Jimin duyduğu cevapla dudaklarını büzdü Jungkook onun bu halini görünce içi acıdı ama yinede birşey diyemedi zil sesi duyuldu sınıfa gitmeleri gerekiyordu Jimin hızlı adımlarla oradan uzaklaştı Jungkook yıkılmıştı ama kabul edemezdi Jimin'in masum kalbini tehlikeye atamazdı bunu yapamazdı.
••••••••••••••••
Son derste bittikten sonra herkes çantasını toplamaya başladı Jimin biran önce eve gitmek istiyordu bugün Jungkook'un cevabından sonra kalbi çok kırılmıştı kalbinin bu kadar kırılmasının sebebi Jungkook'la konuşurken Jungkook'un ona çok tanıdık gelmesi ve Jungkook'un yanında kendini güvende ve huzurlu hissetmesiydi ne kadar bir kere konuşmuş olsalarda Jimin bunların hepsini hissetmişti ve Jungkook'la arkadaş olmak onunla herşeyini paylaşmak istiyordu ama Jungkook olumsuz cevap verince canı acımış kalbi kırılmıştı daha fazla sınıfta durmayıp koşar adımlarla dışarı çıktı ve Taehyung'la Hoseok'u beklemeye başladı. Jungkook ise arkasından ona dolu gözlerle bakıp dudaklarının arasından "Özür dilerim" cümlesi çıktı.
•••••••••••••••••
Jungkook'la konuşmalarının ardından 3 gün geçmişti. Jimin her seferinde sınıfa girip Jungkook'u gördüğünde kalbi acıyordu ve gözleri doluyordu Jungkook bunu fark etsede birşey yapamıyordu Jimin'e yaklaştığı zaman Jimin bunu fark edip hemen kaçıyordu bu yüzden bir türlü konuşamıyorlardı.
••••••••••••••••
Taehyung birkaç gündür Jimin'in üzgün olduğunu fark edip onunla konuşmak istemişti ve Jimin'i kantine çağırmıştı kantinde oturuyorlardı Taehyung konuşmaya başladı:
"Jimin birkaç gündür pek mutlu görünmüyorsun iyi misin?"
Jimin duyduğu şeyle şaşırmıştı gerçekten üzüntüsü bu kadar belli oluyor muydu dışarıdan.
"İyiyim taetae neden iyi olmayayım ki herşey yolunda endişelenme."
"Eminmisin küçük mochim çünkü sen kötü olduğunda ben hemen anlarım."
"Eminim taetae sen endişelenme hafıza kaybımdan dolayı dersler biraz beni yoruyor o yüzden kötü görünüyor olabilirim."
Taehyung aldığı cevapla pek memnun kalmasada daha fazla üstüne gitmek istemedi.Uzun bir sessizlikten sonra Jimin sessizliği bozdu.
"Taehyung, Hoseok nerede?"
"Sınıfında olmalı Jimin, birşey mi diyecektin Hoseok'a"
"Hayır, sadece yarın okul tatil bu yüzden beraber piknik yapmaya gidelim mi diye soracaktım."
Taehyung teklifi kabul etmişti ve beraber Hoseok'a sormak için Hoseok'un sınıfına çıktılar ve Hoseok'u çağırdılar Hoseoktan'da olumlu cevap aldıkları zaman Jimin sevinç çığlığı atmıştı biraz kafasını dağıtmak Jimin'e iyi gelecekti bu yüzden arkadaşlarıyla birlikte bir şeyler yapmak istedi.
••••••••••••••••••
"Anne yemekler hazır mı?"
"Hazır Jimin"
Jimin aldığı cevapla tatmin olmuştu bugün pikniğe gidecekleri gündü ve Jimin çok heyecanlıydı hiç kimse reşit olmadığı için pikniğe onları Bayan Park getirecek ve geri dönecekti akşam olduğu zamanda geri gelip onları alacaktı Jimin hazırdı Hoseok ve Taehyung'ı bekliyordu aniden çalan kapı ziliyle Jimin koştu ve kapıyı açtı Taehyung ve Hoseok hepsiyle selamlaştıktan sonra eşyaları arabaya taşımaya başladılar taşıma bittikten sonra herkes arabaya bindi ve pikniğin yolunu tuttular.
••••••••••••••••••
Piknik alanına gelmişlerdi vakit kaybetmeden örtülerini serdiler eşyalarını yerleştirdiler ve Bayan Park'a teşekkür edip yemek yemeye başladılar hem yiyorlar hemde sohbet edip kahkaha atıyorlardı etraf onların kahkahalarıyla yankılanıyordu yemek yemeleri bittikten sonra karınları çatlayacaktı çok yemişlerdi biraz dinlendikten sonra futbol oynamaya başladılar,koşu yarışı yaptılar,can oynadılar,çuval yarışı yaptılar,ip atladılar birşeyler içtiler hava kararmıştı ve Bayan Park onları almaya gelmişti elbirliğiyle eşyaları topladılar hepsi çok yorulmuştu biran önce eve gidip uyumak istiyorlardı öylede yaptılar eve gidip üstlerini değiştirip kendilerini yatağa atıp güzel bir uyku çektiker.
••••••••••••••••••
Haftasonu bitmişti Jimin okul yolunu tutmuştu artık okul yolunu bildiği için kendi gidip gelebiliyordu okulun girişinde Hoseok ve Taehyung'ı gördü Jimin'i bekliyorlardı Jimin koşarak yanlarına gitti beraber okula girdiler sınıfa çıktılar Jimin sınıfa girdiği zaman karşısında Jungkook'u gördü Jungkook Jimin'in kolundan tutup onu terasa çıkardı Jimin şaşırmıştı terasa çıktıkları zaman derin bir sessizlik oluştu sonrasında Jimin konuşmaya başladı:
"Niye beni buraya getirdin?"
"Dayanamıyorum Jimin bana dolu gözlerinle bakarken dayanamıyorum kalbim acıyor."
"Bunu sen istemedin mi Jungkook arkadaş olabilirmiyiz diye sordum hayır dedin"
"Yapabileceğim birşey yoktu Jimin seni arkadaşlığa kabul edemem"
Ortam çok gerilmişti ikiside yüksek sesle konuşuyordu.
"Peki neden Jungkook neden beni arkadaş olarak kabul edemezsin."
"Benim ortamım sana uygun değil Jimin seni koruyamamaktan korkuyorum sana zarar vermelerinden korkuyorum bu yüzden kabul edemem."
Jimin'in gözleri yine dolmuştu fazla zaman geçmeden gözlerinden yaşlar inmeye başlamıştı:
"Korkma Jungkook ben ikimizide korurum korkma sadece beni arkadaşlığa kabul et."
Jungkook aldığı cevapla gözlerinin dolmasına engel olamamıştı Jimin'e sarıldı ne yapacağına dair bir fikri yoktu Jimin bu kadar istekliyken nasıl ona tekrar hayır diyebilirdi ki bir saniye olsun bu düşüncelerden uzaklaşıp Jimin'in çilek kokusunun içinde kayboldu bu sefer ne yapacaktı...
••••••••••••••••••
Nasıl gidiyor
Beğeniyormusunuz
Yorumlarda düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim birde oy verseniz çok güzel olur🙃
Sizleri seviyorum
Ve hepinizi morluyorum
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Kaza/
FanfictionKim bilebilirdi Bir kazadan sonra Jimin'in hayatının bu kadar değişeceğini Bazıları için iyi yönde bazıları için ise kötü yönde Neler olacaktı Bu aşk üçgeninde kimler birlikte olacaktı...