadian semalam di mana dia balik ke rumah dan seseorang memeluknya dari belakang.
Muncul pula dirinya yang ingin mencium Jihyo dan gelap..
YOU ARE READING
* Secretary Song *
Romance|I'm in love with every moment I spend with you. I can't wait to spend the rest of my life with you.| • • "Aku takkan tipu kalau aku sukakan seseorang" "Maksud tuan..?" "Aku suka kau." Cast: Song Jihyo a...