yarrami ye jisung

2.6K 241 949
                                    

(Chan)

Anonimle mesajlaștıktan sonra telefonu cebime koyup kahvaltı masamı topladım ve evden çıktım.

Durakta otobüsün gelmesini beklerken şu anonim çocuğun kim olabileceği hakkında tahminler yürütüyordum. Okulum evime oldukça uzak olduğu için otobüste düşünecek bolca vaktim olacaktı.

Okulda Jisung, Hyunjin ve Changbin dışında doğru düzgün arkadaşım yoktu. Jisung ve Changbin'le ortaokuldan beri çok yakın arkadaştık.

Hyunjin ise Jisung'un kuzeniydi, lisede aynı okul ve sınıfa düştüğümüzde ise yakın arkadaş olduk. Hyunjin ve Jisung'un sürekli iyi anlaşmalarını aşırı garip buluyordum.

Benim kuzenlerim anca beni arayıp 'Lan topitop' diyip yüzüme kapatsın. Harbiden akrabalık ilişkilerimi gözden geçirmem gerekiyordu.

Otobüs geldiğinde akbilimi bastım ve gördüğüm ilk koltuğa oturdum.

Aileme homoseksüel olduğumu söylediğimde beni gayet iyi karşılamışlardı. Fakat bu bilgi tüm sülaleye yayıldıkça homofobik akrabalarla uğraşmak bi hayli zorlaştı.

Bi sonraki durakta bizim okuldan tanıdık iki yüz otobüse bindiğinde Jeongin bana selam verdi.

"Günaydın Chan Hyung!"

"Günaydın Jeongin, günaydın Seungmin."

Birbirimize gülümsedikten sonra onlar bi arkamdaki koltuklara geçip oturdular.

Jeongin, Hyunjin'in sabah akşam anlatmaktan bıkmadığı büyük Crush'ıydı. Jeongin ve Seungmin bizden bir yaş küçüklerdi. Jeongin çok enerjik, önüne gelen herkese selam veren, tatlı bir tipti. Geçen sene benden bir proje ödevi için yardım istediğinden beri arada bir selamlașırdık. Tabii Hyunjin o günden beri yakamı bırakmaz olmuştu.

Seungmin, Jeongin'e kıyasla daha utangaç ve asosyal bir tipti. Jeongin'in proje ödevine yardım ederken o da utana sıkıla benden biraz yardım istediğinde ona da biraz yardımcı olmuştum.

Ne zaman ben, Changbin, Jisung ve Hyunjin'i görse bir yere saklanır durur. O yüzden Changbin'den hoşlandığını düşünsemde bunu hiç dile getirmedim.

Jeongin'in otobüsten inmek için kalktığını gördüğümde ona seslendim.

"Bana okuldan kaytardığını söyleme Jeongin."

"Hayır Hyung kaytarmıyorum okuldan falan. Kırtasiyede birkaç ihtiyacım var onları almak için erken iniyorum."

İnmeden önce kulağıma yaklaştı ve konuşmasına devam etti.

"Hyung, Seungmin'i yanına oturması için çağırır mısın? Ayağını burktu ve birazdan otobüs dolar, kesinlikle birilerine yer vermek için kalkmaya çalışacaktır. Ona evde kalıp dinlenmesini söyledim ama beni dinlemedi. Yanına al ki birilerine yer vermeye çalışmasın ayağı cidden kötü. Lütfeeeeen~"

"Peki merak etme."

Gülümsedi ve el sallayarak otobüsten indi.

Hızlıca arkama dönüp iki kulaklığı takılı pencereyi izleyen Seungmin'in bir kulaklığını çıkardım.

Şaşırmış bir ifadeyle bana baktı ve diğer kulaklığını çıkardı.

Step On Me [] ChanMin, BxB, SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin