💗 11 | Love Fool 💗

10 1 1
                                    


:: 사랑의 금융 ::

Eric a ajuns acasă în siguranță.  Verificând ceasul atârnat pe peretele holului spre sufragerie, a văzut că Hyunjae va fi acasă după 12 minute. 

Din fericire, nu erau prea multe de făcut în casă, ci doar curățate câteva spații și ordonate. Fără a uita să explodeze niște muzică, el a avut literalmente un concert singur folosind mătura în mâini ca microfon și coșul de gunoi pe podea ca public. 

"Deci, cum a fost băieții mei la  performanță?"  Eric a întrebat bucățile de gunoi pe care le-a adunat în coșul de gunoi. 

"Nimic? Ugh toți sunteți o grămadă de gunoi."  Dându-și ochii peste cap, el și-a aruncat micuț, așa-numitul „public” în coșul de gunoi, batjocorind în timp ce continua să facă curățenie în timp ce dansa pe Next Level de æspa.  Serios este un top.

Așa cum Eric trebuia să arunce ultimul coș de gunoi în coșul de gunoi, se auzi o bătaie din ușă.  Ghicind că era fratele său.  Și-a oprit rapid muzica și a returnat materialele de curățare acolo unde se aflau înainte.

"Veni!"  Eric a strigat să anunțe persoana care încă bătea în fața ușii. 

Eric a deschis rapid ușa și, spre surprinderea lui, nu era Hyunjae, ci o femeie cu aspect de, fetiță răsfățată, care avea o pregătire sexy neglijentă.  Eric a fost uimit în timp ce femeia îl privea cu o privire suspectă. 

„Mai bine te întorci de la el sau vei regreta că ai ieșit de la măta din piz.. ”. Înainte ca fata să poată termina, a fost lovită în cap de cineva cu un liant. Un liant , care îi dă fetei o înțepătură. 

"Ce dracu?" Fata a blestemat când s-a întors să-l vadă pe Hyunjae cu o privire serioasă pe față. 

"Ai la dispoziție 5 secunde pentru a te îndepărta de această casă sau te târăsc spre mijlocul autostrăzii."  Hyunjae a amenințat-o pe fata care a tresărit, dar apoi un zâmbet i-a tencuit fața în timp ce se apropie prea mult. 

„E fierbinte…” Ea chicoti, făcându-i pe Eric și Hyunjae să aibă o expresie dezgustată pe fața lor. 

"Vino mai aproape și te voi bate din nou cu această sapă de liant."  Hyunjae a amenințat din nou, ceea ce a făcut-o pe fata să-și bată joc înainte de a ieși din proprietate. 

Hyunjae l-a tras pe Eric în casă, prinzându-l pe Eric de cămașă în timp ce fratele său îi făcea semn spre canapea.

"Sohn Youngjae. Cine dracu a fost acea panaramă și de ce îți vorbea așa?"  A întrebat Hyunjae cu o voce severă care l-a prins pe Eric pe neașteptate.  Auzindu-l pe fratele său mai mare spunându-i numele complet, i-a dat fiori pe oase.

"Eu-nu știu! A fost prima oară când o văd ..." răspunse Eric în timp ce se scufunda adânc în gânduri.  Apoi l-a lovit, fata a cerut mai devreme pentru Juyeon.

"Oh, într-adevăr? Se părea că te-a cunoscut foarte bine?"  Hyunjae a comentat că Eric nu a scuturat din cap în apărare. 

"De-a dreptul! Nu știu cine este!"  Eric încă se apără, răspunzându-i fratelui cu onestitate, în timp ce ochii lui o arătau.  Oftând, Hyunjae și-a lăsat fratele mai mic să plece în timp ce se îndepărta, îndreptându-se spre camera lui pentru a se schimba.

"Dacă javra se va întoarce vreodată, anunță-mă, bine?"  Hyunjae i-a spus lui Eric la care tânărul a răspuns da.

Eric era încă într-un ușor șoc.  Amenințarea se juca pe repetate în mintea lui. 

Cine este „el” la care se referea?  Regret?  Care sunt motivele ei? 

El a fost întrerupt de gânduri când i-a sunat telefonul.  Văzând cine era în ID-ul apelantului, el a răspuns imediat la apel. 

"Bună hyung, de ce ai sunat?"  Întrebă Eric în timp ce se îndrepta spre propria cameră. 

"O, nimic, voiam doar să vorbesc cu tine." Changmin a răspuns cu o chicoteală la care Eric a găsit drăguț, aducând un zâmbet pe față, plus datorită faptului că Changmin s-a gândit la tânăr.

"Huh? Nu mai ești încă cu schimbul tău?"  Întrebă Eric cu suspiciune.

"Da, da, dar se termină în aproximativ o jumătate de oră, așa că voi pleca în curând. Mă răcoresc aici în camera personalului, dar nimeni nu trebuie să știe, nu?"  Changmin a râs și Eric la fel . 

"Uau Changmin-hyung ești nebun. Ce se întâmplă dacă ceilalți..." Eric era pe punctul de a-și completa sentința până când se auzeau strigăte din cealaltă linie.  Părea că Yena îi spunea lui Changmin să se întoarcă și să ajute.  Changmin oftă în timp ce Eric râdea în hohote. 

"Ei bine, trebuie să merg drăguțule! Vorbesc cu tine mai târziu!"  Spuse Changmin repede înainte de a închide telefonul, nici măcar nu la lăsat pe Eric să răspundă.

Aștepta. M-a numit doar drăguț?  Se gândi Eric în timp ce înroșea ușor.  Rareori primește complimente și cu siguranță a fost nou pentru el.

Eric părea mut zâmbind de parcă ar fi fost amețit. A fost așa pentru o clipă înainte să iasă din ea și să continue să funcționeze corect din nou. 

Câteva secunde mai târziu, după încheierea apelului, i s-a trimis un mesaj. 

Juyeon
Online acum

• Juyeon
Hei! Sper că poți vorbi curând.  Dacă ai nevoie de ajutor. Voi fi un ajutor. 

Ew omg el folosește puncte în texte.  Eric s-a tresărit mental, dar a chicotit când s-a gândit la asta. I s-a părut foarte adorabil. 


Eric

tysm hyung! sper să poți să vorbești mai mult, lol
Seen 16:09

Juyeon ezita să-i trimită lui Eric un mesaj, dar el a simțit că vrea să o facă.  A regretat? Sincer să fiu, nu. El l-a găsit pe tânăr destul de fermecător, iar farmecul acesta îl intrigă ..

Ei bine, nu numai el, ci și alte 2 persoane.



  [• x •]


👻 | TBC

Towards you / Juric〽️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum