BÖLÜM 19 | Seçim

26 10 3
                                    

~Yasir Miy/Yıldızlara

Elim ayağım titriyordu,telefonumu elime aldım ve Furkanı aradım.Cevap vermedi.Ne yapacağımı bilmiyordum.Aklım yerinde değildi.Aklım düşüncelerle dolup taşarken dış kapının açıldığını duydum.Koşarak odadan çıktım.Gözlerim kendini ele vermişti,ağlıyordum.Kapının olduğu tarafa doğru gittim.
Zehra:ŞAKAAA!
Donup kaldım karşısında.Zehranın yüzündeki gülümseme yavaş,yavaş silindi.
Zehra:Sen,ağladın mı?
Karamel:Sence yaptığın şey komik miydi?!
Zehra:Bana sesini yükseltme!
Karamel:Aklım çıktı burda ne kadar saçma bir şey yaptığının farkında mısın?!
Zehra:Sana,bana sesini yükseltme dedim,ayrıca küçük bir şakaydı abartma!
Karamel:Uyandığımda seni yanımda göremeyince ne kadar korktum haberin var mı!
Zehra:alışsan iyi olur çünkü artık hiç göremeyeceksin!
Dedi ve vestiyerden çantasını alıp kapıdan çıktı.
Hemen kapıyı açıp evden çıktım,peşinden gidecektim.Merdivenlerden iniyordu.Hemen önümdeydi.
Karamel:Tamam,dur ne olur!
Hala hızlı,hızlı merdivenlerden iniyordu.Kolundan yakaladım.Yüzünü kendime doğru çevirdim ağlıyordu.Hemen sarıldım.
Karamel:Özür dilerim,özür dilerim.Gitme tamam mı?Bırakma beni.
Tekrardan ağlamaya başladım.
Zehra:Bende özür dilerim.
Karamel:Tamam,boşver.Hadi gel geri dönelim eve.
———————————————————————
HATİCE'NİN AĞIZINDAN
Gözlerimi açtım,Furkan tam karşımda uyuyordu.Doğruldum.Elime bir yastık aldım ve Furkanın kafasına attım.
Hatice:UYAN ARTIIIKKKK!
Furkan:Yaaa biraz daha nolurrr.
Furkanın yanına doğru gittim ve üstüne çıktım
Hatice:KALK HADİİĞĞĞ!
Furkan:Ya tama-üstüme ne ara çıktın.Bakıyorumda bu gün pek bi hızlısınız Hatice hanım.
Dedi ve sırıtmaya başladı.
Hemen üstünden indim.
Hatice:Uyandırmak içindi,yanlış anlama.
Furkan:Ay çen utandın mı?
Hatice:Furkan,uzatma aaa.
Furkan:Tamam,sustum aslan parçası.
Hatice:Aferin,akıllı ol aklını alırım yoksa.
Furkan:Ohoo aklımı alalı çok oldu,bu tehdit bana sökmez.
Hatice:Peki beynini patlatma fikri nasıl güzel mi?
Furkan ellerini saçlarıma daldırdı ve saçlarımla oynamaya başladı.
Furkan:Mükemmel bir fikir ama sana daha mükemmel bir teklif edebilirim.
Hatice:Neymiş bu mükemmel fikrin?
Furkan:Kahvaltı yapmak mesela?Çok acıktım ben.
Hatice:Gerçekten çok mükemmel bir teklif,hadi kalk,kahvaltı yapalım sonra Dilarayı bulmaya gitcez ve bide Ecrini.
Furkan:Hadi kalk bakalım...
———————————————————————
BUSE'NİN AĞIZINDAN
Uyandım Çikolata yanıma uyuyordu.Elimi uzattım ve sakallarında gezdirdim.
Hala uyuyordu.Bir süre sakallarıyla oynadım sonra Çikolata uyandı.Sakallarıyla oynadığımı görünce gülümsedi.Bende ona gülümsedim.
Çikolata:Her zamanki gibi mükemmelsin.
Buse:Diyorsun.
Çikolata:Kıskanılması gereken bir erkeğim.
Buse:Egon yine zirvede.
Yavaşça bana doğru yaklaştı ve sarıldı.
Çikolata:Senin kadar mükemmel ötesi güzel bir sevgilim varken egolanmamam saçma olurdu.
Buse:Beni utandırmaya bayılıyorsun dimi?
Çikolata:Evet,bayılıyorum.
Buse:Hadi kalk bugün çok aksiyonlu geçecek.
Çikolata:Aaa doğru unuttum ben onu.
Ayağa kalktı,elini bana uzattı.Elini tuttum
Çikolata:Hadi hazırlanalım o zaman.
———————————————————————
DİLARA'NIN AĞIZINDAN
Uyandım.Hala Efe ile birlikteydim.Yavaşça doğruldum.Sağıma,soluma bakındım odada kimse yoktu.Ayağa kalktım,kapıya doğru ilerdim.Kapıyı açtım ve oddan çıktım.Efe salonda yoktu.Ev çok büyüktü hangi odanın Efenin odası olduğunu bilmiyordum.Teker,teker bütün odalara bakmaya başladım.Bütün odalara baktım Efe yoktu.Salona döndüm ve koltuğa oturdum.Kızları çok özlemiştim.Ben derin düşüncelere dalarken bir anda kapının açıldığını duydum.
Efe:Oo uyanmışsınız Dilara hanım.
Dilara:Hıı uyandım
Elinde poşetler vardı.mutfağa doğru yöneldi ve poşetleri mutfağa bıraktı.Salona geri döndü ve koltuğa oturdu.
Dilara:Nerdeydin sen?
Efe:Sen beni mi merak ettin?
Dilara:Ne merak etcem seni be.
Efe:Bilmem artık senin sağın,solun belli olmuyor.
Yüzümü Efeye doğru yaklaştırdım dibine kadar girdim.Gözlerimi kıstım ve konuşmaya başladım.
Dilara:Evet benim sağım,solum belli değildir sabah uyandığında ayaklarını yerinde bile bulamaya bilirsin.
Efe:Bu tehditler bana sökmez küçüğüm,hiç boşuna kendini seri katil gibi göstermene gerek yok.Senin ne kadar ponçik biri olduğunu biliyorum.
Dedi ve parmaklarıyla yanağımı sıktı.
Dilara:Off burası çok sıkıcı,sen çok sıkıcısı ne biçim bir yere düştüm ben.Şimdi kızlarla beraber küfürlü,küfürlü sohbet ederek içimi dökmek vardı.
Efe:Banada içini dökebilirsin.
Dilara:Tabi canım,geçen el hareketi çektim demediğin kalmadı.
Efe:Şakasınaydı o,eee anlat bakalım hadi.
Dilara:Küfürlerime dayanabileceğini sanmıyorum.
Efe:Dayanırım ben anlat sen hadi.
Dilara:Başlıyorum.
Efe:Başla.
Dilara:Siz iki piç bize bir mutluluk vermediniz bi siktirin gidin artık yeter be.Şu sıçtığım dünyasında hiç derdimiz yokmuş gibi bide sizinle uğraşıyoruz.Dünyada o kadar sevebilecek insan varken bizimi buldunuz be!Yeter bi siktirin gidin hayatımızdan şerefsiz sürüsü sizi.Okula bi geldim ne Borası bitti ne Efesi.Bıktım kardeşim,sokucam aşkınıza işiniz mi yok be karı kız peşinde koşuyorsunuz.Siktirin gidin eğlenin,gezin tozun bu ne be yeter ya bıktım sizin aşkınızdan.Sevmeyin beni ya istemiyorum.Ben gençliğimi yaşıyıcam bu siktiğimin dünyası zaten üç günlük.Sen şu an bütün vaktimi çalışıyorsun.Şu an gezmem gerekirken bu boktan evde bi bok yapmadan duruyorum bi sal beni gidiyim artık.ÇOK SIKILDIM!!!Oh rahatladım
Efe:Sen ne dolmuşsun be.
Dilara:Doldum tabi ne bu ya.
Efe ayağa kalktı.Elini bana uzattı.
Efe:Kalk gidiyoruz.
Dilara:Nereye?
Efe:Gençliğimizi yaşamaya ama şimdiden söyliyeyim kaçmaya çalışmak yok.
Dilara:Söz,vallaha söz kaçmiycam hadi gidelim.
Efe:Hmm ama önce senin üstünü değiştirmen lazım.Dolapta kıyafetler vardı git giy istediğini.
Dilara:Oo demek eve karı,kız atıyorsun ondan var bu kıyafetler çakal senii.
Efe:Eve karı,kız atmıyorum,senin için aldırtmıştım bunları.
Dilara:Hee kesin öyledir,neyse ben gidiyimde giyiniyim.
Efe:Kapıda bekliyorum.
———————————————————————
ESMA'NIN AĞIZINDAN
Sonunda hastaneden çıkıyordum.Ayaklarım iyileşmişti,artık yürüyebiliyordum.Hazırlanmaya başlamıştım.Üstümü giyindikten sonra çıkacaktık.Ali kapıda beni bekliyordu.
Esma:Giyindim,gelebilirsiiinn!
Ali kapıyı açtı ve içeri girdi.
Ali:Gel bakiyim sen buraya.
Esma:Ne aa-
Ali beni kucağına alıp döndürmeye başladı.
Esma:DÜŞÜCEZ!
İkimizde gülüyorduk.Ali beni yere indirdi.
Esma:Ölüyordum az kalsın.
Ali:HAHAHAHAHAHA.
Esma:Ya gülme,kurşunla ölmedim senin döndürmenden ölüyodum.
Ali:hadi,hadi çok konuşmada gidelim.
Elini tuttum ve odadan dışarı çıktık
Esma:Bu gün büyük gün.
Ali:Evete bu gün katliam çıkıcak sanırım.
Esma:Umarım çıkmaz.
Ali:Umarım.
———————————————————————
SATİ'NİN AĞIZINDAN
Kahvaltımı yapmak için poğaça almaya gidecektim hazırlandım tam kapıdan dışarı çıkacaktım
Sıraç denen koruma dışarı çıkmama izin vermiyordu.
Sati:Ya çıkar mısın bir şeyler almaya gidicem.
Sıraç:Ya sen dur ben gidip alırım dışarı çıkman tehlikeli.
Sati:Off senin kadar inat insan görmedim tamam sen al.
Tıpış,tıpış odama geri dönmüştüm bende inattım ama o daha inattı baş edemezdim.Pijamalarımı giydim ve mutfağa gittim bir şeyler hazırladım ve masaya koydum.Bir kaç dakika sonra kapı çaldı hemen gidip kapıyı açtım.Elindeki poşeti bana doğru uzattı ve kapının önünde beklemeye devam etti.
Sati:Sende gelmez misin?
Sıraç:Efendim?
Sati:Yani eğer istersen gel beraber kahvaltı yapalım diyorum.
Sıraç:Yok sağol.
Sati:Ne inatçısın gel işte,meraklı değilim zaten ama sabahtan beri orda duruyorsun gel biraz bir şeyler ye.
Sıraç:Eğer susucaksan yerim.
Dedi ve sırıttı.
Bende sırıttım.
Sati:Yersen susucam.
Sıraç:Tamam.
İçeri girdi salona gitmesini işaret ettim.O salona giderken bende mutfağa gidip bi bardak su içtim sofrayı salona kurmuştum.Hemen salona gittim.
Sıraç:Sen ne ara aptın bunları.
Sati:Ne biliyim yaptım işte hadi yiyelim zaten gitmemiz lazım.
Sıraç:Sende mi geliyorsun?
Sati:Tabiki gelicem Dilarayı o piçin eline bırakamam.
Sıraç:Haklısın,bulduğun yerde kafasını ezmen lazım o itin!
Sati.Aynen öyle.
Yarım saat sonra sofrayı kaldırmaya başladık.Üstümü değiştirdim ve beraber evden çıktık.
————————————————————————
DİLARA'NIN AĞIZNDAN
Efe beni luna parka getirmişti.
Efe:Hayatın tadını çıkarmaya başlayalım ilk durağımız burası.
Dilara:Ee ilk neye biniyoruz?
Efe:Sen neye istersen ona küçüğüm.
Dilara:Küçüğüm deme bana.
Efe:Ama sen benim küçüğümsün.
Dilara:Off hadi gel Roller Coster'a binelim.
Dedim ve Efeyi bileğinden tutup çekiştirdim.
En sonunda ikna ettim ve bindik.
Dilara:VUHUUUUUU!!
Efe:HASİKTİR!!
Dilara:BÖYLE HAYATIN AZINA SIÇİYİM!!
Efe:KÜFÜR ETME!
Dilara:DİYENE BAK!
Efe:HAHAHAHAHAHA!!
Dilara:HAHAHAHAHA!
Bir kaç dakika sonra indik.
Efe:Off o neydi öyle.
Dilara:Kabul et güzeldi.
Efe:Her ne kadar küfür etsemde harbi güzeldi.
BİR SAAT SONRA
Parktaki her şeye binmiştik pestilimiz çıkmıştı geriye tek bir şey kalmıştı.Dönme dolap.
Efe:Dönme dolap kaldı bi tek hadi gel.
Efe elimi tuttu ve dönme dolaba doğru koşmaya başladık.
Dönme dolaba bindik.Yavaş,yavaş hareket etmeye başlamıştı.Hava kararmıştı. Yıldızlar görünüyordu.
Bizden başka kimse binmemişti.Dönme dolap en tepeye gelince durmuştu.
Dilara:Niye durdu bu şimdi.
Efe:Ben istedim.
Dilara:Ne?
Efe:Yıldızları izleyelim diye durdurmalarını söyledim.
Dilara:Gerçekten yıldızlar çok güzel.
Efe:Senin kadar değil küçüğüm.
Dilara:Aha başladı yine küçüğüm demeye.
Efe:Tamam,sustum.
Yıldızları izlemeye başlamıştık.
Efe:Biliyor musun benim annemde yıldız oldu.
Dilara:Hmm bilmiyordum,üzüldüm.
Efe:Üzülme,yıldız olmak güzeldir.
Efenin gözleri dolmuştu
Efe:Hani derler ya ölen insanlar için bulutlara gitti diye.Ölenler bulutlara gitmez yıldızlara gider çünkü bulutlar geceleri kaybolur ama yıldızlar gece,gündüz ordadır sevdiklerimiz bize göz kulak olmak için yıldızlara gider sonra yer yüzünden birini seçer ve sevdiğini ona emanet eder artık kayma zamanı gelmiştir çünkü artık sevdiğini emanet etti,artık huzur içinde uyuma zamanı gelmiştir ve yıldız gökyüzünden kayar.
Gözlerim dolmuştu.Kafamı yukarı kaldırdım ve yıldızlara baktım.
Efede kafasını kaldırıp yıldızlara baktı ve o an bir yıldız kaydı.
Dilara:Sanırım annen seni bana emanet etti.
Efe dolmuş gözleriyle bana baktı bende ona baktım.
Efe:Artık huzur içinde uyuyabilir.
Her ne kadar dayanmaya çalışsada dayanamamıştı göz yaşları yanaklarından süzülmeye başlamıştı.
Kendimi tutamadım ve Efeye sarıldım.İkimizde ağlıyorduk artık.
Kafamı gökyüzüne kaldırdım ve konuştum.
Dilara:Emanetine iyi bakıcam söz veriyorum.
————————————————————————
KARAMEL'İN AĞIZINDAN
Ecrini bulmuştuk ama Dilarayı hala bulamamıştık son bakmadığımız bir yer kalmıştı.
Furkan:Umarım oradadırlar.
————————————————————————
DİLARA'NIN AĞIZINDAN
Çoktan eve dönmüştük televizyonu açtık ve film izlemeye başladık.
Yarım saat sonra bir araba farının evin camına yansıdığını gördüm ve ayağa kalktım ardından hemen kapı çaldı.Efe koşarak önüme geçti ve kapıyı açtı lapıyı açmasıyla yumruk yemesi bir oldu.Karamel gelmişti bizimkilerde arabadaydılar.
Karamel Efeyi dövmeye başlamıştı.
Dilara:KES ARTIK ONA VURMAYI,BIRAK CANI YANIYOR!!!
Karamel:SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN BU PİÇ SİZİ KAÇIRDI!!
Dilara:ONUN BİR SUÇU YOK BIRAK ONU!!
Karamel:AL BIRAKTIM,BAKIYORUM ÇOK MERAKLISIN EFEYE.HADİ GİDİYORUZ!
Dilara:ONU YANLIZ BIRAKAMAM!
Karamel:YA ÖYLE Mİ O ZAMAN SEÇİMİNİ YAP DİLARA YA O YA BİZ!
İşte o an donup kalmıştım,bir karar vermek zorundaydım
Zor bir karar...

HER ŞEYE RAĞMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin