Keyifli okumalar💜💙
.
.İşte şimdi gerçekten ölüyorduk.
Ölüm ansızın gelirdi, tıpkı bir yılanın sinsiliği gibi. İşte o sinsiliği şimdi iliklerime kadar hissediyordum. Zaman yoktu, belkide kalmamıştı ama iyi hissediyordum. Çünkü bu kasaba özgürlüğü hak ediyordu.
"Buna nasıl cüret edebilirsin!"
Hırlıyordu yüzüme, bir yandan da ateşlerin içinden nasıl kurtulacağını bulmaya çalışıyordu. Fakat ateşin özelliği asla sönmezdi, bu yüzden ne yaparsa yapsın buradan kurtulmak imkânsızdı.
Avuçlarım arasına aldığım mavi taşın yakıcı gücü geceyi maviye boyadı. Güç, kendini öyle hızlı dışarı atmıştı ki zayıf bedenim daha fazla ayakta duramamış ve dizlerim üzerine düşmüştüm.
Sonra gözlerim usulca kapandı, bedenimde aniden hissettiğim hafiflik derin bir nefes vermemi sağladı. Ateşin çıtırdayan sesi kulaklarıma dolarken, uğultu yerini kocaman bir sessizliğe bırakmıştı.
Fakat beklenmedik bir sarsıntıyla bedenim alevlere acı bir şekilde teslim olmuştu. Tenimi yakıp geçen acı, çığlık atmamı engellemiş ve nefesimi tamamen kesmişti.
💫
Saat: 04:04
"Hareket edip durmasana Minky."
"Ben hareket etmiyorum, sen çabalama."
"Bana bak o kulaklarını koparmamı istemiyorsan benimle iyi geçin."
"Yok ya, geçinmezsem nolur."
"Minky- A! Uyandı gerçekten uyanıyor, Minky ona bak uyanıyor!"
"Omzumu çürütmezsen bakacağım."
"Omzunu yerinden çıkaracağım şimdi!"
"Omzumu rahat bırak!"
Kulaklarıma dolan tiz seslerle gözlerimi usulca aralamıştım. Ciğerlerime dolan temiz havayı içime çekebildiğim kadar çekerken tiz seslerin atışmasını yeniden duydum.
"Bir rahat dur Pinky. Ona bakmam lazım." Karşımda pembe tenli ikizlerle birkaç kez kırpıştırdım gözlerimi. "Hanım efendi şu an güvendesiniz. Ben Minky, sizi ölümden dirilten yakışıklı, karizmatik, seksi- ben Minky. Tanıştığıma memnun oldum."
"Jisoo, nasıl hissediyorsun?"
Yerimden hiçbir halsizliğim olmadan doğrularak kendimi yokladım. Bir şeyler hatırlıyordum fakat sahneler parça parça zihnimdeydi.
"Ne dedin az önce sen?" Adının Minky olduğunu öğrendiğim pembe tenli, Pinky'i geriye iterek üzerini düzeltip dizlerimin üzerine çıktı. "Biliyorum bu çok uçuk bir durum ama gerçek. Mavi taş sayesinde ateşin oluşmasını sağladın, bu da ateşi ölümsüz kıldı ve hiçbir şekilde sönmedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power: Dangerous |namsoo|
Teen Fiction"Yardımına ihtiyacım var." Dudaklarından bıraktığı titrek bir nefes adamın dikkatini çeken tek şey oldu. "Kötü şeyler olacak, bana yardım et."