The next morning

20 0 0
                                    


14


Charlotte doet langzaam haar ogen open. Het felle zonlicht dat onder de gordijnen uitkomt, zorgt ervoor dat ze eventjes met haar ogen moet knipperen om te wennen aan het licht. Ze voelt de arm van Riley onder haar zijde, die haar dichter tegen zich aantrekt. Met plezier laat ze zich leiden door de sterke arm van Riley. Ze draait haar lichaam verder door op haar linkerzij zodat ze half op haar zij ligt en half op het lichaam van Riley. Haar been streelt zachtjes langs het been van Riley. Een kreun ontsnapt langs de lippen van de vrouw onder haar. Deze veroorzaakt meteen een glimlach op de lippen van Charlotte.

Vorige nacht was onvergetelijk. Het was magisch, perfect zelfs. Vanaf het moment dat ik je zag in het kantoor van Frank, wist ik dat jij degene was die mijn hart sneller kan laten slaan. De manier waarop je nonchalant tegen de deurlijst leunde en me aankeek alsof er geen vuiltje aan de lucht was, terwijl ik je ter plaatse een klap wou verkopen, zorgde voor een vuur in mijn hart. Maar vooral tussen mijn benen. De manier hoe je omgaat met patiënten en hoe je vecht voor iedereen. Nooit veroordeel je iemand. Het warmt mijn hart elke dag opnieuw verder op. Ik moet toegeven dat wanneer je Erik een trap in zijn edele delen hebt verkocht, het je alleen maar onweerstaanbaarder maakte. Ook al wou ik niet geloven dat ik als een blok voor zo'n player als jij zou vallen. En of ik viel, halsoverkop, recht op mijn gezicht. Breek alstublieft niet mijn hart Riley, want dat kan ik niet aan...

Riley voelt hoe de ogen van Charlotte op haar lichaam branden. De streling langs haar been zorgt ervoor dat het vuur tussen haar lenden opnieuw wordt aangewakkerd. Wanneer ze haar ogen langzaam opent, ziet ze de prachtige blauwgroene ogen waar ze vanaf dag 1 is voor gevallen. "Goodmorning..." lacht Riley terwijl ze haar lippen op die van Charlotte drukt. De stem en de kus van Riley halen Charlotte uit haar gepieker. Het moment dat Riley's lippen de hare aanraken, zorgt ervoor dat ze vergeet waar ze aan dacht.

"Goodmorning..." fluistert Charlotte terug met dezelfde gelukzalige glimlach op haar lippen. Opnieuw streelt Charlotte met de tippen van haar tenen omhoog langs de het linkerbeen van Riley. "Ooooh...Charlotte..." kreunt Riley.
"What? Is the big Riley Rianchi tired of one night having seks?" plaagt Charlotte waarop ze met haar lichaam bovenop dat van Riley ligt. Haar lippen blijven een paar millimeters ter hoogte van die van Riley hangen. "Did I wore out THE BIG RILEY RIANCHI?" Met haar bovenbeen maakt ze plaats tussen de benen van Riley. Haar heup beweegt ze langzaam heen en weer. Meteen legt Riley haar handen op Charlotte's heupen en dwingt haar om stil te liggen. "Don't tease me, Dr. Beaumont..." lacht Riley.
"Where is the fun in that?" Een ondeugende lach speelt op de lippen van Charlotte en meteen moet Riley het ontgelden. De heupen van Charlotte komen opnieuw in beweging. Haar hand glijdt langs haar nek naar de borst van Riley. Met haar vingers speelt Charlotte met de tepel van de vrouw die onder haar ligt te kreunen van genot. "Stop... You're driving me crazy!" lacht Riley.

"Now you know how I felt last night." De lippen van Charlotte gaan uitdagend over het lichaam van Riley. Ze houden even halt bij de andere borst. Met haar tong speelt met de tepel van Riley terwijl de andere tussen haar vingers rolt. Tot haar tevredenheid hoort Charlotte hoe Riley de slaapkamer opnieuw vult met een kreun. De rug van Riley komt voor even van de matras onder haar. Ze pakt Charlotte stevig vast, trekt haar naar boven zodat hun lippen op dezelfde hoogte hangen. Daarna draait ze Charlotte om zodat Riley bovenop haar ligt. "Now, it is my turn..." fluistert Riley ondeugend in het oor van Charlotte. Hun lippen vinden elkaar en al snel dansen Riley's heupen mee op het ritme van Charlottes lichaam.

De beltoon van Riley haar gsm maakt een bruut einde aan hun plezier. Maar Riley weigert om gehoor te geven aan de realiteit die een einde wil maken aan haar genot. Haar mond glijdt van de nek van Charlotte, over haar borsten langs haar buik tot net boven haar clitoris. Met haar tong streelt ze zachtjes het kleine knobbeltje. Meteen voelt ze hoe Charlotte haar heupen tegen lippen duwt. Haar handen gaan doorheen Riley's haren. Riley's tong speelt verder met Charlottes clitoris. Wanneer ook Charlottes gsm afgaat in de kamer en een paar seconden later opnieuw die van Riley, is de bubbel waarin ze zaten volledig doorprikt. Een enorme grote zucht glijdt over de lippen van Riley. Ze legt haar lichaam opnieuw op dat van Charlotte en kijkt haar in de ogen. "I think they need us..." zucht Riley opnieuw.

The Rules (Dutch/English)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu