Can çekişircesine pişmanlıkla dolu gözleriyle bana bakarken kollarımı tutmak için bir hamle yaptı ama benim geri çekilmemle gözlerindeki kırıklık daha da büyüdü.
"Mihri'm tamam ben korkak adamın tekiyim. Bizden yıllarımızı çaldım ama izin ver telafi edeyim be yavrum. Ben yazık ettim sen kıyma bize."
Gözlerimden akan yaşlarla başımı sertçe sağa sola salladım. Ben o ne derse tamam diyen aşkından gözü kör olmuş Mihri değildim. Beni bırakıp tekrar gideceğini biliyordum. Ben artık ona güvenemezdim ki...
"Mahir abi." dedim yıllar önce abi demem için defalarca beni uyardığını ona hatırlatarak. "Ben o karşında ufalan, her dediğine tamam diyen eski Mihri değilim. Bundan sonra ne bizden biz olur, ne de senden adam olur."
Onu kelimelerimle öldürdüğümü biliyordum. O beni yıllar önce nasıl öldürüp ardında bırakıp gittiyse aynısını yaşamasını istiyordum.
Aramızda bir fark vardı. O hiç acımadan onca sözü sarf ederken ben burada bu sözleri ederken içim yana yana söylüyordum.
"Yavrum n'olur deme böyle. Bak biliyorum seni paramparça ettim. Allah da benim belamı versin... Sadece bize zaman ver. Ben seni her kırışımı telafi edeceğim. Bir daha benim yüzümden saçının teline bile zarar gelmeyecek. Gözünün yaşı bir daha-"
Elimi havaya kaldırarak durdurdum.
"Ben bu sözlere inanabilir miyim şimdi sen söyle onca şeyin üstüne? Zaten sen benim abim gibisin niye böyle şeyler söylüyorsun ki anlamadım?"
Son cümlemi kinayeyle kurmuştum. Yıllar öncesine dönüp olanları hatırlatmak ne kadar doğruydu bilmiyordum ama onun bana söylediği her lafın altında şimdi o kalsın istiyordum.
Tek bir kelime etmesine dahi müsaade etmeden yere düşen çantamı omzuma asıp gözlerine son bir bakış atarak yürümeye başladım.
Arkamdan duymadığımı sanarak "Mihri'm, özür dilerim." diye fısıldamıştı.
Ben zaten onu hep duymuştum ama o hep bana, bir bana sağırdı.
...
Medyadaki şarkı kitabımızın şarkısıdır.
İlk bölümde görüşmek üzere. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİHRİMAH
RomanceMecburiyetlerinin altında kalmış bir adam ile aşkı kendinden büyük kadının hikayesi. ... "Sen çıplak ayaklarınla koşa koşa bana geldin ama o yol kanatır be yavrum, acıtır. Sen kanama diye kanamaya da razıyım ben. Özür dilerim... Çok özür dilerim. Me...