:: 우리는 일출에 반대한다. :
Krrr! Krrr!
Juyeon se plângea nemulțumit în timp ce alarma lui se auzi. Știind că acum a început o nouă zi, Juyeon deschise ochii în timp ce își întindea corpul, căscând în timp ce se ridica, apucând telefonul pentru a opri alarma și pentru a continua drumul spre baie.
Luând un duș rapid și cald, Juyeon a mai avut timp să mănânce micul dejun și să-și verifice și mama. Și-a luat timpul când s-a uscat după ce a terminat.
Îndreptându-se spre bucătărie, Juyeon scoase cutia cu ouă și niște șuncă. Văzând că mai sunt și resturi, a decis să le încălzească și să le mănânce.
Gătea în tăcere, zgomotul tigaii sfârâind în timp ce gătea ouă și șuncă. Aroma apetisantă la făcut pe Juyeon mai înfometat, în timp ce stomacul îi mârâia ușor.
Servind ouăle și șuncă într-un platou cu mâncare, Juyeon a aruncat resturile în cuptorul cu microunde pentru a se încălzi câteva minute, a fost fără efort și fără probleme, așa că nu s-a deranjat să folosească plita pentru a încălzi resturile.
După ce a pus totul pe masă, Juyeon a urcat la etaj să-și verifice mama. Bătând la ușă, Juyeon a așteptat orice răspuns înainte să deschidă ușor ușa, aruncând o privire pentru a vedea că mama lui încă dormea.
Doar când și-a văzut mama confortată, Juyeon s-a simțit în largul său. Apropiindu-se de mama lui adormită, Juyeon a pus o mână pe umărul mamei sale și a scuturat-o cu blândețe, făcându-o pe mama lui să deschidă ochii.
"Mamă, dacă vrei să mănânci am pregătit micul dejun jos bine?" Juyeon a informat-o pe mama sa în timp ce femeia îi zâmbea, dând din cap înainte ca Juyeon să-i arunce un sărut pe frunte.
Juyeon s-a întors jos pentru a începe să mănânce și să se pregătească pentru o altă zi de muncă. A oftat, doar și-a amintit că va fi un tip nou care să li se alăture și el trebuia să fie cel care îl ghidează pe acesta din urmă.
El a ridicat din umeri când a terminat de mâncat, punându-și vasele în chiuvetă în timp ce se întorcea în camera lui și-și apuca lucrurile.
Evident, și-a verificat mai întâi telefonul pentru a vedea mesajele necitite.
Chanhee este o sapă
• 5 ActivBeyonkev
Bună dimineața muritorilorChanh(o)ee
De ce trebuie să vină diavolul atât de devreme ?!Q
💀💀💀Beyonkev
I-nepoliticos TT
Chanh (0) ee
Glumesc jsjsjwjsj, dar tu îl faci să fie rău, uneori.Boring Bitch
Prea adevărat lolBeyonkev
Taci-Am scris tuturor o dimineață bună și voi îmi faceți asta, la naiba, mă răniți.
Q
Chanhee a început.Chanh (o) ee
HEHEȘi Juyeon, mult succes!
Q
Oh da! Hyung, dacă ai nevoie de ajutor, îți pot oferi ajutor lolBoring Bitch!
MersiEric
uhm salut!Q
Omg Eric salut !!!Eric
Aștept cu nerăbdare să vă cunosc!Boring Bitch
Așteptați, când l-ați adăugat? Și de ce e deja în grup aici?Q
Adică, e destul de calm, calm ca noi, știi.Chanh (o) ee
Chiar dacă am interacționat doar prin mesaje, se poate vedea deja de ce Q te place.Eric
Oh cu adevărat?Q
Vezi, vibrațiile sale sunt bine văzute
seen 07:22 de Eric, Q, Chanh (o) ee..Juyeon s-a uitat la timp să vadă că trebuie să se miște.
Mergând înapoi în camera mamei sale, el și-a anunțat mama că va pleca la serviciu.
"Nu uita să îți iei medicamentele, bine? Dacă ai nevoie de ajutor, sună-mă." Juyeon i-a amintit mamei sale, zâmbind în timp ce ea încuviință. Dându-i fruntea mamei sale o ciupitură înainte de a pleca.
Înfigându-și căștile în telefon, își reda lista de redare optimistă pentru a-l începe, dând ocazional capul în ritm în timp ce se aventura la cafenea.
Văzând că cafeneaua s-a deschis deja, a presupus că există deja cineva acolo. Intrând prin spate, îl văzu pe Changmin curățând locul în timp ce așeza mesele și scaunele.
"Ei bine, azi ești devreme, nu te-am văzut niciodată atât de devreme." Juyeon a vorbit, ceea ce l-a surprins ușor pe acesta din urmă, făcându-l pe cel mai în vârstă să râdă de răspunsul lui Changmin.
"Ce e cu asta?" Întrebă Changmin, Juyeon privind fix la el, ceea ce îl confunda pe bărbatul cu părul verde. Juyeon a clătinat din cap în timp ce l-a ajutat pe Changmin să pregătească totul.
Acum erau deschiși când Jacob tocmai a sosit, amândoi oferindu-le hyung-ului lor un salut pe care cel mai în vârstă l-a dat înapoi înainte de a se muta repede la biroul său.
°__°__°
Acum era ora 9:45 și Juyeon era destul de nervos. Îi păsa să lase o primă impresie decentă. Ceilalți au observat ceea ce i-a făcut să chicotească.
"Hei!" Yena a pocnit degetele în fața lui Juyeon, care l-a rupt pe acesta din urmă în transă, în timp ce era profund în gândurile sale.
"Te-a deranjat ceva?" Clătinând din cap, Juyeon îi aruncă prietenei sale un zâmbet liniștitor și o respinse.
"Ei bine, dacă spui asta ..." Bosumflată, Yena sa întors către Chaewon, care tocmai a terminat de servit un client.
"Chiar cred că se gândește la ceva." Yena i-a spus lui Chaewon care s-a uitat la Juyeon, chicotind în timp ce dădu din cap.
"Poate că se gândește la modul în care îi va arăta tipului în jur. Adică ar putea fi îngrijorat de impresia lui față de el sau de ceva." Chaewon a răspuns la care Yena a aprobat din cap.
"Suna bine." Yena se uită la Juyeon, care încă se gândea, dar nu până când un nou client a intrat pentru ca el să se ocupe de el. Clătinând din cap, el a continuat să-și facă treaba.
[• x •]
⭐ | TBC
CITEȘTI
Towards you / Juric〽️
FanfictionTotul a început când Juyeon și-a pus ochii pe Eric "Te pot ajuta, hyung?" Întreabă Eric într-o manieră politicoasă, uitându-se la bătrânul care se uită la Eric, făcând atmosfera destul de incomodă, deoarece cel mai tânăr nu era obișnuit să fie privi...