Inițial scosesem cartea cu totul de pe cont, de vreme ce nu mai postez.
Dar, după un pic de reflecție, am decis să o las aici. Nu intenționez să o termin, cel puțin nu în forma actuală sau prea curând. Rider (care acum a devenit Ryder), împreună cu Onda, s-au mutat în universul Ardan ce a devenit parte din lumea mai mare la care lucrez și din care intenționez să public prima carte în Decembrie anul ăsta. Sper să și reușesc să mă țin de deadline-ul ăsta.
Asta le lasă pe Jinx și Irina cam a nimănui. Poate am să revin cândva la povestea asta, dar mă îndoiesc. Un lucru mi-a devenit cert cât am lucrat la ea: sunt un scriitor foarte slab în limba română. Mai grav, nu simt pasiune pentru a scrie în limba mamă. Eu în engleză am început să scriu prin 2002-2003, în engleză am să continui. Da, nu zice nimic frumos despre mine, dar asta e.
Așadar, vă las cu drag. Mi-a făcut plăcere cât am încercat experimentul ăsta dar mi-e clar, acum, că n-am să-l continui. Apreciez enorm cuvintele tuturor, bune sau critice, la adresa acestei povești. M-au ajutat mult să cresc, dar aici mă opresc.
Mi-a părut urâcios să dispar chiar ca măgaru-n ceață. Știu că trebuia să mă ocup de multe altele pe aici. Îmi cer mii de scuze pentru cine o fi dezamăgit dar îmi e foarte greu să jonglez un job nou, a fi tată pentru un băiețel extraordinar, și efortul de a scoate o carte bine făcută pe piață. Wattpad pur și simplu nu mai încape în programul meu zilnic.
Dacă careva vrea să știe unde ar fi mers povestea asta în cele din urmă, vă stau la dispoziție în mesajele private.
Astea fiind zise, bye bye.
CITEȘTI
Piază rea
VampirosJinx nu are așteptări mari de la viața ei. O iubește pe Trinica, prietena ei de nici trei luni, și își iubește încă scurta carieră ca solistă în formația rock Pale Fiend. Împreună cu ceilalți trei membri, Skinner, Virgo și Switch, urmează să plece î...