april

47 7 12
                                    

ciao, mary jane!

mamy końcówkę kwietnia, o czym na pewno wiesz, w końcu masz dostęp do kalendarza, czy najzwyklejszego telefonu. ten miesiąc był... pokręcony. bardzo. po pierwsze, ja i  alicia zaczęłyśmy nazywać się parą tam, gdzie to możliwe! to naprawdę niesamowite uczucie, nazwać się jej dziewczyną. chyba ci jej nie opisywałam, prawda? chyba. najwyżej będziesz skazana na czytanie tego drugi raz (lub ominięcie). włosy tej niesamowitej kobiety mają kolor wręcz smoły i sięgają lekko za policzki. są proste, a z nałożonym beretem i dobranym makijażem wygląda jak mój francuski ideał rodem z filmu z lat dziewięćdziesiątych. nie żartuję! ubiera się głównie w paski, u w i e l b i a, paski. oczy ma koloru niebieskiego. ale nie mówię o błękicie, bardziej chodzi mi o ciemniejsze odcienie. zgrabne uszy, usta, nosek oraz to, co tak bardzo kocham — piegi. nawet nie stara się ich zakrywać, co tylko dodaje jej uroku. jest przeciętnego wzrostu, około sto sześćdziesiąt sześć centymetrów. ale często nosi wielgachne szpilki, dzięki czemu sięga tego metra siedemdziesiąt. a gdybyś widziała minę tego wrednego profesora, gdy pocałowałam ją po jednym z wykładów — bezcenna!

przechodząc do następnej (i właściwie ostatniej) rzeczy, którą uznaję za pokręconą w kwietniu... dostałam podwyżkę! ostatnia rzecz jakiej się spodziewałam, naprawdę. ale oczywiście cieszę się z tego powodu, nie będę musiała jeść na okrągło studenckich parówek z czajnika. zmuszona byłam wpieprzać je pięć dni z siedemiu w tygodniu, więc na prawdę mam dosyć. zarabiałam co prawda tyle, że starczyłoby mi na nieco lepsze obiady, ale starałam się odłożyć co nieco, a lekcje gry na skrzypcach które zaczęłam, też najtańsze nie są.

i... to już cały list, mary jane! prawdopodobnie spodziewałaś się dłuższego listu oraz większej ilości sensacji, gdy pisałam o pokręconym miesiącu, ale, niestety lub stety, musisz zadowolić się tym!

trzymaj się ciepło!
ophelia parker

A/Ndlugo mnie tutaj nie bylo! tak dlugo, ze rozdzial zdecydowanie nie jest zbyt dobrej jakosci

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A/N
dlugo mnie tutaj nie bylo! tak dlugo, ze rozdzial zdecydowanie nie jest zbyt dobrej jakosci. mam nadzieje, ze w jakis sposob mi to wybaczycie, bo od ostatniego rozdzialu nie pisalam nic ,,listownego,, 👀

stay hydrated & widzimy sie jak napisze koleiny list! x

PRETTY GIRL | mary jane watsonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz