פרק 5

377 15 11
                                    

-סליחה שלא פירסמתי פרק כל כך הרבה זמן היה לי לחץ! אבל אני אתחיל לפרסם יותר!
-סתם ידע חשוב לפני הפרק: ׳מון שרי׳ זה בצרפתית והפירוש הוא ׳אהבה שלי׳

׳היי אתה פנוי עכשיו?׳ לואי שאל בהפסקת צהריים שהייתה לו,עבר שבוע ומי ידע שהוא יהיה כל כך תלוי בסקס ולא סתם סקס ,סקס עם החבר הכי טוב שלו.
׳מחכה לך;)׳ ההודעה מהארי שהיה כרגע בעבודה המשרדית שלו הגיעה, ולואי לא ביזבז זמן לוקח את המפתחות של המכונית שלו מהר ומתחיל לנסוע טיפה מעל המהירות המותרת למשרד שלו.

כשהוא דפק בדלת הוא הרגיש את ליבו המהיר מצפייה,באוטו הוא אפילו סידר מעט את שיערו...ממתי בכלל אכפת לו איך הוא נראה מול הארי?? ״כן?״ הוא שמע את קולו של הארי מהצד השני ,אז לואי פתח את הדלת-בודק כמובן שרק הארי נמצא בחדר ואז הוא נעל אותה אחריו.

הוא שם לב לחיוך הממזרי של הארי ״ככה??ואני עוד חשבתי שאתה בא לבדוק איך אני.״ הארי החליט להקניט אותו מעט מה שגרם לחיוך קטן להופיע על שפתיו של לואי וגם ללחיו להאדים ״אוי סתום את הפה דרמה קווין,גם הבאתי לך אוכל...לאחר כך.״ הוא הוציא מתיקו סנדוויץ ולימונדה ושם אותם על השולחן.

״תודה לו.״ הארי החל כבר לפרום את הכפתורים בחולצה שלו על מנת להוריד אותה ״משהו קרה שאתה חרמן?״

״סתם נזכרתי בתחת שלך״ לואי החל להוריד את החגורה ממכנסיו.
הארי כבר עבד על המכנסיים שלו ״כן התחת שלי באמת די מדהים.״ הוא חייך והסתכל על לואי שבדק שהוילונות סגורים לגמרי ואז התקדם לכיוון הארי שהיה נראה כמו עגבניה עם תלתלים.

הוא הצמיד אותו לדלת וירד על ברכיו,מוריד את מכנסיו של הבחור לגמרי ולוקח את איברו לפיו במיומנות,הארי נאנח ממגעו ותפס בשיערו של לואי.

לואי המשיך למצוץ לו עוד כמה דקות עד שכבר ראה שאיברו של הארי עומד לגמרי,ואז הוא קם וסובב אותו ככה שהחזה של הארי יהיה צמוד לדלת. הוא הוציא מתיקו את החומר סיכה והחל להכין את איברו ואז עבר להכין את הארי,הם עשו את זה כל כך הרבה בזמן האחרון שבשלב הזה התחת המסכן של הארי כבר בקושי היה צריך הכנה.

״אתה מוכן?״ לואי שאל ליד ביטחון והארי יבב כתגובה מעקל את גבו כדי להצמיד את ישבנו לכיוון לואי.

לואי תפס במותניו בחוזקה והחליט שהפעם הוא לא יהיה ממש זהיר על ההתחלה,הוא הכניס את איברו להארי בחוזקה ,ועד כמה שהגוף של הארי נתן לו, הארי במהירות שם את ידו כל פיו על מנת להחניק את גניחותיו.

לואי הוציא את איברו לגמרי מהארי ואז נכנס שוב פעם לתוכו בחוזקה ,תופס ביד אחת את מותניו ובשניה את שיערו המתולתל,הארי נשען אחורנית שם את ראשו את כתפו של לואי ועצם את עיניו בחוזקה,לוקח את ידו במהירות ושם אותה על פיו כדי שהוא יוכל להחזיק במשהו כזה לא ליפול.

חברים הכי טובים...ששוכבים לפעמיםWhere stories live. Discover now