23

3.4K 174 23
                                    

Ben geldim, geç bölüm attığımın farkındayım. Düzen oturtmaya çalışıyorum ama dershaneye başladım. Üniversite sınavına hazırlanıyorum da... İki güne bir bölüm atacağım artık. 

İnstagramdan takip etmeyi unutmayın. Bir şeyler paylaşıyorum oralarda da.

İnstabizbiterken

İnsta: bizbiterken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CAN AKSOY

Lamia'nın görüldü atması ile kaşlarım şaşkınlıkla çatıldı. Yağız'a söylemeliydim, değil mi? Ne olacak ki en fazla beni öldürür.

Kendi düşüncelerime omuz silkip gitarımı kenara bıraktım. Hastaneden geldiğimizden berri bodrumdaki müzik odasındaydım. Şarkının bitmesine az kalmıştı ama Lamia hastaneden çıkmadan önce kimseye dinletmeyeceğim.

Eşyaları yerlerine koyup odadan çıktım. Bizimkiler büyük ihtimalle bahçedelerdi. Lamia evden gittiğinden berri eğlenmiyorduk, eğlenemiyorduk.

Havuzun yanındaki oturma grubundalardı. Ege ve Baran'ın ortasına oturdum. Özgü ve Yağız da karşımdaydı. Özgü, Lamia ile daha yakındı. Yağız da abisiydi ve ben ikisinde tırsıyordum.

Cam sehpanın üzerinden bir avuç fındık alıp ağzıma attım. Hepsini. Ege "Yavaş hayvan" diyerek enseme vurdu. Vurması ile fındıklar nefes boruma kaçmıştı. Öksürerek önümdeki sudan büyük bir yudum aldım.

Baran omzuma vurup Ege'ye yaklaşmamı sağladı. "Ölme." Dedi.

Öksürüklerim arasından zar zor "LAMİA İLE SEVGİLİYİZ." Dedim.

"NE?"

Arkadan gelen ses ile öksürüklerim durdu. Çok bağırmıştım sanırım. Korka korka arkamı döndüm. Kim olduğunu bilsem de olmaması için dua ediyordum.

Ve Eymen amca ile göz göze geldim.

Sıçmıştım.

"Umarım bahsi geçen Lamia benim kızım değildir." Dediğinde gülümsedim.

Dürüst olma zamanı.

Ayağa kalkıp tamamen Eymen amcama döndüm. Babamlar ve annemlerde oradaydı.

"Bahsi geçen Lamia senin kızın olan. Uzun zamandır Lamia'dan hoşlanıyorum Eymen amca,"

Ege "Kayınbabam diyeceksin." Dediğinde ayağımla dizine tekme attım.

Yüzünü buruşturarak önüne döndü. Ben bana bağırıp çağırmasını beklerken Eymen amca "Biliyorum." Dedi.

Kaşlarımı çatıp "Neyi?" diye sordum.

Komşu Kızı | YarıtextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin