Uzun bir süre sarılmaya devam ettiler ayrıldıkları zaman Jimin sorusunun cevabını bekliyordu Jungkook bu sefer onu kabul edecek miydi ya yine istemezse işte o zaman bütün hayalleri yıkıldı Jungkook, Jimin'in cevap beklediğini fark etti içi acıyordu nasıl hayır diyebilirdi ki birkez daha nasıl Jimin'in minik kalbini yine kırabilirdi o an kendine söz vermişti asla ama asla Jimin'e zarar vermelerine izin vermeyecekti hep Jimin'i koruyacaktı onu karanlık yaşamından uzak tutacaktı ve Jungkook'un ağzından Jimin'in beklediği cevap çıktı:
"Ben sana bir daha nasıl hayır diyebilirim ki"
Jimin duyduğu cümleyle hem utanmış hemde mutlu olmuştu kollarını hemen Jungkook'un boynuna doladı ikiside bu anın bitmesini hiç istemiyorlardı ama zilin çalması bu anı bozmuştu ve sınıfa gitmeleri gerekmişti.
••••••••••••••••••
Son derste bittikten sonra Jimin çantasını toplamaya başlamıştı Jungkook'la anlaşmışlardı okul çıkışı kafeye gideceklerdi Jimin çantasını toparlamayı bitirdikten sonra Jungkook'un yanına ışınlandı beraber okulun bahçesine çıktılar gidecekleri sırada Jimin Jungkook'u durdurup:
"Daha Taehyung ve Hoseok'a haber vermedim bekle"
Jungkook olduğu yerde durdu ve beraber gelmelerini beklediler çok geçmeden gelmişlerdi Jimin Jungkook'a hemen geleceğini söyleyip Taehyung ve Hoseok'un yanına gitti. Taehyung şaşırmış bir ifadeyle:"Jimin o çocuğun yanında ne işi var."
"Taetae endişelenme Jungkook benim arkadaşım."
"Arkadaşın mı Jimin saçmalama sen Jungkook'tan nefret ederdin."
"O eski Jimin'di taetae, şimdi biz Jungkook'la kafeye gidiyoruz bugün sizinle gelemiyorum üzgünüm"
İkiside aynı anda
"Hayır Jimin"
Jimin affalamıştı bu cevabı beklemiyordu
"Neden"
"Çünkü Jungkook'un ortamı sana göre değil"
"Tae saçmalamayı keser misin ben gidiyorum."
Deyip Jungkook'a doğru yürümeye başlamıştı arkasından Taehyung'ın bağırdığını duysada tınlamamıştı Jungkook'un yanına ulaşmıştı Jungkook Jimin'in fazla geç kaldığını düşünüp bir şey olup olmadığını sordu Jimin ise Taehyung'ın korumacı tavırları yine deyip geçiştirmişti daha fazla oyalanmayıp kafenin yolunu tuttular.
••••••••••••••••••
Uzun uzun sohbet edip kahvelerini içmişlerdi ve hava kararmıştı hesabı ödedikten sonra Jungkook Jimin'i eve bırakmak için yola çıkmışlardı sohbetleri yolda da devam etmişti taki yollarını bir kaç kişi kesene kadar bunlar Jungkook'un kavgalı olduğu insanlardı ne Jungkook onlardan haz ederdi nede onlar Jungkook'tan. Jungkook onları gördükten sonra içinden küfürler saydırmaya başladı ve karşısındaki kişiye dönerek
"Şuan sırası değil Jino sonra konuşalım"
Jino Jungkook'un yanında biri olmasını umursamayacaktı Jungkook o an sadece Jimin'i düşünüyordu çünkü kendine söz vermişti Jimin'i korumalıydı.
Jimin hala olanları kavrayamamıştı bir Jungkook'a bir de karşısındaki insanlara bakıyordu ellerinde gördüğü sopalar Jimin'i daha da korkutuyor du Jungkook'a daha çok yaklaşıp ne olduğunu sordu Jungkook Jimin'e baktığı zaman korktuğunu anlamıştı Jimin'e arkasında durmasını söylemiş ve eğer kendisine bir şey olursa hemen buradan koşup uzaklaşmasını söylemişti Jimin'in korkusu daha da artmıştı aralarındaki fısıldama Jino'nun konuşmasıyla son buldu:"Uzun zamandır görüşmüyorduk Jungkook özledik seni"
"Jino şuan konuşacak bir şeyimiz yok sonra konuşuruz şuan gitmeliyim."
"Ooo Jungkook sen kaçar mıydın?"
Jungkook sinirlense bile Jimin olduğu için birşey yapamıyordu.
"Yanındaki kim sevgili mi yaptın yoksa Jungkook bizden habersiz"
"Arkadaşım"
Jino sevinmişti Jungkook'u arkadaşının önünde rezil etmek onun yüzünü dağıtmak güzel olacaktı.
Jungkook aldığı ağır darbeyle beklemediği bir şekilde sendeledi Jungkook karşılık veremeden daha fazla darbe alıyordu Jimin korkmuştu ama Jungkook'u o şekilde bırakamazdı onlar arkadaşlardı zor zamanlarında birlikte olmalıydılar Jimin yüksek bir şekilde yardım edin diye bağırmaya başlayınca Jino endişelenmişti hemen Jungkook'u dövmeyi bırakmalarını söyleyip oradan toz olmuşlardı Jimin hemen Jungkook'un yanına koştu ve eğildi Jungkook çok kötü durumdaydı dudağı ve kaşı patlamıştı elmacık kemiklerinde morluklar vardı kafasından aşşağı kanlar akıyordu Jimin'in gözünden yaşlar dökülmeye başlamıştı ve söyleyebildiği tek şey:"Jungkook,lütfen gözlerini aç."
Olmuştu...
•••••••••••••••••
Beklettiğim için üzgünüm
Ne yazacağıma karar verememiştim
Umarım beğenmişsinizdir
İçinize sinmiştir
Yorumlarda beğenip beğenmediğinizi belirtirseniz sevinirim.
Hepinizi morluyorum
Kendinize iyi bakınnnn
💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Kaza/
FanfictionKim bilebilirdi Bir kazadan sonra Jimin'in hayatının bu kadar değişeceğini Bazıları için iyi yönde bazıları için ise kötü yönde Neler olacaktı Bu aşk üçgeninde kimler birlikte olacaktı...