:: 당신의 발걸음을 조심하세요 :
"Ji Changmin! Încetează, relaxează-te înainte ca Jacob hyung să te prindă el însuși!" Yena l-a certat pe Changmin în camera personalului, ceea ce l-a făcut pe Changmin să chicotească în tăcere, ridicându-se repede înainte ca Yena să explodeze și mai mult. Ea a oftat doar în timp ce îl urmărea pe Changmin afară din tejghea.
Juyeon mai participa la clienți de la coadă, deoarece sunt destul de aglomerați, în loc, în jurul orelor 16-17. Motivul pentru care Yena l-a chemat pe Changmin este ca Juyeon să nu fie copleșit de numărul de comenzi. Dar, ca să fiu sincer, lui Juyeon nu-i deranja.
Cu toate acestea, Changmin s-a enervat destul că i s-a spus să-l ajute pe Juyeon. În mod normal, ar fi bucuros să ajute pe oricine, dar nu, recent nu cumva Juyeon.
Puteai simți energia negativă pe care Changmin o emite și nu a trecut neobservat, deoarece unii clienți din rând s-au intimidat destul de mult când le-a venit rândul să comande.
Juyeon a observat, de asemenea, în timp ce arunca o sprânceană, dar nu a vorbit despre asta, deoarece tot trebuie să primească toate comenzile.
Ceea ce Juyeon nu a observat este că acesta din urmă se uită fix la el, prea amenințător
"Știi ce e în neregulă cu cei doi?" Șopti Chaewon lângă Felix, care curăța niște mese. Băiatul se uită la direcția în care se aflau masculii menționați.
„Știu privirea aia de la Changmin și pot spune că nu este o privire drăguță.” Felix a comentat ceea ce l-a făcut pe Chaewon să se încurce puțin.
"Ce vrei să spui?" Întrebă Chaewon în timp ce Felix chicotea doar, făcându-l pe Chaewon să fie mai curios la ce însemna bărbatul.
"Oh, nu știu ... Dar ceea ce știu este că Juyeon hyung ar putea avea probleme." Felix a făcut cu ochiul și a continuat să curețe restul meselor. Chaewon rămase acolo înghețată o clipă înainte de a clătina din cap, urcându-se la etaj pentru a asista clienții de pe acoperiș.
--- -
"Juyeon hyung, poți să mă urmărești în spate după ce termini?" Îl întrebă Changmin pe Juyeon pe un ton monoton.
Confuz, dar curios, Juyeon a dat din cap doar înainte ca Changmin să se îndepărteze.Ei bine, a fost ciudat .. se gândi Juyeon în timp ce îl privea pe cel mai tânăr îndepărtându-se, arătând foarte încordat. El a fost foarte confuz de modul în care acesta din urmă acționa față de el în ultima vreme și a spus că era curios de ce a fost o subevaluare, dar a eliminat-o pentru moment.
În primul rând, asistând clienții la rând, el a primit toate comenzile lor înainte de a merge în partea din spate a clădirii pentru a se întâlni cu Changmin.
Deschizând ușa din spate care dădea afară, îl văzu pe Changmin sprijinindu-se de pereții care despărțeau magazinul și drumul. Prezența lui a fost simțită imediat de tânăr, în timp ce își ridică ochii pentru a-l vedea pe Juyeon abordându-se cu o expresie goală.
Cu toate acestea, Changmin a avut o privire amenințătoare pe care nici măcar nu o să știi cum să reacționezi. Juyeon nu a observat-o cumva, pentru că părea neobosit. Liniștea era proeminentă între ele, deoarece mașinile care treceau pe drum erau singurele lucruri care umpleau atmosfera pentru sunete. A fost o liniște incomodă pentru Juyeon, în timp ce Changmin continua să-l privească ca și cum ar fi fost observat.
"M-ai sunat, nu? De ce ai nevoie, Changmin?" Juyeon părea ușor pasiv-agresiv, deoarece începea să se simtă inconfortabil cu privirea inutilă a lui Changmin și atmosfera insuportabilă.
"Mhmm. " Changmin a fredonat pur și simplu în timp ce a dat din cap, făcându-l pe Juyeon să ridice o sprânceană cu confuzie, în timp ce a fost uimit de răspunsul simplu.
"De fapt, te-am sunat aici pentru că am nevoie de ajutorul tău, hyung." Privirea lui Changmin s-a înmuiat în timp ce ochii i s-au schimbat, ceea ce l-a surprins pe Juyeon pe neașteptate, deoarece nici măcar nu a observat trecerea dintre starea de spirit a lui Changmin.
"Oh, desigur. Cu ce ai nevoie de ajutor?" Întrebă Juyeon cu un zâmbet ușor în timp ce Changmin zâmbea discret.
"Ei bine, noul angajat mi-a cam atras atenția ~", a spus Changmin cu o voce blândă în timp ce Juyeon se gândea la el. Eric? Juyeon și-a amintit că erau foarte apropiați și el nu stătea bine cu el, nici măcar nu știa de ce.
"Ce-i drept? Deci, ce am de-a face cu asta? Du-te să-l întrebi sau ceva atunci". Juyeon își dădu ochii peste cap în timp ce își încrucișa brațele. Changmin chicoti doar când își strânse mâinile.
"Da, vreau să fac asta, dar problema este că nu știu ce fel de întâlnire ... De aceea vreau să îți cer ajutorul, te rog?" Changmin la rugat în timp ce Juyeon părea foarte dezinteresat. Prea dezinteresat
"Nu știu, singurul meu sfat este să fii natural în jurul lui, cred. Nici eu nu mă pricep la întâlniri, așa că..." Răspunse Juyeon, respingând indirect pledoariile lui Changmin.
"Crezi că? Ei bine, cred că ... Ne vedem mâine, hyung!" Changmin și-a luat rămas bun de la Juyeon în timp ce arunca un zâmbet larg înainte de a fugi de la distanță. Juyeon tocmai a făcut semn cu mâna înainte de a se întoarce în cafenea, confuz.
------ -----
Eric l-a ajutat pe fratele său să gătească mâncarea pe care o vor pune la cină până când i-a auzit telefonul primind un mesaj din sufragerie. Lăsându-l pe fratele său pentru o vreme, și-a luat telefonul și l-a deschis, zâmbind văzând că Changmin a fost cel care i-a trimis un mesaj.
Ji Changmin (Q)
Online acum.
Mesaj nou trimis!Ji Changmin (Q)
Hei drăguțule~ ești liber mai târziu?Eric
Hey hyung, lasă-mă să verificDa sunt liber de la 8 la 10, ai nevoie de mine hyung?
Ji Changmin (Q)
De fapt, da, haha, deci ne putem întâlni în Parcul General de la bloc? 8 de preferință, astfel încât să ne putem întâlni devreme.Eric
Okay hyungJi Changmin (Q)
Super! Ne vedem în curând, atunci
seen 18:16Eric a fost ușor confuz cu privire la ceea ce i-a trimis Changmin, dar el crede că a face o favoare pentru un nou prieten poate face ca relația lor, dintre ei să crească.
„Youngjae, îți jur pe Dumnezeu dacă nu-ți dai jos nenorocitul ăla de telefon și mi se arde puiul ăsta, o să-” Eric l-a auzit pe fratele său strigând din bucătărie l-a oprit imediat și a alergat spre bucătărie înainte de a ajunge bătut cu perechea de clește pe care o ținea Hyunjae.
[•X •]
TBC🌌
CITEȘTI
Towards you / Juric〽️
FanfictionTotul a început când Juyeon și-a pus ochii pe Eric "Te pot ajuta, hyung?" Întreabă Eric într-o manieră politicoasă, uitându-se la bătrânul care se uită la Eric, făcând atmosfera destul de incomodă, deoarece cel mai tânăr nu era obișnuit să fie privi...