BÖLÜM 7 | Görev

68 11 8
                                    

~Model/Antidepresan Gülümsemesi

Hepimiz çok korkuyorduk.Bora burada olduğumuzu nerden biliyordu?Buse kulağıma doğru fısıldayarak,
Buse:Sikmese bari
Dilara:Sus kız Allah korusun,altı kızız ne yapabilir ki üstüne atlarız görür o zaman.
Bora:Ee kızlar,hadi ne güzel eğleniyorduk.Neden bana kızgın kızgın bakıyorsunuz?
Dilara:Evime zorla girdiğin için olabilir mi?
Bora:Her neyse,bu kadar eylence yeter şimdi uslu uslu oturun,yoksa sizin için kötü olur kızlar.
Dilara:Sen tek kişisin biz altı kişiyiz,bizim için mi kötü olur yoksa senin için mi?
Bora:Elimde hepiniz için çok değerli şeyler var,onlar için uslu bir kız olup dediklerimi yapmanız gerek.
Dilara:Eh yetti ben polisi arıyorum.
Bora:EĞER POLİSİ ARARSAN,HEPİNİZİ ŞURDA ÖLDÜRÜRÜM.
Dedi ve silahını çıkarıp,bana doğrulttu.
Bora:Şimdi hepiniz dediklerimi yapacaksınız.Şurda ki sandalyeleri buraya taşıyın ve yan yana dizin.
Dediğini yaptık,herkes bir tane sandalye aldı ve yan yana dizdi.
Bora:Güzel,şimdi oturun ve kıpırdamayın,sizi bağlayacağım.
Yine dediğini yaptık,başka çaremiz yoktu.Hepimiz sandalyelere oturduk ve Bora hepimizi bağladı.
Bora:Evet kızlar,oyunumuz birazdan başlayacak.
Dedi ve silahını camdan fırlattı.
Dilara:Silahını attığına göre,artık senin dediklerini yapmamıza gerek yok.Dedim ve cebimde ki telefonuma ulaşmaya çalıştım.
Bora:Eğer dediklerimi yapmazsanız,o çok sevdiğiniz arkadaşlarınız ölür.
Dilara:Onlar senin elinde değil bizi kandırmaya çalışma.
Demem ile Boranın telefonunu çıkarması bir oldu.Birini görüntülü arıyordu ve sonra telefonu bize çevirdi,Karamel,Çikolata,Furkan sahil kenarında oturuyorlardı.
Bora:Eğer dediklerimi yapmazsanız,arkadaşlarım sizinkileri öldürecek,karar sizin.
Dilara:Sen iğrenç bir insansın!
Bora:İltifat için teşekkürler Dilaracım.
Bora:Evet,şimdi sıra karameli aramakta.
Telefonunu açtı ve Karameli görüntülü aradı.
Karamel:Sen hangi yüzle beni arıyorsun,pislik herif.
Bora:Aa Karamelcim deme öyle,çok pişman olursun sonra.
Karamel:Uzatma Bora neden aradın söyle.
Bora:Söylemesem,direkt göstersem.
Dedi ve kamerayı bize doğru çevirdi.
Karamel:KIZLAR,KIZLARA NE YAPTIN ADİ PİSLİK.EĞER ONLARA BİR ŞEY OLURSA SENİ YAŞATMAM ANLIYORMUSUN,YAŞATAMAM!
Diye bağırıyordu.Sonra Furkanın sesi duyuldu.
Furkan:LAN OROSPU ÇOCUĞU,SENİ VARYA GEBERTİRİM BIRAK KIZLARI!
Bora:Beyler,beyler biraz sakin.Şimdi sizinle bir anlaşma yapacağız.Eğer verdiğim görevleri yerine getirirseniz,kızları bırakırım ama eğer verdiğim görevleri yerine getirmeyip,birde üstüne polisi ararsanız kızları unutun.
Çikolata:NE GÖREVİ LAN TAŞŞAK MI GEÇİYOSUN BİZİMLE.
Bora:Görevlerin neler olduğunu birazdan söyleyeceğim,biraz bekleyin tekrar ariyacağım sizi.Şimdilik hoşça kalın.
Bora:Evet kızlar şimdi,onlara sizinle ilgili can alıcı görevler vereceğim.Merak etmeyin bedeniniz değil,ruhunuz acıyacak.
Dilara:Ne saçmalıyorsun,hadi ver şu görevleri bitsin bu işkence.
Bora:Tamam,Tamam  şimdi arıyorum Karameli.
Bora:Alo Karamel.
Karamel:Efendim Allahın cezası!
Bora:Şimdi,görevler vereceğim.Ama şunu unutmayın kimse kimsenin görevini yapamaz.Karamel Zehranın ve Dilaranın görevlerini sen yapıcaksın.Furkan,Haticenin ve Esmanın görevlerini sen yapacaksın.Çikolata Busenin ve Satinin görevlerini sen yapacaksın.Anlaştık mı polisi falanda aramak yok.Kişi başı iki görev.Toplam on iki görev var.Görevleri bitirmeniz için size bi gece süre verdim,bu gece bütün görevler bitmiş olacak.Anlaştık mı?
Karamel:Tamam kahretsin anlaştık.
Bora:Karamel,ilk görevini söylüyorum.
Zehranın odasında,yatağın yanında ki çekmecede,günlüğü ve senin ona aldığın karam paketi var onları al ve senin cüzdanında ki fotoğrafla birlikte yak.Yakarken beni görüntülü ara.
Zehra:Hayır onlar olmaz,onların anıları var lütfen.
Bora:Biz ikimiz,yeni anılar biriktirdiğimiz zaman günlüğüne yazarsın.Bunlara artık gerek yok.
Zehra:Seninle hiç bir zaman anılarımız olmadı olmayacakta!
Karamel:Zehra,güzelim sakin ol,sizi bi kurtaralım daha güzel anılar biriktireceğiz söz veriyorum.
Zehra:Söz mü?
Karamel:Söz,Karamel sözü.
Bora:İğrençsiniz,vıcık vıcık ıyy.Daha fazla dinlemek istemiyorum kapatıyorum telefonu.Yakacağın zaman ara beni.
Dedi ve Karamelin yüzüne kapattı.
Bora:Şimdi,Çikolatayı arayalım bakalım.
Bora:Alo Çikolata,görev sırası sende.
Çikolata:Ne istiyorsun ibne.
Bora:Busenin evine git ve telefonunu al,sonra WhatsAppa gir.ve kızlar ile olan bütün mesajlarını okulun web sitesini etiketleyerek paylaş,sonra bana paylaştığına dair fotoğraf at.Dedi ve telefonu kapadı.
Buse:Orospu çocuğu!
Bora:Bayılıyorum pislik yapmaya.
Bora:Evett bir görev tamam.Karamelden fotoğraf geldi.
Dedi ve telefonun notlarına girip,birinci göreve tik attı.
Bora:Geriye Kaldı on bir görev bakalım neler olacak
————————————————————————
            ÇİKOLATA'NIN AĞZINDAN
Telefonu ararken evi birbirine katmıştım.Buse telefon konusunda çok hassastır.
Bu yüzden hep telefonunu saklıyordu.Sonunda bulmuştum yastık kılıfının içinde buldum hemen kızlar ile olan WhatsApp grubuna girdim.Kızsal olan mesajları screen shot aldım ve okulun web sayfasını etiketleyerek Twitter da paylaştım,o kadar utanıyordum ki ama bunu yapmak zorundaydım.fotoğrafını çekip Boraya yolladım.Birinci Görev tamamdı sıra ikinci görevdeydi.
————————————————————————
Bora:Evet hanımlar,bir görev daha tamamlandı.Şu an bütün okul Buseyi konuşuyor.
Buse:Piç herif.
Bora:Sıra Furkanı geldi,hemen arayalım.
Furkan:Söyle ne istiyorsun.
Bora:Haticenin en sevdiği bilekliğini koparmanı istiyorum.
Hatice:Hayır,bak her şeyi al ama bilekliğime ve küpeme dokunma.
Bora:Sıra küpenede gelicek merak etme.
Hatice:ALLAH BELANI VERSİN.
————————————————————————
              FURKAN'IN AĞZINDAN
Bileklik elimdeydi,Hatice kaybolmasın diye bana vermişti.Onu iyi korumamı manevi değeri olduğunu söylemişti şimdi ise onu kendi ellerim ile koparmam gerekiyor.Bilekliği  iki elim ile sıkıca tuttum ve çektim.Bileklik koptu o kadar üzgündüm ki yutkunamıyordum.Bilekliğin fotoğrafını çekip Boraya attım.
————————————————————————
Bora:Evet,Furkan'dan bir fotoğraf geldi üçüncü görevde tamamlandı.Ovv bilekliğe yazık olmuş ortadan ikiye ayrılmış
Bakmak ister misin Hatice.
Hatice:İstemiyorum Allahın belası.
Bora:Karameli arıyorum.
Karamel:Yeni görev ney?
Bora:Zehranın çantasında Dilaranın Annesi ile Babasının Fotoğrafları var onları alıp yakıcaksın.
Dilara:Hayır,onlardan geriye sadece fotoğrafları kaldı onlarıda yakma ne olur.
Bora:Onu başta düşünecektiniz.Yakarken Fotoğraf at.
————————————————————————
                  KARAMEL'İN AĞZINDAN
Bunu yapamazdım,bu,bu çok ağırdı ama eğer kızların yaşamasını istiyorsam bunu yapmak zorundaydım.Zehranın çantasını aldım ve içini karıştırmaya başladım.Fotoğrafları bulmuştum şimdi bunları kibrit ile yakacaktım.Elim varmıyordu bu benim için çok zordu ama yaptım,fotoğrafları yaktım ve yakarken fotoğrafını çekip Boraya  attım.
————————————————————————
Bora:Bir görev daha bitti,sıra Furkanı aramakta.
Furkan:Söyle ibne
Bora:Esma'nın bütün kitaplarını yırtıcaksın.dedi ve telefonu kapadı
Esma:Kitaplarım benim her şeyim onlara dokunmayın.
Bora:Amacımda o zaten her şeyinizi elinizden almak.
————————————————————————
FURKAN'IN AĞZINDAN
Kitapları raftan indirdim.Hepsi çok güzeldi.Ama yırtmak zorundaydım.Bütün sayfaları teker teker yırttım
Hepsi yerlere düştü.Fotoğrafını çekip piç Boraya attım.
————————————————————————
Bora:Off şimdi o kitap sayfalarından uçak yapmak vardı ah ah.Her neyse şimdi Çikolatayı arama zamanı
Çikolata:Ne istiyorsun bok.
Bora:Satinin kıyafetlerini yırt,böyle cart diye ortadan ikiye ayır.
Çikolata:Tamam fotoğraf atarım.
————————————————————————
ÇİKOLATA'NIN AĞZINDAN
Kıyafetlerin hepsini elimle aynı Boranın Dediği gibi cart diye yırttım.Aslında keyifliydi hoşuma gitti ama satinin kıyafetleri olduğu için buruktum.Fotoğrafını çekip boraya attım
————————————————————————
Bora:Bu kıyafetlerden iyi toz bezi olur he.
Sati:O kıyafetler senden pahalı ibne.
Bora:evet şimdi herkesin son bir görevi kaldı.Şimdi Karameli arıyorum.
Karamel:Sırada ne var?
Bora:Zehranın doğum gününde aldığın kartı yırt.
Karamel:Tamam orospu çocuğu.
————————————————————————
KARAMEL'İN AĞZINDAN
Kartı elime alır almaz,ağlamaya başladım.Zehra'nın doğum gününde yazmıştım bu kartı ona.kartı son bir kez baktım gözlerimden akan yaşlar karta damlamıştı ve yırtıp attım o an içimden bir şeyin koptuğunu hissettim.Çok ağır gelmişti bu bana fotoğrafını çekip Boraya attım ve yatağın kenarına oturup ağladım.Bora hepimizi hassas noktamızdan vurmaya çalışıyordu.Buna izin vermeyecektim ağlamamam lazımdı.Hemen toparlandım oyunun sonuna yaklaşmıştık.
————————————————————————
Bora:Aa yazık oldu anılarınıza tüh.Neyse şimdi sıra Furkanda hemen arayalım.
Furkan:Bitmedimi artık,çok sıkıldım sikicem oyununuda senide he.
Bora:Herkesin son bir görevi kaldı dayanın az daha.
Furkan:Ee ne istiyorsun.
Bora:Haticenin küpelerini tuvalete at ve sifonu çek.
Furkan:Bekle fotoğraf atıcam.
————————————————————————
FURKAN'IN AĞZINDAN
Küpeleri alıp tuvalete attım fotoğrafını çektim ve sifonu çektim,artık çok uykum gelmişti saat gecenin üçüydü kızlar hala o şerefsizin elindeydi onları kurtarmak için dayanmam gerekiyordu.
————————————————————————
Bora:Çikolatada sıra arayalım bakalım.
Çikolata:söyle.
Bora:Busenin bütün makyaj malzemelerini kır dök yap bir şeyler işte.
Çikolata:Tamam.
————————————————————————
Bora:Evet fotoğraf geldi,çikolata güzel kırmış he malzemeleri.Neyse son iki görev az daha dayanın.Şimdi sıra Karamelde.arayalım bakalım.
Karamel:Söyle bitsin artık bu çile
Bora:Sınıf grubuna Dilara ile ilgili ileri geri şeyler yaz.
Bora:Bakalım neler yazıcaklar
Karamel:Göstericem sana bekle sen şu oyun bir bitsin.
Bora:Hadi kapa,kapa oyun bitsin kim kime göstericek göreceğiz.
————————————————————————
Bora:Evett bu görevde tamam.Sıra Furkanda son bir görev hadi bakalım.Furkanı arayalım.
Furkan:Hadi söyle.
Bora:Esma'nın en sevdiği kaktüsünü kes.
Esma:O benim her şeyim,ona dokunma
Bora:Çok geç öldü bile.
Dedi ve fotoğrafı gösterdi
Bora:Evet bu son görevimiz Çikolatayı arayim
Çikolata:Bu son görev.
Bora:Evet son,Satinin kamerasını kır.
Çikolata:Tamam.
————————————————————————
Bora:Evet kızlar,bu görevde bitti son bir görevimiz kaldı ama.
Zehra:Hani bu sondu?
Bora:Bu görev senin.
Zehra:Ne diyorsun?
Bora:Seni bir yere göndericem bir arkadaşım seninle gelecek
Zehra:Tamam ama nereye gideceğim
Bora:Karamelin yanına görevi,gidince arayarak söyleyeceğim.
Zehra:Tamam çöz beni gidiyim.
Bora:Zehrayı al Karamelin yanına götür arabayla.
Sabri:Tamam kanka ben halledebilirim.Hadi gidiyoruz.
————————————————————————
ZEHRA'NIN AĞZINDAN
Arabaya bindim,nereye gittiğimiz hakkında hiç bir fikrim yoktu.Beş dakika sonra araba durdu,uçurumun kenarına gelmiştik
Gözlerim Karameli aradı ama yoktu.Sonra bir araba yanımızda durdu.Karamel arabadan indi,ağlamıştı.Gidip ona sarılmak istedim,sonra Sabri arabadan inmemi söyledi.Arabadan indim.Karameli görünce koşa koşa sarıldım.
Karamel:İyi misin güzelim
Zehra:İyiyim. Dedim ve telefonum çaldı Bora arıyordu telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
Bora:Son göreve hoş geldiniz dedi.
Karamel:Hoparlörü aç.
Hoparlörü açtım.
Bora:Karameli o uçurumdan aşağıya atacaksın.
Zehra:Ne hayır,asla!
Bora:O zaman arkadaşlarını unut.
Karamel:Zehra bunu yapmak zorundasın.
Zehra:Olmaz diyorum.Bunu yapamam.
Karamel:Hadi yap.
Dedi ve uçurumun kenarına yanaştı.
Karamel:Al bu senin Zehram,sana yazdığım bir mektup pek iyi değil ama olsun,bu günün geleceğini bildiğim için sana yazmıştım.
Zehra:Bunu yapamam seni itemem Karamel insan nasıl sevdiği adamın canını alır.
Karamel:Gerçekten seviyor musun beni?
Zehra:Tam üç yıldır
Dememle Karamelin gözünden yaşlar akmaya başladı.
Karamel:Seni çok seviyorum güzelim bunu unutma.Bu hayattada çok sevdim öteki hayattada seveceğim.Sakın aşka küsme güzelim,Ben hep senin buranda olacağım. Dedi ve kalbimi elledi
Zehra:Evet
Karamel:Ney evet
Zehra:Sevgilin olurum.
Karamel:Gerçekten mi?
Zehra:Evet.Dedim ve beni dudaklarımdan öptü
Karamel:Seni seviyorum hadi yap şunu
Zehra:Bende seni seviyorum dedim,ve Karamele sarıldım
Karamel:Artık gitme zamanı sevgilim,kendine iyi bak.

HER ŞEYE RAĞMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin