ben sictim

1.2K 153 94
                                    

Öğle arasından sonraki teneffüste önce işledikleri 6 dersin ve işkeyecekleri 3 dersin yorgunluğuyla Hyunjin, Minho, Seungmin, Jisung, Jeongin ve Changbin birlikte bahçede oturuyolarlardı.

Herkes telefona gömülmüşken sessizliği Jeongin bozdu.

"Chan Hyung nerde?"

"Ne bilim yok. Zil çalar çalmaz kayboldu çocuk."

Hyunjin konuşurken Chan'ın hızlı adımlarla onlara doğru ilerlediğini gördüler.

"Minho bana hemen kuzeninin hangi sınıfta olduğunu söylüyorsun!"

"Alo aslanım! Ne bu şiddet bu celal?"

"Noluyo lan?"

Sırayla Jisung ve Changbin konuştuğunda, Chan onlara doğru döndü.

"Siz bu olayın dışında kalın."

"Olum öldürür beni öldürür! Niye sinirlendin sen hem naptı pezevenk?"

"Minho senide sikerim kuzenini de amk! Deli etme beni! Devlet sırrı gibi saklıyosunuz çocuğu!"

"Ya siktir git amk senle mi uğraşcam? Noldu aşık mı oldun bizim sülüğe? Git bul kendin."

"Bu söyleyeceğim cümle ne kadar doğru ne kadar yanlış ben de bilmiyorum fakat..."

"Fakat?"

Chan, konuşan Seungmin'e dönerken yutkundu.

"Herneyse sizi ilgilendirmiyor. Sadece bana sınıfını söyle."

"Fakat ne Hyung?"

Chan tekrar sertçe yutkundu ve ellerini saçları arasından geçirip yanlarından ayrıldı.

"Bu neydi şimdi?"

Jisung'un sorusuyla herkes bilmediğini belirterek dudak büzdü.

Seungmin, Minho'nun bileğini kavrayıp arka bahçeye götürdü.

"Ben sıçtım. Hayatımın ta orta yerine sıçtım."

"Fark ettim naptın yine?"

Seungmin telefonunu çıkarıp mesajlaşmaları Minho'ya okutmaya başladı.

"Hadi selametle..."

Minho el sallayarak gitmeye yeltendiğinde Seungmin, kuzeninin poposuna tekme atıp tekrar yanına çekti.

"Nereye orosbu?"

"Yani şöyle bir mantık çerçevesinden geçirirsek bu adam bizi siker. Siker siker çoğaltır. Anladın mı canım kuzenim? Anladın mı mankafa?"

"Amk off. Midem bulandı stresten. Eğer Chan benim anonim olduğumu öğrenirse benden nefret edecek!"

(Chan)

Apar topar bahçeye girdikleri için beni göremeyen ikilinin konuşmalarına şahit olduğumda duyduklarıma inanamadım.

Hızlıca merdivenlerin arkasına saklanıp dinlemeye devam ettim.

"Ya bence anonim olan senin, gerçek olan sana bu tür saçma sapan konuştuğunu görünce anonim olan senden nefret ettiyse eğer bu demek oluyor ki gerçek olan senden hoşlanıyor."

"Ne? Beynim yandı bir saniye."

"Ya hadi diğerlerinin yanına gidelim evde bir çözüm buluruz."

İkili bahçeden ayrıldıklarında sırtımı yasladığım duvardan yavaşça yere doğru kaydım ve yere oturdum.

Bu nasıl olabilirdi? Seungmin benden hoşlanıyor muydu? Peki neden bunu bana söylememişti? Anonim'den bana yazarken gerçek hayatta yanımda olması çok korkutucuydu. Peki şimdi napacaktım? Onu seviyor muyum?

Sanırım sorulması gereken soru bu; onu seviyor muyum?

Eğer sevmeseydim az önce aklımdan geçen cümleyi hiç düşünmezdim değil mi?

Ya benimle dalga geçiyorsa? Beni gerçekten sevmiyor olabilir?

Kafamı sağa-sola sallayarak düşüncelerimi ve sorularımı savuşturmaya çalıştım.

Sınıfıma girip çantamı aldım ve arka bahçedeki kapıdan hızla çıktım.

Sanırım düşüncelerimle yanlız kalmak biraz iyi gelebilir...

~~~

okulda yb yaziyom size benim gibi yazar bulamazsınız

090921~404

Step On Me [] ChanMin, BxB, SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin