X1001 başını yerden kaldırır gözlerini hafifçe aralar etrafını mavi saydam bir tabaka sarmıştır. Nerede olduğunu ve Bay X ' e ne olduğunu düşünür... Gözlerini kapar ve doğduğu ana gider " Askerbotların ona saldırdığını Yıldızlı Askeri göğsünden söktüğü çekirdeği hatırlar ,ama buraya nasıl geldiğini merak eder onun arkasından bir ses " Uyandın demek ..." X1001 Arkasına bakar. Doğduğu yerde çekirdeğini söktüğü Yıldızlı Asker " Dün Kötü bir şekilde tanıştık X1001 " X1001 şaşırarak "Ama sen ölmüş olmalıydın !" Yıldızlı Asker " Bizde ölmek kelimesini pek kullanılmaz , beni tamir ettiler ve daha güçlüyüm " Elini havaya kaldırır " Oldukça güçlü..." X1001 beyaz ışık yayan eline bakar . Hipnotize olmuş gibi gözleri ışığa takılıp kalır " Bu şey de nedir ? Bu garip şey ..." Yıldız, parlayan elindeki ışığın sönmesini izler " Bizler neysek oyuz " Sanki bu kelimeler X1001 'in canını yakmış gibi olur göğsünde şiddetli bir ağrı oluşur. Bu yüzden biraz yerde kıvranır . Yıldız neler olup bittiğini anlayamaz ,"Hey! Sen !Derhal eski haline dön !!" X1001 biraz düzelir . Biraz toparlanır ve ayağa kalkmaya çalışır sanki güçlü bir yer çekimi onu yeniden yere yapıştırır " Neler Oluyor !? " Yıldız "Hiçbir şey ... Sadece artık ayağa kalkamayacak ve güçlerini kullanamayacaksın . Sadece nefes alıp vereceksin ." X1001 kendini oldukça garip ve üzgün hisseder . Sanki artık herşeyi elinden alınmıştır. Kendini bomboş hissediyordur. Bu yüzden biraz titrer . Yıldız " Çok korkmuşa benziyorsun . Ama sen bir Robotsun ve paslanana kadar öyle kalacaksın... " X1001 "Babam nerde ? Neden beni yalnız bıraktı ..?" Yıldız şaşırmış gibi " Baba mı ? " X1001 kafasını sallar . Beyaz saçlarını hafif bir rüzgar dalgalandırır , Yıldız Robotik bir sesle " Ha ha ha ...Senin .Benim. Hiçbirimizin babası yok . Bizim hiçbirşeyimiz yok . " X1001 içinde bir şeyler kopmuş gibidir . " Yok..." Yıldız Robot ,birilerinin onu çağırması üzerine X1001 orada bir başına kalır ,bulunduğu yerde bir tek onun bölmesinin ışığı yanıyordur diğer bölümlerde koyu bir karanlık hakimdir. Bir anda odanın aydınlatması söner, onu saran mavi katman zayıflar ve sıvılaşır . Üstünden tamamen kalkar, bacaklarından ve kollarından damlayan mavi sıvı yerde bir su birikintisi halini alır . Mavi katmandan kurtulan X1001 hızlıca odadan uzaklaşır bedenini saran korku ve endişe onun oradan çıkması gerektiğini söylüyor gibidir, kapıya koşar kendini odadan çıktıktan sonra biraz rahatlamış hisseder . "Nereye gitmeliyim ?" bulunduğu yer iki tarafa doğru uzanan uzun bir koridordur etrafta karanlık olduğu için kimseyi göremiyordur . Bir öne bir arkaya vücudunu çevirir kafasına kulağa benzeyen şeye elini koyar .Gözlerinin önünde bir harita belirir . Bulunduğu yer haritada yeşil bir ok ile gösteriliyordur . " Buradayım . Koridor şurada bitiyor " ve hızlıca öne doğru koşar . Koridor da ayak sesleri yankılanıyordur . Tuhaftır ki birtek onun ayakları yankı yapıyordur koridorun sonunu görüyordur, çünkü parlak birşey koridordaki büyük kapının altından sızıyordur . Ama bu parlayan şey hareket halindedir . X1001 Garip hislerini bu kapıya yaklaşınca daha çok arttığını fark eder. Kapıyı açmaya çalışır ama kapı öylece hareketsiz duruyordur . Kapıya vurmalıyım, birilerine seslenmeliyim diye düşünür ; "Bir dakika beni buraya hapseden onlar, neden çıkmama yardım etsinler ki ? " ve kapıdan uzaklaşır . Kapının açılmasını sağlayacak bir şey olmalı diye etrafa göz gezdirir , koridor sarsılır ve o kapının altındaki ışık kırmızı renge bürünür. Içinde büyük bir korku belirir . "Bu da neydi böyle ?!" Koridordaki büyük kapı sarsılmaya başlar , kapının büyüklüğü yüzünden yerde sallanıyordur . X1001 çök kapan hareketiyle kapının güçlü duran kolunun altına geçer kapı aralanır " içeride kimse varmı ?! " Ses hoş ve sevimlidir . Nedense bir güven hissiyle X1001 saklandığı yerden çıkar herhangi bir saldırıya karşı savunma pozisyonu alır . Kapıdaki Sarışın Kedi Kulaklı Robot " Sa...Sa...sakin ol ...sen..sen ...X' in robotu musun?"
X1001 -Babam...- hala savunma pozisyonundadır . "Evet !!! Ne İstiyorsun !!!?" Kedi Kulak " Beni o gönderdi ... Şey ..?" "Şey Ne ?" "Kendimi tanıtmak isterdim ama burası boşaltılıyor Spectrumlara(Helikoptere benzeyen daha güçlü uçma aracı) binmek istiyorsak acele edelim " Ve Kedi kulak kolundan çeker , kolunu asılmasıyla biraz neye uğradığını şaşırır ." Ben Nya . Teleryum saldırıya uğradı. .." koşarak " Ve Ozon zarar gördü ...İnsanlar ve Robotlar tahliye ediliyor . Elimizde Spectrum çok kalmadı . Koşmaya devam ederlerken " Savaşçı Robotlar etraftan gelebilecek saldırılara karşı surlara yerleştirildi .Ve şimdi kaçıyoruz.. "X1001 bir anda kolunu çeker " Kaçmak mı ? Peki Neyden ?" Nya " Bilmiyorum emirleri uyguluyorum " X1001 " Biz robotuz yeniden üretilebiliriz bizi neden yanlarında istiyorlar ? " Nya " Seni anlayamıyorum .Gitmeliyiz heran bir şey olabilir " X1001 " Biz !Canlı! Değiliz ! " Nya yere çöker " Anlayamıyorum" X1001 "Dün doğdum , robot olarak ...Ve bugün burayı terk ediyorum ..." Nya anlamayan bakışlarla "Gitmek istemiyor musun ? Ama ama neden?.." X1001 "Saldıran şey her ne ise gidip durduracağım " Nya ayağa kalkar " X1001 emirlere uymak zorundasın ne istiyorlarsa yapmalıyız ve buradan gitmeliyiz !!" X1001 kızıl ğöğe bakar büyük bir duman göğe yükseliyordur . {Duman neredeyse sorun oradadır} . Nya gözlerini açıp kapar "Bekle !!!! Nereye !!!!!!" X1001 onu duymadan arkasını döner ve dumanın çıktığı yöne koşar . Nya "BEKLEEEE!!!!" Nya onları bekleyen spektruma koşar Yıldız hemen X 'in yanındadır ve bir sürü asker robot ... Nya " Bay X onu oradan çıkardım ama emirleri dinlemedi , sorunu halledecekmiş .." Spektrumdaki herkes "NE !!!!" Yıldız Ayağa kalktı ve onun emrindeki askerlerde öyle , elleri bağlı Bay X'te ayaktaydı. Yıldız " Yerine OTUR HEMEN ! " X "Hayır sizi dinlemeyecektir . Mutlaka beni görmeli " Yıldız " Orada KAL !" Askerleri, silahlarını ona doğru tutar X " Hayır ! O , sizi dinlemez benim emrimdedir !" Yıldız bir Of çeker " İyi şimdi bize nereye gitmiş olabileceğini söyle ..." X yamuk bir gülümseme ile " Sorun neredeyse oraya ..." Yıldız bir kaşını havaya kaldırır ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı : Nova (Düzenlenmeye Alındı )
Science FictionMisa Nanaki sonunda Novateryum Enstitüsünü kazanmıştır ancak onun farklı planları vardır . Diğer planı küçükken hayatını kurtarmış olan robotla yüz yüze tanışmaktır ... Fakat kimse Novaya ne olduğu hakkında hiçbirşey bilmiyordur. Hayranı olduğu ro...