1

105 9 40
                                    

"KAPTAN! BU SARI SAÇLI."

Evet... Kaçırılan kişi yanlış kişiydi.

24 yaşında,şu ana kadar hiç bir zaman hata yapmayan Kim Hongjoong yanlış kişiyi kaçırmıştı ve asıl ironik olan şey ise kaçırılacak olan kişi siyah saçlıydı. Kaçırdığı kişi ise sarışın bir çocuktu.

"NE?"

Kim Hongjoong. Namıdiğer deryaların hakimi.

Geminin güvertesinden inip geminin ortasındaki direğe bağlı olan sarışının yanına gitti. Elindeki keskin kılıcı sinirle direğe sapladı. Beklemediği bu şey karşısında ilk defa bir duyguyu tatmıştı.

Hayal kırıklığı...

"Istersen geri dönelim kaptan asıl kişiyi alırız."

"Geri dönemeyiz,bu her kimse üzerindeki kıyafet pahalı duruyor. Kraliyet ailesinden birisi olabilir. Hem de onun yokluğunu fark etmişlerdir şimdiye."

Onların bilmedikleri tek şey Yeosang'ın kraliyet ailesinin umurunda olmayışıydı...

"Işimize yarayacak birisine benziyor. Zindana atın."

Bu gürültülere rağmen başından aldığı sert darbe yüzünden hâla uyanmayan Yeosang'ı zindana atmışlardı. Zindan demişken aslında pek zindana benzemiyordu.
Küçük bir tane camı vardı ve de tahtadan yapılmız bir yatak. Ne bir döşek ne de bir çarşaf vardı. Sadece bir yastık...

Kolundan tutan adam hızlı bir şekilde onu odaya fırlatmıştı ve kapıyı ardından kapatıp kilitlemişti.

Ani bir çarpma ile gözlerini araladı sarı saçlı prens.

Hiçbir şey hatırlamıyordu... En kötüsü ise şuan nerede olduğunu bile bilmiyordu. Önündeki tahta yatağın kenarlarına tutunarak ayağa kalktı ve bulunduğu yeri inceledi. Gördüğü küçük pencere ile merakla oraya ilerledi. Küçük ve yuvarlak pencereden dışarıya baktığında ise dehşete düşmüştü.

Pirate King } HongSangWhere stories live. Discover now