"Encik Siwon..Di mana yer tempat buat air?"tanya Jihyo setelah keluar dari bilik bossnya.
"Mari saya tunjukkan.."
Jihyo ikut Siwon.
~Ruang Rehat~
"Ni la tempat nak buat air ke apa.."
"Ah kamsahamida.."
Siwon baru sahaja ingin beredar tetapi dia batalkan niatnya.
"Oh ya..Cik Jihyo dah kenal Tuan Chan ker??"tanya Siwon.
"Dae?Yer..kan Encik Siwon yang .."
"Aniya..Tadi..Cik dengan Tuan Chan saling terkejut dan cik jihyo sebut nama Tuan Chan..Maknanya dah kenal la kan?"
"Ouh pasal tu..Kami pernah berjumpa di mall.Itu jer..Tak sangka pula dia boss saya sekarang."
"Ouh macam tu.Arasseo..Ah selamat bekerja yer cik Jihyo."
Jihyo angguk dan senyum.
Siwon beredar dari situ.
Jihyo mengambil gelas dan membuat air.
~Tuan Chan Room~
Bamm!!
Chanyeol menghentak meja dengan tangan kanannya.
"Aku dah cakap check barang tu sebelum hantar pada klien!!Now ada aduan yang barang yang dihantar tu rosak!!Aku yang malu!Kau nak syarikat aku ni musnah ker?!"marah Chanyeol pada pekerjanya yang cuai.
"Maaf tuan.Saya dah suruh staff di bawah saya check.Mungkin ada yang mereka tak perasaan atau barang tu rosak ketika dihantar."
"Takda²!Aku nak kau call klien kita tu dan minta maaf and then hantar balik barang dia.Pastikan check sehingga kau dan staff bawah kau tu muntah!Kalau aku dapat lagi aduan tentang ni.Kau boleh simpan barang² kau dan tidur di rumah!"
Pekerjanya itu senyap dan angguk.
"Maaf tuan.Saya akan pastikan semuanya okay."
"Now go!!!"
Pekerjanya itu menunduk hormat lalu menuju ke pintu.
Chanyeol menggeleng kepala kerana serabut.
Pekerjanya itu membuka pintu lalu kelihatan Jihyo yang baru ingin buka pintu sambil membawa segelas air.
Jihyo senyum kepada pekerja itu tapi pekerja itu hanya pergi begitu saja.
Dapat dilihat matanya agak berair.
"Tuan..boleh saya masuk?"tanya Jihyo.
Chanyeol memandang Jihyo.
Dia mengeluh.
"Kau dah masuk kan..Buat apa tanya?!"
"Dae..."
Jihyo mendekatinya lalu letak segelas air di atas meja Chanyeol.
YOU ARE READING
* Secretary Song *
Romance|I'm in love with every moment I spend with you. I can't wait to spend the rest of my life with you.| • • "Aku takkan tipu kalau aku sukakan seseorang" "Maksud tuan..?" "Aku suka kau." Cast: Song Jihyo a...