*𝒌𝒂𝒏𝒍𝜾 𝒚𝒖̈𝒛𝒖̈𝒌*
Derin bir nefes alıp elindeki içki bardağını ağzına götürürken karşında oturup sürekli yaptığı gibi düşünen Aragorn'nun gözleri elinize kitlenip ağzındaki içkiyi püskürttüğünde irkilip ona dönüyorsun.
"Ne oldu ?"
Kocaman açtığı sıcak mavi gözleri elinizde oyalanırken konuştu "yüzüğün?!"
Gözlerin yüzük parmağında duran biraz kanlı ve eskisi kadar parlak olmayan yüzüğü buldu. Anında yüzünde oluşan gülümseme ile Aragorn'un kaşları biraz daha çatılırken yine konuştu "ne!!"
Tekrar ona döndüğünde omzunu silktin ve içtiğin içkinin son yudumlarını boğazından geçirdiğinde cevap verdin "geçen hafta Legolas evlenme teklifi etti ve nişan yüzüğünü bizzat taktı "
Aragorn oturduğu yerde biraz dikleştiginde sandalyeyi arkasına itip elindeki bardağı masaya bıraktı bir kaç adım atmaya başladığında sorunuzu cevaplamak üzere size bir kaç adım yaklaştı.
"Nereye gidiyorsun ?"
Aragorn sevgiyle saçlarınızın üstüne sevgiyle ve de şefkatle minik bir öpücük bırakıp konuştu "Nişanlını tebrik etmeye elbette !"
Ona bakmadan başın ile onay verdiğinde başına geleceklerden habersiz bir sekilde uzun zaman sonra tekrar mutlulukla gülümsüyorsun.
Karanlığın kol gezdiği zamanlarda gülümsemek kötü olmamalıydı...Değil mi?
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ðð ðððÌð¡ð ðð§-ðððð
Fanfictionð¿ðªÌð£ð®ð ð̧ðð¥ðŸð£ðð 100 ð¢ðð¡ð®ð€ð£ ðð£ðšðð£ðŸð£ ð€ð ðªððªðÌðª ð«ð ðð£ðŸð¡ðŸð§ð ðð£ ðšÌ§ððððšðð§ ð¡ðððŸð£ðŸð£ðð ð®ðð£ðŸð£ðð ðšðªÌð§ðð ð¡ð ðð¡ðð«ð ðððð¡ðððÌð ðð€ð¡ð ððð£ ððšðð§ð ððªÌð¯ðªÌð ð¡ðð§ðð£ ððï¿œ...