🍞 7 | Maybe? 🍞

14 3 1
                                    

:: 너는 내 눈을 사로 잡았다. :

„... și acesta este acoperișul, acesta este doar un spațiu suplimentar pentru ca clienții să stea și să ia masa și doresc un spațiu deschis.”  Juyeon a explicat simplu, în timp ce Eric lua note mental. 

"Mai ai întrebări?" Soarele strălucea puternic în timp ce Juyeon se confrunta cu cel mai mic din urmă, care îi acorda toată atenția celui mai în vârstă de când era în turneu.  Eric era destul de roșiat în timp ce Juyeon îl privea cu o privire serioasă pe față. 

"E-Ei bine uhm .. Cred că trebuie să mă înveți cum faceți voi, de atunci, câteva dintre preparatele și specialitățile voastre aici."  Eric s-a jucat cu degetele în timp ce privea oriunde, dar Juyeon, care încă se uita la el și chicotea, l-a găsit pe acesta din urmă destul de drăguț, cu el și ușor bâlbâit. 

"Te pot învăța acum!"  Ambele capete se întorc spre Changmin care se apropie de ei cu un zâmbet.  Zâmbetul lui Juyeon a căzut în timp ce Changmin i-a oferit ajutorul. 

„Nu-ți face griji Juyeon, te-am prins ~” Changmin făcu cu ochiul în timp ce lega brațele cu Eric, care a fost destul de surprins de entuziasmul brusc al bătrânului , în timp ce a fost târât înapoi la locul lor. 

Juyeon era destul de nemulțumit.  Ei bine, s-a bucurat că Changmin și-a luat o parte din responsabilitate, oferindu-i ajutorul, dar i-a plăcut ușor Eric.  A trecut o vreme de când Juyeon s-a simțit interesat de ceva.

Clătinând din cap, i-a urmărit în scurt timp pe cei doi  intrând înapoi în cafeneaua principală, unde Changmin îl învăța deja pe Eric cum funcționează totul în spatele tejghelei, iar cel mai tânăr îl urmărea destul de bine. 

"Drăguţ." Juyeon mormăi sub respirație, în timp ce Eric zâmbi și dădu din cap când Changmin îl întrebă dacă îl urmase. Simți că cineva îl bătea pe umăr, atrăgându-i atenția.  Privind în urmă, i-a văzut pe Chaewon și Felix privindu-l cu o privire de suspiciune pe chipuri. 

"De ce aveți nevoie, băieți?"  Întrebă Juyeon, fiind destul de confuz cu privire la motivele pentru care se uită la el ca și cum ar fi făcut ceva greșit. 

"De ce te holbezi la noul tip așa?"   Întrebă Chaewon imediat când Juyeon se uită înapo la Eric, care acum chicotea, în timp ce Changmin îl dojenea în glumă când punea prea multă apă pe băutură.  Juyeon zâmbi.

Revenind la simțuri, și-a lăsat gâtul, în timp ce expresia lui a devenit din nou serioasă. 

"Tocmai îl observam. În plus, se numește Eric." Juyeon a răspuns, la care Chaewon și Felix s-au împins cu coatele și au zâmbit ușor. 

"Sigur, îl observi cu totul altfel, nu?"   Spuse Felix în timp ce chicoti.  Juyeon doar și-a dat ochii peste cap, fiind ușor enervat de faptul că îl tachinau. 

"Și ce vrei să spui cu asta?" Întreabă Juyeon ridicând o sprânceană.

"Haide Juyeon, știu că te interesează Eric." A declarat Chaewon, chicotind în timp ce îl privea pe Eric care era acum singur, Changmin a terminat să-l învețe și a participat la altceva. 

"Eric!" Felix la chemat pe acesta din urmă la care a auzit cel mai mic, apropiindu-se de ei cu un zâmbet prietenos în timp ce se înclină. 

"Bună! Sunt Eric, sper să ne înțelegem cu toții!"  Prezentându-se la scurt timp, Eric se înclină încă o dată în fața căruia ceilalți se simțeau drăguți. 

"Presupun că voi sunteți Chaewon și Felix, nu?"  A declarat Eric, făcându-i pe amândoi să dea din cap.

„Este o întâlnire plăcută cu tine drăgălaș~”, a spus Felix, ceea ce l-a făcut să râdă ușor pe Eric, înroșit de numele brusc al animalului de companie.  Juyeon a batjocorit ușor, observând Chaewon, chicotind în timp ce îi șoptea lui Felix, făcându-i pe amândoi să chicotească, ceea ce i-a lăsat pe Juyeon și Eric confuzi. 

"Ei bine, dacă ai nevoie de noi, Eric, vom fi aici doar pentru tine", a spus Chaewon, către care Eric a dat din cap zâmbind. 

"Da, o voi face. Mulțumesc!"  Înclinându-se din nou, i-a tratat pe toți cu respect. 

„Nu trebuie să te pleci prostește ~ de acum încolo nu suntem doar colegi, ci și prieteni.”  Și odată cu asta, Chaewon și Felix au revenit la asistența clienților care aveau nevoie de ajutorul lor.  Eric a zâmbit știind că deja își făcuse prieteni la serviciu. 

Atenția lui Juyeon era în continuare asupra lui Eric, zâmbind pentru sine în timp ce îl privea zâmbetul mai tânăr.  Arată probabil ca un târâtor chiar acum. 

Simțind că cineva îl privește, Eric se uită în afară de el pentru a-l vedea pe Juyeon încă privindu-l, făcându-l să se simtă din nou roșu. 

"Vă pot ajuta, hyung?"  Întrebă Eric într-o manieră politicoasă, uitându-se la cel mai în vârstă care se uita la Eric, făcând atmosfera destul de incomodă, deoarece cel mai mic nu era obișnuit să fie privit de unul dintre colegii săi.

"Am vrut doar să întreb dacă ești disponibil mai târziu. Și nu poți nega apropo ~."  Juyeon a răspuns, ceea ce l-a făcut pe tânăr să fie confuz din moment ce era prima lui zi de serviciu.

Juyeon nici nu știa de ce l-a întrebat brusc pe tânăr despre așa ceva, iar el fiind îndrăzneț a fost și el foarte neașteptat.  Eric era acum înroșit și confuz, era practic întrebat de un bărbat frumos pe care tocmai l-a cunoscut astăzi. 

Juyeon a râs, ceea ce l-a făcut pe Eric să iasă din gândul său.  Nu știa de ce râdea cel mai mare.

"Arăți drăguț când roșești. Calmează-te, glumesc doar ... dacă nu?"  Juyeon zâmbi când îl privea pe Eric devenind o mizerie roșie. 

"Ahhh hyung oprește-te~!"  Eric a prins-o în timp ce lovea jucăuș brațul bătrânului, simțindu-se deja confortabil în jurul lui. 

"Ei bine, permiteți-mi să vă ajut să vă pregătiți în spatele tejghelei și să începeți, clienții ar trebui să vină în curând."  Juyeon i-a spus lui Eric, iar cel tânăr a dat din cap, ajungând în spatele tejghelei, în timp ce Juyeon l-a învățat pe cel mai tânăr cum să folosească casieria chestii delicate despre care Eric încă nu era familiar. 

Changmin a fost destul de nemulțumit când s-a întors să-l vadă pe Juyeon ajutându-l pe cel mai tânăr.  Tocmai a batjocorit în timp ce se întorcea în camera personalului cu o privire acră pe față. 

A/N

De asemenea, de ce este Changmin acru  prin simplu fapt că Juyeon îl ajută pe micul nostru Eric?

🍒 | TBC



Towards you / Juric〽️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum