כשלואי קם בוקר למחרת כל מה שהוא הצליח להתרכז בו זה הכאב הפועם שנבנה בראשו,הוא קם מהמיטה סוגר את התריסים על מנת למנוע מקרני האור הכואבות להיכנס מהחלון.
הוא התקדם לכיוון המטבח ממלא לעצמו כוס מים ולוקח כדור נגד כאבים,הרגשה בוערת התמקמה בחזהו,הוא הרגיש שהוא צריך להיות מאוד מובך עכשיו משום מה.
כשנזכר,התחיל להיחנק מהמים הוא והארי כמעט שכבו אתמול.
וכמו איזה קסם שחור, בדיוק שנזכר בזה הבחור המתולתל הגיח מהחדר והתקדם לעבר המטבח,הוא הסתכל על הארי ולחיו התחממו מקבלות גוון אדום בוהק,״בוקר טוב לו-״ הארי מלמל ,בבירור מובך גם הוא.
״אוי לא זה אומר שגם אתה זוכר.״ לואי הגיב,בחוסר טקט מוחלט.
הארי קבר את פניו בידו ״זה לא אומר שאתה צריך להגיד את זה!,פאק לואי!״ הוא נאנק לידיו.לואי האדים כל כך שבשלב הזה הזכיר עגבניה ״אתה לא צריך להגיד פאק לואי ואז להיאנק!!״
״אתה לא צריך לרמוז שזה היה מיני!!!—-אוח״ הארי החזיק את ראשו בכאב מה שגרם ללואי לכווץ את גבותיו בדאגה ולהביא לו כדור במהירות.
הארי לקח את הכדור בשקט ״סליחה.....על אתמול.״ הוא לחש
״זה בסדר—אני אלך להתקלח—״ לואי ברח במיומנות לנחמת המקלחת,בניסיון נואש לברוח מהסיטואציה,הוא נתן למים החמים לזרום כל גופו.הוא אפילו לא יודע מה הוא יותר,מובך או חרמן- , הוא לא עשה כלום עם אף אחד כל כך הרבה זמן כי הוא היה עסוק בעבודה,הוא מרגיש כאילו הוא עוד שניה יתפוצץ מחוסר סקס.
הוא בדרך כלל היה פשוט מתייעץ עם הארי....אבל זה לא ממש אפשרות בהתחשב בעובדה שהסיטואציה היא עם הארי.
איך הוא בכלל יכול לשקול את זה???? הארי הוא החבר הכי טוב שלו. ריח האוכל הכה את אפו כשיצא מהמקלחת, הארי כנראה מכין להם ארוחת בוקר כרגיל....אוח כמה הוא רוצה שהכל יחזור להיות רגיל,הם אפילו לא עשו שום דבר!הם לא שכבו,שניהם עדיין לא מסופקים,על מה יש להם לדבר על זה שהם כמעט שכבו אתמול?
לואי התקדם לכיוון החדר אוכל מסתכל על הארי שכבר סידר את צלחות האוכל על השולחן, הם שניהם התיישבו בשקט בשולחן לועסים את האוכל שהארי הכין
״תודה-,על האוכל-״ לואי מלמל בשקט ומיד התחרט על זה כי זה נתן להארי הזדמנות לפתוח את הנושא,״אני מקווה שלא הבהלתי אותך או משהו אתמול-,אני יכול להבטיח לך שזה לא היה ממקום רומנטי—- א-אני פשוט כל כך לחוץ בזמן האחרון...כמו שאתה יודע-...והייתי צריך שחרור—-מצטער שזה יצא עלייך.״ הוא דיבר מהר ולחיו היו אדומות,הוא לא העז להסתכל בעיניו של לואי מה שגרם ללואי לנשוך את שפתיו בתסכול ״זה בסדר—אני מבין מה אתה אומר...כמו שאתה יודע- גם אני ....צריך——״ הוא לא העז לסיים את המשפט.
YOU ARE READING
חברים הכי טובים...ששוכבים לפעמים
Fanficאז זה עלילה שאני וחברה שלי המצאנו אזהרה קצרה לפני שמתחילים לקרוא: הסיפור מכיל סצנות סקס! אז עלילה קצרה: הארי ולואי חברים הכי טובים וגרים ביחד מאז שהם נפגשו בקולג,הם חיים בפריז לואי בן 26 והארי בן 24 לואי מעצב אופנה והארי עובד בעבודה משרדית (בינתיי...