ibne anandır pic

1.6K 178 274
                                    

"Afiyet olsun."

Kafateryadan çıkarken herkes arkasından bakakalmıştı.

Kızlar ise ağlayarak diğer arkadaşlarına sarılmıştı.

-----------

Hongjoong ve Seonghwa, Chan'ın peşinden kafeteryadan çıkmışlardı.

Chan kalan derslere girmek istemediği için aynı Seungmin'in yaptığı gibi arka bahçenin kapısından çıkacaktı ki ismini duymasıyla arkasına döndü.

"Chan!"

"Ne var yine Hwa?"

"Seungmin iyi mi?"

"Sizene?"

"Bak Chan, biz ne senin, ne de Seungmin'in düşmanıyız. Çocuk okuldan çıkmadan önce nasıl bir halde olduğunu sen gördün. Merak ediyoruz sadece."

"Bak Hongjoong. Size açık konuşacağım. Çocuğu önce sıkıştırıp sonra gelip bu şekilde onu önemsiyor numarası yapamazsınız."

"Sen..."

"Şimdi adam gibi bana Seungmin'le ne derdiniz olduğunu anlatıyorsunuz, ya da ben işimi farklı bir şekilde çözüyorum."

Hongjoong ve Seonghwa birbirlerine döndü. Hongjoong, gözleri dolarken kafasını 'hayır' anlamında salladı.

"Daha beklicek miyiz?"

Seonghwa, Hongjoong'un sırtını sıvazlayıp kulağına fısıldadı.

"Bence Chan'a güvenebiliriz bebeğim. Sonuçta o da Homoseksüel, bizi en iyi anlayacak kişilerden biri. Endişelenme olur mu? Sadece kavga çıkmasın, ayrıca bunu sonsuza kadar saklayamayız biliyorsun dimi?"

Hongjoong, kafasını aşağı-yukarı salladı ve küçük bir gülümseme sundu sevgilisine.

"Seungmin'i bir daha sıkıştırmayacağız. Ayrıca biz öyle zorba insanlar değiliz. Ben ve Hongjoong 2 yıldır çıkıyoruz ve bunu kimseye söylemedik. Seungmin bizi öpüşürken yakalayana kadar kimseye söylememeyi planlıyoduk zaten. Şuan öğrenen ikinci kişisin ve eğer birinin kulağına giderse seni öldürürüm Bang Chan! "

Seonghwa ve Hongjoong hızlıca ordan uzaklaşırken Chan göz devirip okul bahçesinden çıktı.

Annesini arayıp eve geleceğini haber verdi ve otobüse binip boş bir yere oturdu.

Camdan dışarıyı seyrederken gelen bildirim sesiyle birlikte telefonu açtı.

Aynı anonim yeni bir hesap açmış ve tekrardan mesaj atmıştı.

chanbanabaspls: selm yakisikli

chanbanabaspls: suan ogle arasindasin biliom bak mesaja sikmim

chanbanabaspls: aloooo

chanamahotolan: ne istiyon sapik

chanbanabaspls: niye kizlari korkuttun okuz

chanamahotolan: sanane

chanbanabaspls: seubgmini cok mu seviyosun :'(

chanamahotolan: sanane

chanbanabaspls: ananin ami

bisi soruyom

Step On Me [] ChanMin, BxB, SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin