Demek Mutluluk Böyle Bir Şey

211 16 0
                                    

Jungkook hastaneye kaldıralı tam bir saat olmuştu Jimin başından bir saniye bile ayrılmamıştı doktor ne kadar Jungkook'un iyi olduğunu söylesede Jimin rahatlamıyordu durmadan içinden "Lütfen gözlerini aç" diyordu saat biraz daha ilerledikten sonra Jungkook kıpırdanmaya başlayıp yavaşça gözlerini açtı Jimin heyecandan ne yapacağını bilemedi Jungkook'un yüzünü minik ellerinin içine aldı ve gözyaşlarını yine tutamadı küçük bir fısıltıyla "Jungkook" dedi.
Jungkook gördüğü yüzle tebessüm etti ve o an Jimin'i öpmek istedi bu güzel anı Jungkook'un boşluk bölgesinde hissetiği acı bozdu Jimin hemen

"İyi misin? Ne oldu? Canın mı yandı? Neresi acıdı?

"İyiyim Jimin sorun yok sakin ol"

"Sana sarılabilir miyim?"

Jungkook duyduğu şeyle bir anlık şaşırdı ve hafif tebessüm edip "Sormana bile gerek yok Jimin" dedi Jimin' Jungkook'un canını yakmamaya özen göstererek yavaşça ona sarıldı.

•••••••••••••••••

Sabah olmuştu Jungkook taburcu edilecekti hemen çıkış işlemleri halledilip Jimin'le birlikte hastaneden çıktılar akşam Jimin, Jungkook'la beraber kalmıştı hemen taxiye bindiler Jungkook taxsiciye evinin yerini söyledi yol boyunca Jimin, Jungkook'un elini tutup camı seyretti.

••••••••••••••••••

Taxiye ücreti ödeyip indiler.Jimin, Jungkook'a yardım ederek eve girdiler ve Jungkook'un odasına gittiler Jimin yavaşça Jungkook'u yatağına yatırdı ve konuşmaya başladı

"Özür dilerim Jungkook"

"Neden"

"İkimizi koruyacağımı söylemiştim ama seni koruyamadım sen orada acı çekerken bir şey yapamadım çok özür dilerim"

Jimin ağlamaya başlamıştı Jungkook yattığı yerden doğrulup hemen Jimin'i sarmaladı

"Şşşş ağlama beni bırakmayıp hastaneye getirdin acılarımı dindirdin daha ne yapabilirdin ki lütfen ağlama canım acıyor sen ağladıkça"

İkiside sessizce sarılmaya devam ettiler yavaş yavaş ağlama sesi kesildi ve yatağa uzandılar Jimin Jungkook'un canını yakmamaya özen göstererek daha sıkı sarıldı zaman geçtikçe uyuya kaldılar.

••••••••••••••••••••

Jimin güçlü bir "Siktir" çektikten sonra Jungkook gözlerini yavaşça araladı ne olduğunu anlamamıştı yanındaki küçük beden endişeli gözüküyordu

"Ne oldu Jimin kötü bir şey mi var"

"Dün geceden beri telefonumu elime almamıştım ve bizimkilere haber vermedim telefonum çökmüş, arama ve mesajlardan dolayı"

"İstersen gidebilirsin Jimin daha fazla endişelendirme arkadaşlarını"

"Saçmalama Jungkook seni burada bırakamam ben şimdi onlarla konuşup durumu halledeceğim"

Jungkook istediği cevabı almıştı mutluydu sonuçta Jimin'le birlikteydi beraber sarılarakta uyumuşlardı Jungkook mutluluğu tadabiliyordu artık mutluydu içinden geçirdi

"Demek mutluluk böyle bir şey..."

•••••••••••••••
Merhabağğğğ
Ben geldiğğğmmmmm
Nasılsınığzzz
Yine beklettim biliyorummm
Üzgünümm

/Kaza/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin