6. Bölüm - Kehanet Başladı.

89 24 9
                                    


Şaşkınlar arasında Seokjin de vardı. Duyduğu sözler onu korkutmuştu , daha saraya yeni gelmişti , karşısında kral vardı ve onun kendisinin eşi olacağını söylüyordu. Seokjin bu sözlere karşı koyamayacağını , karşı koysa bile bunun yararının olmayacağını biliyordu. Bu sadece ortalığı karıştırırdı. Fakat şu anda buna baştan razıymış gibi görünmek istemiyordu. Bu ona tuhaf geliyordu. 


Kral etrafına baktı. Annesi ve kız kardeşi ona ağızları açık bir şekilde bakıyordu. Kendini gülmemek için tutuyordu. Birden dikkatini onların yanında duran 5. Eş Krilla kendine çekti. Onu görmek kralın sinirini bozuyordu. En başından beri ondan hoşlanmamıştı fakat annesinin ısrarları da onu bezdirmişti. Bir gözünü kısıp boynunu çatırdattı ve eli ile Krilla'ya gitmesi manasında bir işaret yaptı. Aynı çobanların köpeklere yaptığı türden. Kış kış derler ya işte yaparken , o işaret.  Krilla hemen valide kraliçeye baktı. Yardım istiyordu ondan. Tabii valide kraliçe hemen konuşmaya başlamıştı. 


Valide Kraliçe : Oğlum Krilla senin için en iyi seçenek. Hem tüm krallık onu kraliçe olarak istiyor. Yeni gelmiş ve cariyeyi böyle yüksek rütbelere koymak çok mantıksız. Ayrıca Krilla eş seviyesinde olan tek cariye , bu durumda kraliçe o olmalı. 


Kral sıkılmış bir ifadeyle annesine baktı. 

Kral Taehyung : Anneciğim , benim için kraliçe olmak için en uygun kişi Seokjindir. Siz bana uzun süredir bir kraliçe için baskı yapıyordunuz bende size istediğinizi veriyorum işte. 


 Valide Kraliçe : Ben uygun bir kraliçe adayından bahsediyordum. Yani Krilladan... Yeni yetme bir oğlandan değil. 


Valide kraliçe konuşurken hiddetle ayağa kalkmıştı. Sinirine hakim olmaya çalışıyordu. Fakat inanamıyordu. Oğlu Krilla yerine neden bu Seokjin denilen yeni yetmeyi seçmişti. Bunu meak ediyordu. 

Kral Taehyung : Anne , senin bu Krilla takıntını anlayamıyorum. Ben sözümü söyledim. Seokjin kraliçe olacak. Şimdi lütfen Krilla ile birlikte sizde çıkın. Beth sende çık. 


Kralın son sözleri bir rica değil emirdi. Herkes emirlere uymak zorundaydı. Hizmetçiler onların yanına gelmiş valide kraliçe , prenses ve Krillaya öncülük etmek için kapıyı göstererek onların arkalarına dizilmişlerdi. Üçü de kalkıp sinirle odadan çıkmıştı. Hızlı adımlar attıkları için hizmetçiler onlara yetişmekte zorlanıyordu. Bütün gün koşuyorlardı zaten ve tek normal bir şekilde yürüyebildikleri zamanda koşmak onların hiç hoşuna gitmemişti. 


Seokjin olanlar karşısında sakinliğini koruyordu. En azından dışarıdan öyle görünüyordu. Elleri terlemişti. Ellerini elbisesine sürtüyordu. Başını kaldırdı usulca , onu izleyen bir çift gözle karşılaştı. Kralın gözleri. Yemyeşil , koca bir orman kadar yeşildi o gözler. Oturuşunu dikleştirdi ve bacak bacak üstüne atarak ellerini eski yerlerine geri koydu Seokjin. Başı ile krala selam verdi. Onun bir şeyler demesini bekliyordu. Kendisi konuşmayı açmak için fazlasıyla gergindi. Kral bunu anlamış gibi gülümsemiş ve az önceki haline nazaran fazlasıyla sıcak ve samimi bir şekilde konuşmaya başlamıştı. 


Kral Taehyung : Seokjin , seninle ilk görüşmemizin böyle olmasını istememiştim fakat düşmanlarını görmeni istedim. Karşında bir sürü rakip var , onları destekleyenler benim annem ve kardeşim. Söylediklerime bir itirazın yok ve şaşkınsın biliyorum. Bu şaşkınlığın çok yakında kaybolacak.


Kral Taehyung sustuğunda ayağa kalkmıştı. Seokjin'in gözlerine bakmış ve konuşmaya devam etmişti. 


Kral Taehyung : Benim kraliçem ol Seokjin. Taş kalbimin içindeki gül bahçesi ol. 


Kral Taehyung bunları söylerken elini uzatmıştı. Seokjin kralın ellerine bakmıştı , baktığı anda gözleri büyümüştü. Bu birkaç gün önce gördüğü eldi , yüzükten tanımıştı. Yutkunmuştu. Korkmuştu. O günkü gibi soğuk bir rüzgar esmişti. Bir karar vermesi gerekiyordu. Bu eli tutarsa her şeye sahip olabilirdi. Kral Taehyung'a bile sahip olabilirdi  ya da korkusuna yenik düşüp kaçabilirdi. 

Kararını vermişti. Gülümseyerek sandalyesini hafifçe geriye ittirmiş ve ayağa kalkmıştı. Ona uzatılan eli tutmuş ve yeşil gözlere bakarak konuşmuştu. 

Seokjin  :  Kraliçe ve sizin eşiniz olmaktan onur duyarım efendim. Ben Ribelle soyunun son varisi bu görevi kabul ediyorum. 


Kral gülümsemiş ve nazikçe tuttuğu eli kendine çekerek elin üzerine bir kelebek kadar hafif fakat koca bir dünya kadar anlamlı bir öpücük kondurmuştu. 


Kral Taehyung : Öyleyse kraliçem , hadi yemeğimizi yiyelim. 

Böylece ikiside yerlerine geri oturmuşlar ve koyu bir sohbete dalarak yemeklerine başlamışlardı. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Üst kattaki salon dairesinde valide kraliçe koltuğa oturmuş etrafta sürekli dönen Krillayı izliyor ve kızının başına yaptığı masajla biraz rahatlamaya çalışıyordu. 


Valide Kraliçe  :  Krilla dur artık. Zaten başım ağrıyor.

Krilla durmak yerine daha da hızlanmış ve ellerini birbirine sürtmeye , parmak aralarındaki etlerini sıkıştırmaya başlamıştı. Sonra durdu. Ağlayacak gibiydi. Bu üzüntüden miydi yoksa sinirden miydi pek anlaşılmıyordu. 


5. Eş Krilla : Ama kraliçem. Şimdi ne yapacağız ? Kral çok kararlı görünüyor. Yaptığımız her şey boşa gidecek. Ben bu şekilde aşağılanamam. Neden benim ona olan sevgimi görmüyor anlamıyorum. Ona bu zamana kadar korkuyla bakmayan tek cariye benim. Tabii artık o oğlanda ona bakıyor. Kesin bir işler çeviriyor o. Öyle olmalı. Başka bir açıklaması olamaz. ?


Valide Kraliçe : Krilla sus. Bir planım var. Şimdi beni dinle ve sakin ol. Eğer böyle devam edersen kral tabii ki senin sevgini görmez. Onu sadece sinir etmiş olursun. 


Krilla plan kelimesini duyunca hemen valide kraliçenin yanında bitmişti. Onun yanına oturmuş ve onu can kulağıyla dinlemeye başlamıştı. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Son varis , kızılın oğluyla tanıştı. Yeşiller önlerinde eğildi , gülenler ağladı. Çürükle kızmaya başlıyor yavaş yavaş. Çabuk haber eyleyin her yere.  Annemizin sütünden düşmüş bir damla kadar güzel olan , bir gülden daha kırmızı ateş kadar sıcak olanla tanıştı. Cana can kana kan kattı. 

Bu sözleri fısıldadı. Elleri ile taşı yokladı ve başını kaldırdı. Gökyüzüne baktı. 

?: İşte kehanet başlıyor... Yolunuz açık olsun. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kötü bir bölüm olduğunun farkındayım. Bir dahaki bölüm çok daha uzun ve güzel olacak. Bundan emin olabilirsiniz. Lütfen hikayeyi paylaşmayı , oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Düşünceleriniz benim için çok önemli. Umarım iyisinizdir.


İyi akşamlar, günaydın veya iyi günler. Sizleri seviyorum. 


                                                                                                                                             🌹🌜Lapiii🌛🌹

𝙸𝚗𝚟𝚒𝚝é  𝙳𝚞 𝙲𝚒𝚎𝚕               ¦Taejin ¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin