פרק 4

385 15 17
                                    

״אני הולך להתנקות-״ הארי מלמל ,המבוכה בינהם מתגברת כל שניה,הוא נמלט לשירותים נותן ללואי הזדמנות מושלמת לקחת כרית ולצרוח לתוכה.
אחרי כמה דקות של צרחות מעוממות לתוך הכרית שלו הוא קם והתלבש במהירות.
הוא לא יכול להאמין שהוא הרס את החברות בינהם כי הוא לא יכל לשלוט בעצמו. הוא צריך ללכת לראות אם הארי בסדר....לאלא זה הדבר הכי גרוע שהוא יכול לעשות כרגע....אוח פאק ברור שהוא הולך לבדוק שהוא בסדר.

הוא הלך לחדר שלו ועמד בפתח החדר לא מעז להסתכל בעיניים הירוקות שלו.
״אמממ- אתה בסדר-?כואב לך—-?״ הוא שאל בשקט
״אני בסדר-״ הקול של הארי היה נשמע מובך ומותש
״אני צריך ללכת לסטודיו לכמה שעות״ הוא התכוון ללכת ״אני אביא לנו ארוחת צהריים-״ הוא הוסיף וקיבל תשובה ממולמלת של תודה.

ברגע שלואי הצליח לברוח מהבית הוא חייג לחבר הכי טוב השני שלהם,נייל.
לואי הכיר את נייל בקולג, דרך הארי שכבר הכיר אותו מלפני. אחרי קולג נייל החליט ללכת לטייל בעולם ואם לואי זוכר נכון הוא כרגע איפה שהוא בדרום אפריקה.

״לואייייי״ הוא שמע את קולו השמח את נייל מהקו טלפון.
״אוי תודה לאל שענית.״ לואי נשם עמוק ״יש משבר.״
״הארי ניסה להראות לך את הטריק הזה שהוא מדבר מהזין שוב???״
״יותר גרוע......אני חושב שהחברות ביננו הרוסה נייל-״ לואי הרגיש חנוק.
״מה עשית ?! ליטרלי אני לא יכול לחשוב על דבר אחד שיכול להפריד בינכם אתם ליטרלי אותו בן אדם בשלב הזה.״
לואי צחק טיפה...זה היה מעודד לשמוע. למרות שהוא ליטרלי היה בתוך הארי לפני כמה זמן.

״אתמול...אנחנו השתכרנו ואז הארי ביקש ממני לזיין אותו...אבל בסוף נרדמנו ולא קרה כלום- אבל היום...היינו כל כך מובכים ודבר אחד הוביל לדבר אחר ......ושכבנו.״ הוא אמר במבוכה ומיד שמע את הצרחות של נייל מהקו השני.
״ש כ ב ת ם!?!?!?״
״כן— אמרתי לך ....המצב גרוע—-״
״איך היה??? הוא קיבל את חבילת הדלוקס שלך??? זה תמיד הדהים אותי איך בקולג כל בחור ששכבת איתו היה נראה כאילו הוא פגש את אלוהים.״
לחיו של לואי היו בגוון ארגמני בשלב הזה
״זה לא הנקודה נייל!!״
״תמיד ידעתי שאתם מאוהבים אחד בשני!״
״אנחנו לא מאוהבים אחד בשני!״ לואי אמר בתסכול
״אוקיי...אז למה שכבתם???״ היה אפשר לשמוע את הציניות של נייל מקילומטרים.

״כי אנחנו חרמנים בלי שליטה עצמית!!זה פשוט קרה!!״
״אוקיי. והסקס,היה טוב??״
״מה זה קשור!!״ לואי רצה לדפוק את הראש שלו בקיר ״ו...כן...מאוד טוב.״ אי אפשר היה להתכחש לעובדה שהסקס היה מדהים.
״אז פשוט תהיו יזיזים מה הבעיה.״

״לאלאלא זה יהרוס הכל ! כל החברות שלנו!״
״בייב אני חייב לנתק אני מתחיל לאבד קליטה ואני רוצה גם לצעוק טיפה על הארי,לאב יוווו״
״אל תדבר על זה עם הארי אתה תכניס לו רעיונות לראש—-״ נייל כבר ניתק.

חברים הכי טובים...ששוכבים לפעמיםWhere stories live. Discover now