Çıkış zili çalmış ve Jimin
çantasını toparlayıp tam kapıdan çıkacakken birinin onu tutmasıyla durdu tutan kişi Jungkook'tu"Hey hey hey nereye gidiyorsun beraber gidecektik."
"Özür dilerim kook unuttum."
"Sorun değil miniğim hadi gidelim."
Jungkook Jimin'in neden bu kadar dalgın olduğunu bilmiyordu öğle saatinden beri morali bozuktu öğle saatinde en son Taehyungla beraber kantine inmişti geri döndüğünden beri böyleydi ne konuşmuşlardı ki de bu kadar Jimin kırılmıştı Jungkook konuyu Jiminle konuşmak için kafeye gitme teklifinde bulundu.
"Miniğim"
"Efendim kook."
"Kafeye gitsek olur mu birazcık seninle sohbet etmek istiyorum."
"Kook çok başım ağırıyor yarın gitsek olmaz mı?"
"Çok canım istedi ama kırmasan beni olur mu?"
"Pff seni kıramayacağım galiba gidelim madem."
Jungkook memnuniyetle Jimin'in elinden tuttu ve gördükleri ilk kafeye doğru onu sürdü ikiside siparişlerini verip beklemeye başladılar ortam sessizdi ikiside konuşmuyordu Jungkook daha fazla dayanamayıp sessizliğe son verdi:
"Bebeğim bugün şey mi oldu?"
"Hayır kook nerden çıkardın şimdi bunu."
"Taehyungla kantinden geldiğinizden beri böylesin."
"Hayır kook iyiyim herhangi bir şey olmadı."
"Bebeğim benimle her şeyi konuşabileceğini biliyorsun dimi lütfen bir şey saklama eğer seni rahatsız eden üzen bir durum varsa benimle paylaş ve beraber üstesinden gelelim."
Jimin'in gözleri dolmuştu bu kadar güzel düşünmesi istemsizce Jimin'i duygulandırmıştı bir an söyleyip söylememe arasında gidip gelmeliydi hızlı bir karar vermeliydi Jungkook'un ona soran gözlerle bakması daha da strese sokuyordu Jimin'i bunu tek başına atlatamayacağını düşünerekten Jungkook'a anlatma kararı aldı.
"Şey Jungkook bugün Taehyung'la kantine indiğimizde Tae benle özel bir şey konuşmak istediğini söyledi beraber bir masaya geçtik ve Tae benden hoşlandığını ne kadar çocukluk arkadaşı olsakta duygularını engelleyemediğini söyledi bende ne yapacağımı bilemedim Taehyung benim en yakın arkadaşım onu kaybetmek istemiyorum ama bilmiyorum ne yapmam gerektiğini."
Jungkook duyduğu şeye çok şaşırmamıştı beklediği bir şeydi ama bu olayı miniğinin çok etkilediğinin farkındaydı miniğinin oturduğu sandalyeyi kendine doğru çekerek sıkıca sarıldı karşısındaki bedene
"Sevgilim oturup bunu Taehyung'la konuşabilirsin onu arkadaş olarak çok sevdiğini ve aralarındaki ilişkinin bozulmasını istemediğini dile getirebilirsin Taehyung'ta onca seneyi boşa atacak birine benzemiyor."
Jungkook konuşmasını tamamladıktan sonra birbirlerinden ayrıldılar Jimin dolmuş olan gözlerini silip konuşmaya devam etti.
"Biliyorum kook onunla bunları konuşursam anlayışla karşılayacağını biliyorum sadece korkuyorum onu üzmek istemiyorum o benim en yakın arkadaşım üzülmesi en son isteyeceğim bir şey ne yapmam gerektiğinde çok kararsızım bunu biraz daha düşüneceğim."
"Sevgilim ben kendin için en iyi kararı vereceğine inanıyorum bunun için moralini bozma olur mu?"
"Bozmayacağım kook teşekkür ederim iyi ki varsın seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum sevgilim."
Sohbete devam ettikleri sırada kahveleri gelmişti afiyetle kahvelerini içip hesabı ödediler ve kafeden çıktılar hava kararmıştı beraber Jimin'in evine doğru yürümeye başladılar kapıya vardıkları zaman ikiside ayrılmak istemiyordu öylece birbirlerine bakıyorlardı Jimin aklına gelen fikirle atıldı:
"Kook bugün bizde kalır mısın?"
Jungkook duyduğu şeyle şaşırmıştı tabikide miniğiyle kalıp onunla ilgilenmek beraber vakit geçirmek onun istediği şeydi beklemediği bir anda Jimin sorunca afallamıştı daha fazla küçük bedeni bekletmek istemediği için
"Olur güzelim hemde çok güzel olur."
Jimin sevinç çığlıkları atmamak için kendini paralamıştı ve hıncını sevgilisinin boynuna dolayıp sıkı sıkı sarılarak çıkardı kokusu içinde kayboldu Jimin ayrıldıklarında eve doğru adımladılar Jimin anahtarları çıkarıp kapıyı açtı ve içeriden annesinin sesi duyuldu:
"Jimin sen mi geldin?"
"Evet anne."
Cevap verdikten sonra Jungkook'la annesinin yanına gitti annesi soran gözlerle bakınca hemen Jungkook'u tanıttı ve çok yakın arkadaş olduklarınıda ekledi şuan annesine açıklamak erken olacaktı annesinede Jungkook'un burada misafir olduğunu söyleyince annesinden güzel bir azar yemişti önceden neden haber vermediğini ona göre yemek yapabileceğini söyledi küçük çaplı bir tartışma olduktan sonra Jimin yorgun olduklarını ve uyuyacaklarını söyleyip Jungkook'un elinden tutup odasına çıkardı kapıyı kapattıkları zaman Jungkook daha fazla dayanamamış ve miniğinin dudaklarına kapanmıştı çok değil bir kaç saniye sonra karşılık aldığı zaman memnun olmuştu yumuşak bir şekilde dudakları birbirleri arasında dans ediyordu nefes alamayacak raddeye geldikleri zaman ayrıldılar ve alınlarını yasladılar Jungkook arada miniğinin dudağına ve burnuna küçük küçük öpücükler bırakıyordu birbirlerini şımartmaları bittikten sonra Jimin kendine ve sevgilisine pijama seçti ve üstlerini giydiler Jimin'in pijamaları Jungkook'un üstünde küçük dursada Jimin bu haline bayılmıştı beraber yatağa girdiler Jungkook sevgilisini arkadan sarıp kendine çekti tam dibinde duran minik bedenin kokusunu defalarce kez içine çekti ensesine minik bir buse kondurduktan sonra "İyi geceler sevgilim." dedi Jimin'de karşılık verdikten sonra beraber gözlerini yumup güzel bir uykuya ittiler bedenlerini.
••••••••••••••••••••
Oy oy nası bi final yapıcam ben bu fice hiç bir fikrim yok.
BİR ŞEY SORMAM GEREK ACABA FİCE KAOS EKLESEM Mİ YOKSA BÖYLE MUTLU MUTLU GİTSİNLER VE 20. BÖLÜME DOĞRU FİNAL Mİ YAPAYIM KAOS OLSADA HERALDE 20. BÖLÜMLERE DOĞRU BİTER ÖLEM İŞTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Kaza/
FanfictionKim bilebilirdi Bir kazadan sonra Jimin'in hayatının bu kadar değişeceğini Bazıları için iyi yönde bazıları için ise kötü yönde Neler olacaktı Bu aşk üçgeninde kimler birlikte olacaktı...