A jártatót figyelve belépett a főfutam indulói. Step by step a 6-os rajtszámot képviselte. A zsokéja Gönczi Rebeka. A hátas elég idegesnek tűnt ahogyan körbe-körbe sétáltak. Gyönyörű ló volt a jártatóban. Fekete szépség a beceneve.
- Nagyon izgulsz, apa?-kérdezte félve az apukáját.
- Nem hazudok, igen, borzasztóan.-bólintott Gyula.
- Én is hidd el. De próbálj egy kicsit megnyugodni.-ölelte át Gyulát.
- Megpróbálok. Minden rajta múlik.-mutatott a kancára.
- És a zsokén, akibe én 100%-an megbízok! Nem lesz semmi baj!-nyugtatgatta az apukáját.
- Ez igaz!-mosolygott Gyula.
Lili bólintott egyet. A zsokék is megérkeztek a füves részre. A trénerek kiadták az utasításokat, megszólalt a csengő, s a lovasok felültek a lovaikra. A mai nap sokadjára. Liliék gyorsan mentek, hogy lent legyen még helyük.
A fel vezetők elengedték lovaikat, majd a gyepen lassú kentrébe kezdtek, lovasaikkal egyetemben. 2000 m-es futam elébe néztek. A lovasok lovaikkal visszaügettek a startgép mögé. Öt perc körözés után, felszólította az indító, hogy foglalják el a helyüket. Hamarosan kezdetét vette a mindent eldöntő futam. Lili bátorítóan apjára mosolygott.
- Az utolsó ló is elfoglalta helyét.-szólt a hangosbemondóból.
- Elindult a mai nap főfutama. For You ugrott ki elsőként a startgépből, egy és fél hossz előnyre tett szert, mögötte az egyik nagy kedvenc a fogadók közt, Admirális.- üvöltött a bemondó.
- A középmezőnybe helyezkedik el Step by Step, ami igen meglepő! Gönczi Rebeka lovasával.-szólt a mindent eldöntő név.
- Utána következik Brigham a favorit. Várásra lovagolva. Nagy meglepetés viszont hogy War Master csak utolsóként kullog.
- For You-t már utolérték, s már nincs is annyi előnye. Nyak hossznyira csökkent. Az utolsó 800 méter vette kezdetét. Nagy változás sem történt, az élen még mindig For You és Admirális párosa.
Úristen, Brigham nagyon jön előre, már majdnem megelőzte a fogadott lovat. Ha veszítünk mi lesz?-gondolta magában a lány.
- A befutó egyenesre fordulva szinte az apró mezőny együtt van. Mindenkinek van esély, hogy megnyerje. For You csak visszafele megy mostmár, elfogyott az ereje. Admirális az élre tört. Step by step és Brigham megindul. Fejt fejt meg a három ló, mintha Brigham előrébb lenne. De nem látom pontosan.-hadarta a bemondó.
- Gyere Rebi, gyere. Gyereee!-üvöltötte Lili.
- Step by step erősebb, mint a két ló. A táv oszlophoz értek, innen már 100 méter. Step by Step átveszi az irányítást! Step by Step a mai főfutam nyertese Gönczi Rebekával.-szólt a hangosbemondóból.
- Úristeen. Nyertünk apaaa!-ucsódott fel a döbbentettől előszőr Lili.
- Atya ég. Nyertünk Lili.-ölelte át a lányát.
A lovasok és lovaik visszajöttek a győztesek körébe. A zsokén letörölhetetlen vigyor kúszott. Volt is min örülni. A sok gratuláció amit kapott, még jobban boldogította.
Nem veszítlek el!!-mosolygott Lili.
- Gratulálok, jó lóra fogadtatok. Nem vesztítítek el a két lovatokat.- "dicsérte" meg a Liliéket.
- És ti? Ti nem "ajánlottatok" fel semmilyen lovat.-szögezte le Lili.
- Igen, mert a mi lovaink közül nem érdemeltek ki senkit. Maximum Kristály lett volna, tehát ő befuccsolt.-nevette el magát László, mellette Györgyi is vihorászott egy jót.
- Rendben. De akkor nincsen több fogadás sem látogatás az istállóknál. Többé nem találkozunk már.-mondta magabiztosan Lili.
- Ó, hogyne. Soha többé.-vette elég cinikusra a formáját.
- A soha viszont nem látásra.-élvezte ezt kimondani Lili.
- Úgy van.-fejezte be a traccs partit László.
Azzal a lendülettel megfordultak, s elhagyták a versenypálya területét.
Mivel még a mai verseny nap nem ért véget, Liliék maradtak és szórakoztak egyet, volt is min örülni. Nem veszítik el a két csodálatos lovaikat.
Otthon elmesélték a történteket Lili anyukájának. Ő is csodálkozott egy sort.
- Gratulálok nektek. Mivel én nem nagyon értek a lovakhoz ezért ilyenkor nem tudom mit kell mondani.- röhögött fel az anyukája.
- A gratuláció pont elég.-nevetett el Gyula is.
Lili settenkedve kilépett a házból és szaladt az istálló felé. Nirvana ott várta a kis gazdáját, ahol szokta. Egy nagy öleléssel köszöntötte szeretett lovát. S mellé még sok-sok apró puszival, amit csak neki hagyott.
- Nem veszítelek el! Annyira szeretlek Nirvana.-borult a nyakába a kis kancának. Persze Narancsvirág sem maradt ki a jóból, ő is megkapta ugyan ezt a kedvességet.
- És téged sem veszítelek el Legszebb Sárgám.-így nevezi Lili.
Lili még kicsit ott maradt az istállóban, majd felment a házhoz a szüleihez.
•••••••••• VÉGE •••••••••
Köszönöm szépen ha végigolvastad ❤️ remélem tetszett ez a történet is. ❤️
ESTÁS LEYENDO
Nirvana, a galoppló-1 ✔
Novela JuvenilNirvana egy fekete mén, angol telivér erő csörgedezik ereiben. Viszont nagyon rusnya állapotban van, előtte áll még az élet nagy része. Lili városi lánynak született sejtelme sincsen a milyen az élet lent vidéken. Nirvana és Lili párosa hamar egy ha...