:: 아름다운 꽃 ::
A fost o altă zi plictisitoare la locul de muncă pentru Juyeon, dar nu a arătat-o, deoarece trebuie să servească clienții cu un zâmbet. Chiar dacă nu a avut probleme cu slujba actuală, nu a fost atât de satisfăcător pe cât credea el că va fi.
Uitându-se la registru, a ridicat imediat un zâmbet primitor când a simțit că cineva intră.
„Bine ați venit la TBZ.. ” Juyeon era pe punctul de a saluta până când și-a dat seama că era unul dintre colegii săi, Chanhee, care se îndrepta spre el. El a fost cel care l-a ajutat când Juyeon și-a început prima zi aici la cafenea și de atunci au devenit cei mai buni prieteni.
"Oh, ești tu. Ce se întâmplă?" Juyeon a avut o schimbare de atitudine pe măsură ce a devenit mai confortabil și mai informal.
"Yah, ce vrei să spui prin Oh, ești tu? Nu te bucuri să mă vezi?" Întrebă Chanhee în timp ce lovea brațul lui Juyeon jucăuș, câștigând o chicotire de la cel mai mare.
"Oarecum, am auzit că vom mai avea unul care să ni se alăture aici la serviciu. Ai auzit de asta?" Întrebă Chanhee în timp ce Juyeon clătină din cap, fără să arate nici măcar un pic de interes, deoarece nu știa cu adevărat.
"Am auzit, de asemenea, că este foarte tânăr, cel puțin, cel mai tânăr dintre noi toți." A adăugat Chanhee, la care Juyeon a răspuns doar cu un zumzet, întrucât părea încă neinteresat.
"Și tu vei fi cel care-l va îndruma de-a lungul zilelor, pentru a-l obișnui pe începător cu ceea ce se întâmplă aici în cafenea." Ochii lui Juyeon s-au mărit când a auzit cuvintele lui Chanhee.
"Nu poți să o faci tu?" Întrebă Juyeon, arătând dezinteres în timp ce Chanhee doar râdea de el în timp ce scutura din cap nu.
„O prostie, nu voi fi aici. Îmi voi lua concediu pentru ziua de mâine, pentru că Younghoon tocmai mi-a cerut să plec.” Chanhee zâmbi când se gândea la iubitul său Younghoon.
"Stai nu ai voie să-ți iei concediu. Și de ce nu mi-ai spus că vrei să pleci?" Juyeon era neîncrezător, ceea ce l-a făcut pe Chanhee să chicotească, deoarece reacția lui Juyeon a fost amuzantă.
"De ce ți-aș spune? De când te-ai interesat să mă concediez?" Chanhee își înclină fruntea în timp ce îl întrebă pe Juyeon, care făcea bâjbâi.
„Și am crezut că suntem cei mai buni prieteni”. Juyeon a dat ochii peste cap în timp ce și-a încrucișat brațele pe piept, ceea ce l-a făcut pe Chanhee să-l lovească din nou pe braț.
"Nu fi atât de dramatic că voi dispărea doar o zi! În plus, începătorul ar putea fi o companie bună pentru tine mâine, am auzit că este drăguți.. oh rahat." Chanhee chicoti în timp ce zâmbi, dar Juyeon încă nu arăta niciun interes.
"Tot ceea ce.. " Juyeon a respins pe măsură ce Chanhee se ocupa de clienți. Astăzi a fost foarte calm, deoarece nu prea erau clienți. Le-a dat mult timp să interacționeze între ei despre orice.
"Juyeon, vino cu mine la birou, pentru o clipă." Managerul cafenelei, Jacob l-a sunat pe Juyeon, deoarece tânărul a urmat imediat.
"De ce m-ai numit brusc hyung?" Juyeon se simțea confortabil în preajma lui Jacob, deoarece nu era foarte strict, deoarece era destul de prietenos cu toată lumea, motiv pentru care Juyeon l-a numit hyung.
"Ei bine, presupun că știți deja că vom avea un alt angajat aici pentru a lucra cu voi, băieți?" Întrebă Jacob în timp ce Juyeon dădu din cap.
„Așadar,motivul pentru care te-am chemat aici este să te informez că vei fi cel care îl va îndruma pe cel mai tânăr de asemenea, îl vei învăța despre cum funcționează aici. Deoarece va fi un alt barist ca tine, vreau să te uiți și tu peste el până când se poate duce pe cont propriu ". Jacob l-a informat pe Juyeon care asculta cu atenție.
"O, și, de altfel, numele său este Sohn Youngjae, dar preferă să fie numit Eric, deoarece a crescut cu acel nume când stătea în LA. Este cel mai tânăr din echipa noastră, are 19 ani." Jacob a adăugat, iar Juyeon a remarcat-o mental.
"El va ajunge aici până la ora 10 dimineața, adică o oră când sunteți deja aici. Sper că amândoi veți coopera bine." Jacob a spus, iar Juyeon a dat imediat din cap.
"Da, hyung, voi avea mare grijă de el." Juyeon a răspuns, ceea ce l-a făcut pe Jacob să zâmbească.
"Bine, poți să te întorci acum." Jacob a renunțat în timp ce Juyeon se ridică de pe scaun, înclinându-se înaintea lui Jacob mai întâi înainte de a pleca. Juyeon scoase un oftat greu. Nu prea îl aștepta, dar se simțea și entuziasmat? Nu era atât de sigur când se întorcea la registru.
"Noroc pentru mâine - de ce pari deja scurs?" Întrebat de celălalt coleg al său, Changmin în timp ce râdea când se uita la expresia lui Juyeon.
"Nu ești încântat să-l întâmpini pe începător?" A întrebat din nou la care Juyeon tocmai a dat din umeri. "Nu prea aștept cu nerăbdare asta, ci mai ales pentru că voi fi cel care îl voi ghida în jur și așa mai departe."
Juyeon a răspuns, pe jumătate minți, deoarece era și el încântat.
"Nu-ți face griji! Voi fi aici să te ajut." Changmin l-a liniștit pe Juyeon care a zâmbit ușor, mulțumindu-i.
"De fapt, l-am cunoscut pe tip mai devreme și era foarte drăguț. Pariez că-l vei plăcea." Changmin zâmbi ușor când Juyeon ridică o sprânceană, încă arătând neinteresat.
"Ce te face să spui asta?" Întrebă Juyeon, la care Changmin tocmai ridică din umeri.
"Nu știu, am simțit doar că o vei face." A răspuns Changmin.
Juyeon era acum destul de intrigat de acest tip Eric. I-a rămas în minte în timp ce continua treaba.
🍰| TBC
CITEȘTI
Towards you / Juric〽️
FanficTotul a început când Juyeon și-a pus ochii pe Eric "Te pot ajuta, hyung?" Întreabă Eric într-o manieră politicoasă, uitându-se la bătrânul care se uită la Eric, făcând atmosfera destul de incomodă, deoarece cel mai tânăr nu era obișnuit să fie privi...