8

66 5 1
                                    

"YEOSANG!"

Hongjoong kılıcını kınına koyarak Yeosanga koştu ama Yeosang'ın boynuna konulan kılıçla duraksadı.
Seonghwa iğrenç sırıtışıyla Yeosang'ın arkasında duruyordu.

"Tch. Denizlerin efendisi bir prense mi aşık olmuş...Ne kadar da acınası."

"Ne aşkından bahsediyorsun sen Park?"

"Ah...Fark etmediğimi mi sanıyorsun? Bir esir için hiçbir zaman savaş açmadın."

Seonghwa sırıtarak Yeosang'ın boynundaki kılıcı sıkılaştırdı. Hongjoong ve Seonghwa tartışırken Yeosang'ın gözleri dolmuştu. Tamam hep ölmek istemişti ama denizin ortasında cesedi bile bulunmayacaktı...

Hongjoong Yeosang'ın gözlerini gördüğünde sinirle Seonghwaya doğru adımladı ama beklemediği şey Seonghwanın kolundaki Yeosang ile geminin kenarına gitmesiydi. Sarışın prens korku ile Seonghwanın kolunu tuttu. Denize düşmek istemiyordu. Islanmaktan nefret ederdi hep...

"Choi Yeosang! Bu sana ceza olsun sakın krala bir daha baba diye seslenme!"

Küçük Yeosang hıçkırarak ağlarken ellerini kurtarmaya çalışıyordu ama nafile. Derin bir havuza çıplak bir şekilde sokulup kollarını da kenarlara bağlamışlardı. Yeosang yüzme bilmiyordu ve daha 7 yaşında bir çocuktu.

"YEOSANG!"

Sarışın olan gözyaşlarından dolayı net göremiyordu ama Hongjoongun ona seslendiğini fark etmişti.

Kafasını kaldırarak karşısındaki gri saçlı korsana baktı.

"Seonghwa onu bırak. Ne istiyorsan vereceğim ama onu bırak."

"Tch bu hiç eğlenceli olmadı."

"Tüm hazinem de dahil."

Yeosang endişe ile başını olumsuz anlamda salladı. Gözleri artık net görebildiğinde yutkundu.

"Hayır, hazineni vermeyeceksin."

"Aşk dramanıza katılmak istemem ama artık sıkıcı olmaya başladı."

"Yeosang'ı bana ver ve hazinemi al."

"Gemini okyanus diplerine gömmek daha çekici."

"Işte buna hayır derim."

"Ah gördün mü güzellik. Bir gemi senden daha değerli."

"Kes sesini. Atacaksan at artık suya. Hayatım boyunca kimse tarafından değedki görünmedim, bunun beni kötü etkileyeceğini sanıyorsan yanılıyorsun bu bir. Ikincisi ise o zaten benim hiçbir şeyim. O da aptal gibi kardeşim yerine beni kaçırdı. Hepinizin tek derdi para ve emin olunki kraliyey ailesi benim için fidye isterseniz size bir çeyrek bile vermez."

Yeosang lafını bitirdikten sonra Seonghwanın kolunun altından çıktı ve geminin sağ iskelesine çıktı.

Aşağıya ,denize, baktığında bacakları titrese de yutkunarak son kez Hongjoonga baktı ve acı bir gülümseme ile kendini gemiden attı.

Pirate King } HongSangWhere stories live. Discover now