🌃 4 : Midnight Melody 🌃

13 4 0
                                    

:: 복잡한 감정 :

Juyeon și-a luat rămas bun de la colegii săi de serviciu în timp ce plecau.  Cafeneaua era acum închisă pentru ziua respectivă și a rămas în urmă, de vreme ce el va închide cafeneaua.Ei bine, nu chiar.

"Te ajut eu."  Unul dintre colegii săi de muncă, Kevin, a vorbit în timp ce Juyeon tocmai a dat din cap.  Nu se deranja, știa că acesta din urmă nu-l va deranja în trenul său de gânduri în timp ce aranjau toate scaunele și mesele, ordonând locul. 

"Tu omule, arăți ca gândurile tale foarte profunde. E ceva care te deranjează?"  Observă Kevin, întrebându-l pe prietenul său care doar clătină din cap. 

"Sunt doar obosit .. chiar vreau să mă duc acasă și să mă odihnesc, atât."  Juyeon a mințit în timp ce ceva îi ocupa mintea.  Kevin nu a crezut, dar a renunțat și a chicotit ușor, știa că prietenul său nu poate minți. 

"Este vorba despre tipul ăla Eric?  Kevin a întrebat, iar întrebarea la făcut pe Juyeon să-și pocnească gâtul, în timp ce capul i s-a întors spre Kevin cu ochii mari. 

"Nu! Ei bine, dar am uitat de asta, mulțumesc că mi-ai amintit. ."  Juyeon nici nu știa de ce a devenit foarte defensiv dintr-o dată, câștigând mai multe râsuri de la Kevin, în timp ce el doar a dat ochii peste cap și l-a ignorat pe celălalt. 

"Sigur, Juyeon." Îl tachină Kevin.  Au terminat de ordonat, amândoi fiind gata să plece.  Apucându-și propriile lucruri, Juyeon și Kevin au ieșit și au închis locul. 

Kevin și-a luat rămas bun de la Juyeon și  se îndreaptă spre cealaltă direcție. Făcându-i cu mâinile, Juyeon și-a luat rămas bun de la cel cu părul mai lung.

Scoțând un oftat greu, și-a conectat căștile la telefon și a dat play la o listă de redare foarte rece.  Juyeon a început să meargă tăcut, picioarele ducându-l la el acasă.  Muzica îi învăluia urechile, bărbatul înalt fredona la cântec.  Mintea lui era încă plină de gânduri, îl făcea să se simtă confuz, deoarece nici nu știa de ce mintea lui era ocupată de Eric.

"Nici măcar nu l-am văzut sau l-am întâlnit, ce-i cu mine?" Se gândi Juyeon în timp ce gemu, poate că abia a fost împovorat de mâine să îl îndrume pe omul respectiv. 

Din fericire, casa lui nu era atât de departe de locul unde lucrează, deoarece a ajuns la scurt timp acasă.  Scoțând un oftat de ușurare când a intrat în casă. 

"Juyeon! Te-ai întors."  Juyeon se întoarse spre vocea care îi striga numele.  Zâmbind, i-a dat mamei sale o scurtă îmbrățișare înainte de a o saluta înapoi.  Luându-și pantofii, a intrat în sufragerie.-

"Ți-ai luat medicamentele mama?"   Întrebă Juyeon în timp ce mama lui doar încuviință din cap cu un zâmbet, făcându-l pe Juyeon mai ușurat în timp ce el o săruta pe frunte. 

"Am pregătit mâncare, dacă vrei să mănânci e în bucătărie bine?"  Mama lui l-a informat dulce în timp ce el încuviință din cap, urmărind-o pe mama lui urcând scările și el intrând în bucătărie  

Juyeon era destul de flămând, așa că s-a îndreptat direct spre bucătărie și a încălzit mâncarea pe care i-a pregătit-o mama lui.  Se schimbă în hainele sale mai confortabile în timp ce își arunca uniforma în coșul cu haine. Revenind la bucătărie, s-a așezat și a așteptat mâncarea. 

Verificându-și telefonul, a văzut că chat-ul de grup era activ.  Aruncă o privire la ce vorbeau. 

Chanhee este o sapă
• 6 activi

Towards you / Juric〽️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum