Bugün derse girmek en son istediğim şeylerden biriydi.
---------------------
(YAZARDAN)
slmbenSeungmin ağrıyan ayağıyla ve dökülen gözyaşlarıyla arka bahçeye doğru giderken Seonghwa ve Hongjoong onu görmüş ve peşinden gitmişti.
Hongjoong, Seungmin'in omzuna dokununca Seungmin arkasını dönmüştü.
"Lütfen şuan değil. Yemin ederim sevgili olduğunuzu kimseye söylemeyeceğim yemin ederim ya. Tehdidinizi sonra yaparsınız ama şuan değil lütfen."
"Seungmin onun için gelmedik yanına. Sorun ne?"
"Bu ne şimdi Hongjoong-shii? 2 haftadır bana nefes aldırmıyorsunuz ama beni merak mı ediyorsunuz?"
"Seungmin gerçekten bitkin görünüyorsun. Nasıl ağladığının farkında değil misin? Biz sadece ailemizin tepkisinden korktuğumuz için kimsenin kulağına gitmesin diye uğraşıyoruz ama kalpsiz insanlar değiliz..."
"Evet. Seonghwa'nında dediği gibi, çok kötü görünüyorsun. Sorun ne?"
"Şuan cidden konuşacak halim yok. Özür dilerim. Sadece okuldan çıktığımı görmemiş gibi davranın, lütfen..."
"Seonghwa, Hongjoong! Orospu çocukları."
Chan, Seonghwa ve Hongjoong'u itip Seungmin'in önüne geçmişti.
"Chan Hyung dur! Düşündüğün gibi değil."
"Ne istiyosunuz lan Seungmin'den?"
"Hyung beni dinlesen bi anlatacağım onlarla alakası yok!"
"Seungmin'den bişey istediğimiz yok. Sevgilin ağlıyodu, bizde insanlık görevimizi yerimize getirip sorunun ne olduğunu sorduk. Sen erkek arkadaş rolünü yapmıyorsun, bari biz arkadaşlık edelim dedik."
"Seonghwa seni öldürürüm!"
Chan, Seonghwa'nın yakasından tutmuştu. Arka bahçeye ne öğretmen ne de öğrenci girerdi. Bu yüzden kavgayı kimse duymuyordu.
"Hyung beni duymuyo musun?"
Seonghwa ve Chan hala birbirleriyle tartışırken Seungmin sonunda dayanamayıp bağırmıştı.
"Ya yeter! Duymuyo musunuz beni? Hyung, Seonghwa Hyung'un yakasını bırakır mısın lütfen?"
Chan sonunda Seonghwa'nın yakasını bırakınca Seungmin konuşmasına devam etti.
"Ya beni dinlemeye zahmet bile etmiyosunuz! İki saattir burda size zarar gelmesin diye götümü yırtıyorum, hala olayı bilmeden kavgaya devam ediyosun Hyung!"
"Seungmin-"
"Yeter! Okuldan çıktığımı görmediniz, kavga etmediniz tamam mı? Zaten beynim sik gibi bide sizinle uğraşmak istemiyorum! Bu arada Seonghwa Hyung ve Hongjoong Hyung bişey yapmadılar. Gerçekten iyi olup olmadığımı sormak için gelmişlerdi."
Seungmin başka birşey demeden arka kapıdan çıktı ve nereye gittiğini bilmeden yürümeye başladı.
'Okulda zaten sosyal değilim, tanıdığım kişiler de kısıtlı ama benden bu kadar kişinin nefret ettiğini öğrenmek çok acı verici' diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step On Me [] ChanMin, BxB, Skz
FanfictionChan bana bas. Bang Christopher Chan+Kim Seung Min SemeChan+UkeSeung -1- #chanseung -1- #bangchristopherchan