İlk Öpücük

183 13 0
                                    

Jimin duyduğu şeyle şaşkına dönmüştü kalbi deli gibi çarpmaya başlamıştı ne yapacağına karar veremedi bir hışımla evin anahtarını aramaya başladı eli ayağı birbirine girmesine rağmen anahtarı buldu titriyordu çok heyecanlanmıştı hemen kapıyı açıp küçük bir görüşürüz deyip eve girdi kapıyı kapatmasıyla hemen odasına koştu arkasından bağıran annesini pek tınlamadı odasına girip hemen kapıyı kilitledi ve derin derin nefes almaya başladı oda hoşlanıyordu Jungkook'tan ama çok heyecanlanmıştı ki çok hızlı gelişmemişmiydi herşey biraz zamana ihtiyacı vardı. Jungkook yanlış anlamıştı Jimin'in heyecanlandığı için gittiğini düşünemedi aksine Jimin'in aynı duygular beslemediğini o yüzden gittiğini düşündü kırgınlıkla evin yolunu tuttu.

••••••••••••••••••

Tam bir haftadır Jimin, Jungkook'tan kaçıyordu çünkü Jungkook'u gördüğü zaman eli ayağı birbirine dolanıyor dili damağı kuruyor ne yapacağını kestiremediği için hemen oradan uzaklaşmaya çalışıyor ve bunu her yapışında Jungkook'un kalbi sıkışıyordu Jimin Jungkook'la göz temasına geçmediği için göz altındaki morlukları gözlerindeki o kırgınlığı fark edemiyordu. Her şey çok ani gelişti sadece bir anlık Jimin daha fazla dayanamayıp hızla Jungkook'a baktı özlediği o surata ne kadar da çok özlemişti sonrasında gözlerine sabitledi gözlerini şişmişti fazla morluk vardı Jungkook Jimin'in ona baktığını fark edince heyecanlandı ve yorgunlukla güç bela sırıttı Jimin'e. Jimin sırıtmasının ardındaki üzüntüyü fark ediyordu gözleri doldu, gerçekten Jungkook'u bu kadar üzmüşmüydü farkında değildi, kesinlikle Jungkook'la konuşmalıydı sadece okul çıkışını bekleyecekti.

••••••••••••••••••••

"Tae okul çıkışı ben sizle gelmeyeceğim haberiniz olsun."

Taehyung son bir haftadır aynı şeyi duyduğu için şaşırmadı ama artık endişelenmeye başlıyordu bir haftadır hoşlandığı çocuğu üzen şey neydi bunu ona sormalıydı

"Jimin"

"Efendim"

"Bir haftadır neden böylesin durgunsun bizimle takılmıyorsun çıkışta bizimle gelmiyorsun sorun nedir?"

Jimin bir süre düşündü Taehyung'a anlatıp anlatmama arasında gidip geldi aklına Taehyung'ın Jungkook'u sevmediği gelince söylemekten vazgeçti ama Taehyung'ı bir şey olmadığına inandırması gerekiyordu Tae'nin ondan cevap beklediğini fark edince derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı

"Bir sorun yok Tae iyiyim sadece son günlerde yanlız kalıp kafa dinlemem gerekiyor."

Taehyung biliyordu Jimin üstüne gelinmesinden hiç hoşlanmazdı bu yüzden daha fazla soru sormadı derin bir iç çekip "peki" diye mırıldandı.

•••••••••••••••••

Son ders zili de çalmıştı Jimin hemen çantasını toparladı ve sınıfa göz gezdirdi ve aradığı kişiyi Jungkook'u gördü kapıdan çıkıyordu Jimin hemen çantasını sırtına atıp kapıya doğru koştu Jungkook'u arkadan sessizce takip etti kulaklık takmış kapüşonlusunu kapatmıştı Jimin'i fark etmemişti.
Jimin ilerde gördüğü ara sokakla hemen Jungkook'u tutup ara sokağa çekti tenha bir yerdeydiler kimse onları fak etmezdi Jungkook ani hareketle affalladı ve hemen savunma durumuna geçti karşısındaki kişinin Jimin olduğunu görünce durdu şaşırmıştı bir hafta sonunda Jimin yanındaydı ne içindi ki bu kafasında binlerce soru dönerken dudaklarında hissettiği baskıyla gözleri fal taşı gibi açılmıştı Jimin onu öpüyordu dudağında hissettiği hareketlilikle gözlerini kapattı ve karşılık vermeye başladı ikiside yavaş ve narin bir biçimde birbirlerine karşılık veriyorlardı saniyeler sonra birbirlerinden ayrıldılar ve Jungkook'un beklediği cümle Jimin'in ağzından biranda çıkıverdi

"Bende senden hoşlanıyorum kook."

••••••••••••••••

Oy oy nası bi final yapıcam bne bu fice kattım karıştırdım okuyun okuyun beğenin olur muu??????????

/Kaza/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin