2. Bölüm Sonu Hatırlatması
Yataktan kalktı ve bana doğru gelmeye başladı. Arkama geçtiğinde artık aynada ikimizin yansıması vardı. Birden kolunu belime doladı ve beni kendine bastırdı. Dudaklarını boynumda gezdirirken gözleri aynadaki yansımamızdaydı.
"Beni ikiletme küçük köle. "
♧
"Ne saçmalıyorsun sen?" Diye çıkıştım. "Hemen bırak beni, istemiyorum yanında durmak." Aynadaki yansımamızda doğrudan bana bakan bakışlarıyla gözlerimiz kesişti.
"Şimdiden iki kural ihlal ettin. Üçüncüsü olduğunda, kendimi daha fazla tutmayacağım."
"Sen ve senin saçma kuralların beni ilgilendirmiyor aşağılık herif!" Belimi saran kolu gevşedi ve kolumdan tutarak yatağa götürüp ellerimi başımın üzerinde sabitleyerek üzerime çıktı.
"Ayla..." diye fısıldadı kulağıma. "Güzel Ayla..." nefesi kulağımdan boynuma aktı ve orada bir süre durdu.
"Öğreneceksin hepsini," dedi. "Hepsini sana öğreteceğim." Aniden dudaklarını boynuma bastırdı ve emmeye başladı. Çırpınmalarımın faydasız kalacağını bildiğimden, bitmesini bekledim.
"Şimdi hiçbir şey hissetmiyor olabilirsin ama yakında bunu yaptığımda zevkten inleyeceksin." Dedi ve üzerimden kalkıp yanıma uzandı.
Yataktan kalkacağım sırada elimi tuttu. "Şansını fazla zorlama istersen."
"Bana para kazanmak ister misin diye sormuştun." Dedim yanına tekrar uzanarak. "Çok para kazanacağımı söylemiştin."
"Kazanacaksın," dedi. "Hem de çok fazla."
"Ne iş yapacağım?" Diye sordum.
Gerçekten bana bir iş verecek miydi?
"Yatağıma gireceksin," dedi. "Her gece."
"Sen gerçekten sapıksın! Gitmek istiyorum buradan manyak herif." Dudakları alayla kıvrıldı. "Başkalarınınkine mi girmek isterdin?"
Bu soruyu gerçekten ciddi olarak sorup sormadığını merak ediyordum. "Şaka yapıyordum, fesat düşünme. Bugün sadece bir uyarıydı, sana dokunmayacağım sınırlarımı zorlamadığın sürece. Sadece benimle uyumanı istiyorum, bunun için sana bir servet ödeyebilirim."
Bu adam gerçekten aklını kaçırmıştı.
"İlerleyen zamanlarda başka görevlerin olacak." Dedi. "Ne gibi?"
"Vakti geldiğinde öğrenirsin." Diye fısıldadı kulağıma ve geri çekilerek yattığı pozisyona geri döndü.
♧
Sabah uyandığımda yatağın diğer tarafı boştu. Yataktan kalkıp banyoya gireceğim sırada ufak çaplı bir şok geçirdim. Saat sabahın sekiziydi ve odanın neredeyse her tarafı alışveriş paketleriyle kaplanmıştı. Dün gece, bugün bana birkaç kıyafet aldıracağını söylemişti ama bu kadarını ben de beklemiyordum.
Hızlıca banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya döndüm ve paketleri açmaya karar verdim.
Dantelli, fantazik iç çamaşırları ve gecelikler, kısa ve dekolteli elbiseler, topuklu ayakkabılar ve birkaç gündelik kıyafet. Bedenimi bilmesinin yanısıra, gündelik kıyafetler yok denilecek kadar azdı ve aldığı diğer şeyleri giymem imkânsızdı.
Bulduğum beyaz bir bluz ve kot pantolonu hızlıca üzerime geçirdim. Onun kıyafetlerini banyodaki sepete atacağım sırada, aynanın kenarına sıkıştırılmış not gözüme ilişti.
"Hepsinin yeri gelecek, o yüzden geri göndermeyi aklından bile geçirme.
-Akın"Sinirle elimdeki kağıdı buruşturup aynaya fırlattım ve odadan çıktım. Aşağı indiğimde ortalıkta kimse görünmüyordu. Dün gece herkese haftasonu izin verdiği geldi aklıma. Mutfak olduğunu düşündüğüm yerden çatal bıçak sesleri geliyordu. Kapısından baktığımda oradaydı. Geldiğimi anında hissetmişti fakat masayı kurmakla meşgul olduğundan kafasını kaldırıp bakmamıştı.
"Gelsene," dedi bir sandalye çekip otururken. Karşısına oturacağım sırada yanındaki sandalyeyi işaret etti. "Buraya otur. Yemek yerken karşımda birinin oturmasından rahatsız olurum."
Bundan ben de rahatsız olurdum o yüzden hiçbir şey söylemeden yanına oturdum. "Çalışanları neden gönderdin?" Dedim.
"Yıllık izinlerinden düşmeden izne çıkarttım hepsini." Dedi. "Seninle yalnız kalmak istedim."
Söyledikleri karşısında afallamamla birlikte elimdeki çatalı yere düşürdüm. Masanın altına eğilip alacağım sırada onunda benimle aynı hamleyi yaptığını fark ettim.
"Yalnızken böyle giyinme," dedi. "Anlamadım?" Çatalı alıp eğdiği kafasını yerden kaldırdı ve çatalı önüme koydu. "Yani diyorum ki, o güzel tenini saklama benden."
Eğilince yüzüme düşen saç tutamını eliyle geriye doğru attı. "Bugün uzun olacak."
♧
Oy ve yorum yaparak destek olursanız sevinirim canlar. Yeni bölüm en kısa zamanda gelecektir.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA (+18)
Teen Fiction"Soyun," dedi. "Ne saçmalıyorsun?" Diye bağırdım. Bağırmamla anında bana döndü ve bedenimi kapıyla kendisi arasında sıkıştırdı. "Bana bak küçük," dedi. Bakmadım. Eliyle çenemi tutarak kendisine bakmaya zorladı. "Konuşurken yüzüme bakacaksın. Bana...