- Tudod, hogy csak a pénz miatt vállaltam el... - forgattam meg a szemem Ni-kire.
- Mivaan?! Teljesen le vagyok maradva - mondta zavarodottan Jay.
- Szóval röviden, tömören elmondom. Tudod volt az a félre értés még múltkor, manager hyung nem tudta eltusolni, szóval Taehyung kitalálta azt, hogy ha barátnőm van és jól bánok vele akkor az egész olyan lesz, mintha meg se történt volna és úgy tűnik szerinte Y/n erre a tökéletes jelölt. Szóval szerződés szerint együtt járunk és a nyilvánosság szerint is - mondta végig Jay szemébe nézve, majd hirtelen hozzám fordult. - De azt ne mondd már, hogy egy kicsit sem örülsz annak, hogy a híres Ni-kivel együtt lehetsz.
- Egy kicsit... - erre vigyorra húzta a száját Ni-ki. - Sem - nevettem el magam, mire szomorú arcot vagott. Ekkor kopogás hallatszott. - Hívtatok még valakit? - a srácok együtt rázták meg a fejüket nemleges válaszként.
Elmentem kinyitni az ajtót, ami előtt Namjoon állt. Rögtön a nyakába ugrottam. Nagy megnyugvás nekem, hogy most itt van.
- Valami baj történt? - nézett le rám aggódva miután letett. Amire én csak mutattam, hogy kövessen a nappaliba. - Te mit keresel itt?! Zaklat téged Y/n? Velem fog meggyülni a bajod kisfiú, ha zaklatod.
- Hééé nyugi, nem zaklat. Csak a szemüvegem hozták fel - szedtem le Ni-kiről amilyen gyorsan csak tudtam, nehogy baj legyen.
- Hozták? - nézett értetlenül Akihiro.
- Ohh igen. Had mutassam be Ja... Hol van Jay? - fordultam Ni-ki felé kérdőn.
- Itt vagyok bocsánat, csak a kutyust mentem megsimogatni. Olyan édes... - mosolygott vissza rám Jay.
- Ohh s-semmi baj - mosolyogtam vissza rá.
Egész aranyos amikor mosolyog. Akihironak úgy látom Jay egész szimpatikus. Viszont Ni-kit legszivesebben távol tartaná tőlem, ha nem lenne a szerződésünk.
- Szerintem jobb ha mi most megyünk. Y/n ha van kedved, majd gyere át valamikor mind a heten szívesen látunk - mondta Jay.
- Igen! Nem akarjuk, hogy egyedül érezd magad - tette hozzá Ni-ki.
- Ohh ez igazán kedves, köszönöm.
- Viszlát hyung, szia Y/n - köszönt el együtt a két fiú.
- Miért nem lehetett a szerződésedet Jayel megkötni? Ő biztos, hogy normálisabban viselkedne veled... Olyan kedves és értelmesnek látszott - nézett rám szomorkásan Namjoon, mire én csak elkacagtam magam.
- Na ne mondj ilyet. Ni-ki nem ennyire durva eset. Amúgy hogy-hogy itt vagy?
- Ohh tényleg. Csak Hopeért jöttem. Nem okozott nagy gondot? Jól viselkedett?
- Ohh máris viszed? Dehogy okozott gondot, még csak egy kicsit sem. Imádom amikor itt van. És mindig olyan jól viselkedik.
- Igen viszem, de majd máskor is jöhet ha szeretnéd.
- Szeretném - vigyorogtam Akihirora.
Még váltottunk pár szót, aztán már mentek is. Egyedül maradtam szokásosan. Szerettem, ha Hope nálam van, mert nem éreztem egyedül magam.
VOUS LISEZ
You used to be my bias, but now...
FanfictionEgy váratlan állás egy botrány miatt, ami egy idolal történt... Szerelmi háromszög? Új életet kell kezdened? Bírni fogod a történéseket érzelmileg? Egy fiatal modell aki még szárnyait próbálgatja, egy váratlan és páratlan állás lehetőséget kap, vis...