:: 지금 시작하거나 절대로 ::
"În sfârșit! Ultima zi înainte de pauza școlară!" Sunwoo a înveselit în timp ce Eric l-a înveselit și pe acesta din urmă, destul de entuziasmat, deoarece își dorea sincer o pauză de la toate lucrurile legate de școală.
"Uau Eric, arăți foarte încântat~." Remarcă Haknyeon în timp ce râdea de prietenul său, care avea un rânjet pe față. Erau la clasa lor, așteptând să sosească profesorul lor. Nu erau mulți elevi, deoarece unii dintre ei au decis să renunțe la școală, deoarece a fost ultima zi înainte de pauză.
"Ei bine, duh! Am în sfârșit o pauză după tot stresul școlar. Știu că și voi sunteți entuziasmați, uitându-mă la zâmbetul pe care îl aveți pe fețe." Spuse Eric, câștigând o chicoteală de la ambii prieteni, așa cum au recunoscut ei înșiși.
"Ce intenționați să faceți în pauză?" Întrebă Eric, făcându-i pe cei doi să se gândească.
"Sincer, s-ar putea să nu fac nimic și să îmi iau timp să mă odihnesc și să găsesc ceva care să mă facă ocupat." Sunwoo a răspuns în timp ce se scărpina în ceafă, dându-și seama că nu avea de gând să facă nimic în pauză. Eric râse de el când Sunwoo tocmai îi aruncă o privire prietenului său.
"Hmm, cred că cu ai mei, îi voi ajuta pe părinții mei să conducă restaurantul. A trecut ceva timp de când nu am mai ajutat, așa că aș putea și eu." Răspunse Haknyeon.
"O, da! Odată terminată școala, să mergem la restaurantul părinților tăi și să mâncăm toți împreună! Mă tratează ~." Se oferi Eric în timp ce ochii lui Haknyeon scânteiau de entuziasm. Subiectul mâncării îl bucura doar pe acesta din urmă. Sunwoo a zâmbit și a fost de acord.
"Dar nu trebuie să vă tratezi cu adevărat, este restaurantul părinților mei până la urmă. Pun pariu că nu ne va pune mama să plătim pentru nimic." Haknyeon râse când Eric dădu din cap.
"Ei bine, ce zici de tine Eric? Deci ai vreun plan pentru pauză asta?" Sunwoo l-a întrebat pe tânăr, la care acesta din urmă a emoționat în timp ce le-a spus despre cafeneaua care angajează și nu a vrut să lase ocazia, așa că a profitat-o.
"Chiar? Ți-ai putea petrece timpul liber în odihnă, dar nu mă așteptam să lucrezi." Sunwoo a comentat când Eric tocmai a chicotit.
"Ei bine, oricum este băiatul nostru energetic, chiar dacă se simte obosit, va găsi modalități de a face lucrurile pe care le iubește." A spus Haknyeon și Sunwoo a fost imediat de acord. Este ceea ce i-a plăcut la tânăr, era foarte extras și muncitor. Ca să nu mai vorbim de foarte amabil, talentat și frumos. Sunwoo l-a admirat pe Eric și a crezut că nici măcar nu este admirație doar pentru că este cel mai bun prieten al său.
Sunwoo se înroși când se uită în altă parte, văzând că zâmbetul lui Eric își făcuse deja ziua.
Profesorul a sosit în cele din urmă și băieții s-au așezat imediat pe locurile lor. Din fericire, Sunwoo se afla chiar în spatele lui Eric, așa că tânărul nu putea vedea cum îl privea băiatul, visând în timp ce avea cotul pe birou, iar bărbia pe palmele lui. Sunwoo doar își admira prezența.
Între timp, Haknyeon arăta mohorât. Văzând scena moale care se petrecea chiar lângă el, l-a făcut să vrea să țipe de furie și gelozie. Sunwoo a fost zdrobit în mod evident visând din nou peste Eric.
S-a râs de sine, era chiar atât de jalnic? Chiar dacă și-a văzut propria zdrobire arătând clar interesul față de altcineva și tot nu l-ar putea ură pe tip. L-a durut până la capăt, văzând că Sunwoo era atent la oricine altcineva.
CITEȘTI
Towards you / Juric〽️
FanficTotul a început când Juyeon și-a pus ochii pe Eric "Te pot ajuta, hyung?" Întreabă Eric într-o manieră politicoasă, uitându-se la bătrânul care se uită la Eric, făcând atmosfera destul de incomodă, deoarece cel mai tânăr nu era obișnuit să fie privi...