Jimin'in içi içine sığmıyordu çok mutluydu durmadan aklına yaşananlar gelip evin içinde zıplayıp duruyordu ne yapacağını kestiremeyip şarkı söylüyordu Jungkook ise sahile inmiş yüzünde hiç gitmeyen tebessümle yürüyordu arada bir kendi etrafında dolanıp çocuklar gibi eğleniyordu.
(Yarım Saat Önce)
"Bende senden hoşlanıyorum kook."
Jungkook istediği cümleyi duyunca yüzüne kocaman bir gülümse gelmiş ve Jimin'i kolları arasına almıştı hasret kaldığı bedene sonunda kavuşmuştu Jimin'in çilek kokusu yine Jungkook'u rahatlatmıştı uzun bir süre sarıldıktan sonra beraber sohbet ederek Jimin'in evine kadar yürüdüler.
•••••••••••••••••
Çalan alarmla Jimin lanet okuyaraktan ayağa kalktı elini yüzünü yıkayıp okul kıyafetlerini giydi çalan telefonuna uzandı arayan Taehyung'dı.
"Günaydın chim."
"Günaydın Taeee nasılsın?"
"İyiyim chimm sen nasılsın?"
"Bende iyiyim Tae bir şey mi oldu?"
"Hayır hayır bir şey olmadı sadece bugün okula birlikte gidebilir miyiz diye soracaktım."
Jimin biraz düşündü çünkü planına göre Jungkook'a haber verecekti buluşup beraber gideceklerdi ama arkadaşlarıyla son zamanlarda çok vakit geçirmediği için kabul etme kararı aldı.
"Olur Tae ben hazırlanıp kapıya iniyorum o zaman Hobiye haber vermeyi unutma."
"Tamamdır chim birazdan oradayım görüşürüz."
Veda ettikten sonra Jimin telefonu bırakacaktı fakat mesajı olduğunu fark edince durdu.
Kook💜'tan 2 yeni mesaj
Kabul et/ReddetKook💜
Günaydın Miniğiimm
Hazırlan ve kapıya gel bugün birlikte okula gidelim.(6.33)Siz
Günaydın kookkkk💜💜💜
Üzgünüm mesajını geç gördüm fark etmemiştim.Okula seninle gitmeyi çok isterdim ama Tae ve Hobiye söz verdim😔😔(7.00)Kook💜
Sorun değil bugün de tek başıma gidebilirim ama çıkışta kimse seni benden alamaz haberin olsun.Siz
Tamam kook çıkışta senin yanında olacağım başka bir yere gitmeyeceğim şimdi kahvaltı yapmalıyım okulda görüşürüzz👋🏻Kook💜
Görüşürüz miniğim.Sohbet ekranını kapatan Jimin annesinin onu kahvaltıya çağırmasıyla aşşağı indi midesini güzelce doyurduktan sonra hızla çantası aldı annesine minik bir öpücük kondurup evden çıktı biraz sonra Tae'yi fark edince ona doğru koşup sıkıca sarıldı ikili sarılmayı bitirdikten sonra sohbet ederek okul yolunu tuttular okula yaklaştıkları zaman Hobi'de onlara katılmıştı beraber sohbet edip kahkahalar atıyorlardı bir ara Jimin onlara Jungkook'la sevgili olduklarını söylemeyi düşünsede vazgeçti kendisi bile tam olarak alışamamıştı arkadaşlarını biraz daha bekletecekti okula geldiklerinde dağılıp sınıflarına gittiler Jimin sınıftan girer girmez gözleri Jungkook'u aradı bulunca heyecanla yanına gidip oturdu tam konuşmaya başlayacaktı ki hocanın sınıfa girmesiyle durdu Jungkook'a o an çok tatlı gözükmüştü Jimin daha fazla dayanamadı ve etrafdakilerin görmemesine dikkat ederek ki görseler de pek umursamazdı Jimin'in yanağına minik bir buse kondurup derse odaklandı Jimin anın şokuyla kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı minik bir kıkırtı bırakıp oda dersine odaklandı.
•••••••••••••••••
Taehyung
Kararlıydım daha fazla dayanamayacaktım ve bugün ilk aşkım olan Jimin'e açılacaktım bunu daha fazla içimde tutamayacaktım içimde tuttukça daralıyor kalbim sıkışıyordu bugün bu işe bir son vermeliydim.
•••••••••••••••••
"Chim beraber kantine inelim mi?"
"Olur taetae Hobiyide çağıralım."
"Şey Jimin sadece ikimiz insek sana bir şey söylemem gerek çünkü."
"Hmm merak ettim bak şimdi hadi hemen inelim."
Beraber kantine vardıkları zaman Tae ikisinede çikolatalı süt almış ve bir masaya oturmuşlardı.
"Evet Tae seni dinliyorum."
Tae derin bir iç çekti şuan söylemeseydi daha sonra hiç söyleyemezdi içindeki bu şeyle artık savaşamıyordu yutkunduktan sonra başladı.
"Jimin sen benim çocukluk arkadaşımsın seninle çok anılarım var bilmiyorum böyle duygular hissetmemem gerekiyordu arkadaşız sonuçta ve çok yakın ama üzgünüm hislerime engel olamadım ben senden uzun süredir hoşlanıyorum Jimin."
••••••••••••••••
En uzun bölüm bu oldu galiba
Bilmiyorum içimede sindi
Umarım sizde beğenmişsinizdirrrrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Kaza/
FanfictionKim bilebilirdi Bir kazadan sonra Jimin'in hayatının bu kadar değişeceğini Bazıları için iyi yönde bazıları için ise kötü yönde Neler olacaktı Bu aşk üçgeninde kimler birlikte olacaktı...