📱 3 :Squirrelfriend📱

16 5 0
                                    

Acum era ora 22:00, Eric era proaspăt ieșit din duș în timp ce se îmbraca în pijamale, gata să se uite la niște filme până când a simțea că vrea să doarmă. Apucând niște gustări pe care le putea mânca în timp ce privea în bucătărie, a apucat doar câteva pungi de chips și a luat cutia cu suc de struguri pe care i-a dat-o Sunwoo. A fost delicios, așa că a fost recunoscător.

Eric era atât de scufundat în film, aruncând adesea comentarii asupra personajelor când făceau ceva.

"Nu, nu-l asculta!"

"Femeie nebună, wow, a făcut asta."

"oh doamne, nu jurnalul!"

"Taci!" Strigă Hyunjae din camera lui, spunându-i lui Eric să-și reducă tonul. Cel mai mic a tăcut imediat și și-a cerut scuze față de cel mai în vârstă.

Telefonul lui Eric s-a deschis când a primit o notificare. Era un mesaj text și Eric era gata să-l gliseze și să continue filmul pe care îl viziona până când și-a dat seama că era de la Changmin, tipul veveriță cu aspect drăguț despre care vorbise și schimbase numere mai devreme.

Ji Changmin (Q)
• Online
Mesaj nou trimis!

Ji Changmin (Q)
Hei Eric! Sunt Changmin. Ești încă treaz?

Eric a zâmbit când și-a trimis răspunsul.

Eric
Da, hyung, ai nevoie de ceva?

Trimițându-și răspunsul, îl vedea pe Changmin tastând imediat după mesajul lui.

Ji Changmin (Q)
Nimic chiar, am vrut să vorbesc cu cineva, din moment ce Juyeon nu-mi răspundea, iar celălalt prieten al meu este ocupat cu iubitul său, uneori nu pot cu ei.

Eric chicotea în timp ce citea scurta iritare a lui Changmin.

Eric
Te voi acompania, hyung.

Ji Changmin (Q)
Chiar? Yayyyy! Sper că nu îți pierd timpul sau nu te distrag de la nimic, nu?

Eric
Nu ai probleme hyung! În plus, nici nu am nimic de făcut.

Ji Changmin (Q)
Neat! De când ai fost de acord, ai ceva de vorbit?

Eric se gândea cu adevărat la ceva, apoi își aminti brusc numele de Lee Juyeon. Nu știa de ce, dar numele îi era cu adevărat blocat în minte. Tastând, Eric a întrebat despre oamenii care lucrează la cafenea.

Eric
Deci, începând de la începutul anului... Sunt puțin curios, cine sunt oamenii cu care voi lucra?

Ji Changmin (Q)
Oohhhh întrebare bună~
Ei bine, în primul rând, vei lucra cu mine Imao. Există, de asemenea, prietenul meu Chanhee, care este foarte bun în ceea ce face, poți să te bazezi pe el dacă ești tulburat sau alte chestii lol.

"Chanhee? Sună familiar." Mormăi Eric în timp ce încerca să-și amintească unde a auzit numele.

Eric
Asta sună plăcut.

Ji Changmin (Q)
Fr, îmi amintesc că m-a ajutat când am început și eu la cafenea Imao.

Mai întâi*

Este doar o prostie pe care a luat-o. Dar sunt fericit pentru el și mă bucur că suntem cei mai buni prieteni

Eric
Oh?

Ji Changmin (Q)
Oh, rahat, îmi pare rău, Imao, că informațiile erau inutile kejdisjsks

ORICUM

Există și Yongbok, dar îl numim Felix, deoarece el a vrut să facem asta. El este un drăguț, dar vocea lui te poate induce în eroare.

Oh! De asemenea, poate vorbi engleză de când a trăit odată în Australia.

Eric a fost destul de încântat să întâlnească acești oameni. Auzind că unul dintre ei poate vorbi și engleză, s-a gândit că se va împrieteni cu ei cu ușurință.

Eric
Frumos! De-abia aștept să îl văd.

Ji Changmin (Q)
Lmao de ce?

Eric
De când am crescut în străinătate, LA, vreau să fiu specific lol

Ji Changmin (Q)
Oh, bine! Ei bine, pot să le spun deja celor doi că veți fi cei mai buni prieteni.

Eric
Sper că.

Ji Changmin (Q)
Nu îți face griji, suntem cu toții prietenoși! Ei bine, cel puțin suficient de prietenosi.

Eric
Adică?

Ji Changmin (Q)
Ei bine, cred că știi deja că vei fi cu Juyeon hyung mâine și tot ce aș putea spune este că el e cel mai puțin prietenos dintre noi toți.

Eric
Oh?

Eric a început să-și facă griji, gândul de a-l întâlni pe acesta, în cele din urmă l-a făcut nervos, deoarece Changmin l-a descris că nu este prietenos.

Ji Changmin (Q)
Dar asta nu înseamnă că este nepoliticos, ci doar alege să evite interacțiunile deseori, cu excepția cazului în care servește clienții.

Era, de asemenea, prietenos și vorbăreț pe atunci, idk ceea ce îl făcea atât de rece și neinteresat de nimic.

Eric s-a simțit într-un fel trist pentru Juyeon, dar era cu adevărat curios să știe cum cei mai în vârstă pot fi atât de misterioși.

Changmin și Eric și-au continuat conversația până când a fost prezentat practic tot personalul care lucrează acolo. El a mulțumit celui mai în vârstă, care a răspuns la întrebări și că este bucuros că la ajutat.

Închizându-și telefonul în timp ce ieșea offline, îl așeză pe lângă el în timp ce se uita la tavanul camerei sale. Simțea emoții amestecate pentru mâine, emoționat, nervos, speriat, fericit.

Se pare că nu și-a putut lua numele lui Juyeon din minte.

[• x •]

🌃 | TBC

Towards you / Juric〽️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum