3.Bölüm

2.8K 157 13
                                    

Bölüm şarkısı: " Beyaz Skandalım"✨

Mislina: " Biraz yavaş olsana be
Davar kafamı deldin !" Demiştim sinirli sesimle. Yüzüne baktığımda ise yani bakmaya çalıştım tek gördüğüm gırtlağıydı paramka uçlarım ile biraz yükselsemde yüzünü göremiyordu. Boyu kaçtı acaba ?

Alparslan: " Sen bana davar mı dedin ?"

Mislina: " Yok eşek arabası dedim ayı biraz iğilde yüzünü göreyim!" Dedim sinirkice .

Derya: " Ah hayatım abinle tanıştın mı ?" Ha abim mi yüzünü göremedim ki tanışayım .

Alparslan: " Bay ukala ile tanıştık tanışmazmıyız !"

Derya: " Alphankardeşine ukala deme !" Alphan mıydı adı bence yanlış olmuş ismi bence davar , öküz, odun , orangutan ve maymun poku olabilirmiş bence .

Mislina: " Ben kendisiyle ne yazık ki tanışmadım kendisinin gırtlağı ile tanıştık sadece !"

Derya: " Boşver kızım aşağıda diğer abilerin ile tanışırken diğer abinlerlede tanıştırsın." Diyip isminin maymun poku olduğunu öğrendiğim davarı kolundan tutup aşağıya indirmeye başlamıştı . Maymun poku suratlı şeytan.

Boş verip aşağıya inmeye başladım seke seke indikten sonra kafamı kaldırıp karşıya baktığımda dört tane tanımadığım surat vardı. Tanıyıp tanımadığım önemli değildi önemli olan bakışlarıydı Bana iğrenircesine bakıyorlardı aralarından bir tanesi üstümü süzünce bende istemsizce kafamı eğip üstüme baktım. E ne vardı üstümde normal şort ve bol bir tişört. Ne bakiyon davar bakışı atıyordum .

Barın: " Bu kızın üstünde ki kıyafetler Batunun degilmi neden bu kızın üstünde?" Demişti iğrenerek.

Bahadır: " İlk önce o senin kardeşin onunla düzgün konuş Barın!  İkinci olarak ta kendi kiyafetleri daha gelmediği için Batu'nun kıyafetlerinden verdi annen. Yarın sabah erkenden getirecekler. " Demişti Bahadır bey. Adının Barın olduğunu öğrendiğim balık poku bana hayla değişik bakıyordu tek o da değil diğer tanımadığım dört sima.

İlk Batu ile tanıştık, İkinci olarak Alparslan ile tanıştık, Üçüncü ise Barınla tanışmıştık. Diğerleri öküzün ata baktığı gibi bakıyordu. Derya hanım söze girdi.

Derya: " Bak kızım bu Alparslan abin en büyüklerin." Diyip kapıda çarpıştığım maymun bokunu gördüm.

Derya: " Bu İkinci en büyük abin Barın."Diyip üstüme laf eden keçi pokunu  gösterdi.

Derya: " Bu Üçüncü en büyük abin Barlas." Gösterdiği kişiye dönüp baktığımda bana iğrenircesine bakıyordu.

Derya: " Bu dördüncü en büyük abin Bartu." Dedi gösterdiği kişiye dönüp baktığımda onun bakışları ne bende nede Derya hanımdaydı bakışları yerdeydi .

Derya: " Bu beşinci en büyük abin Barbaros ." Dönüp gösterdiği kişiye baktım yanında ki kişi ile konuşuyordu.

Derya: " Son olarak Altıncı abin Baha." Dönüp Baktığımda isminin Barbaros olduğunu öğrendiğim kişiyle konuşuyordu.

Derya: " Kardeşin Batuyu tanıyorsun zaten ."

Mislina: " Evet tanıyorum Efendim ." Dedim .

Baha: " Birde resmi koşuyor bak kızım senin oyunların bize sökmez !" Demişti sinirlice . Tek anlamadığım senin oyunların bize sökmez lafiydı . Ben oyun oynamayı altı yaşında bırakmıştım bu neyin pokundaydı .

Derya: " BAHA KARDEŞİNLE DÜZGÜN KONUŞ! " Dönüp Derya hanıma baktım şöyle bi beş saniye süzdüm de.
Maşallah ! uzaktan bakan bir insan demez ki sen sekiz çocuk doğurmuş bu kadın ! Vallahi hem Maşallah hem Aferin Sekiz tane çocuğu doğurup büyütmek. Ben Ne kadar onun elinde büyümesem de Açelya onun elinde büyümüştü.

Baha: " Daha dün bu sizin kardeşiniz diyip bizi evden kovdunuz . Biz nereden bilelim bu sürtüğün bizim kardeşimiz olduğunu!" Bir dakika o bana sürtük mü demişti.

Mislina: " Hop birader sen hayırdır sürtük mürtük !" Kekolukta üstüme yoktur kesinlikle. Baha denilen öküz birşey söyleyecekken Derya hanım araya girdi.

Derya: " Kızım sen masaya geç biz abilerinle konuşup geliyoruz." Vışş onlar benim nereden abim oluyor? Allah'ın Keçi pokları.

Mislina: " Peki Derya hanım." Diyip maymun gibi olan gülümsememi sundum. Zaten açıkmıştım. Ne kadar ortasında bulunduğum durum kolay olmasa da Midem herşeyden önde gelirdi ki.  Zaten aç olunca çekilmeyen bir insana dönüşüyordum. Daha fazla orada durmayıp yemek masasını aramaya koyuldum. Mutfak olduğunu düşündüğüm yere girdim iki tane kadın vardı.

Mislina: " Merhaba kolay gelsin Ben Mislina." İki kadında bana dönüp selam verdi.

Kadın: " Merhaba Mislina Hanım ben Mukaddes. " Dedi Genç bir kadın

Kadın: " Bende Hediye Mislina hanım."

Mislina: " Bana Mislina hanım demeseniz çok mutlu olurum Hediye teyze siz bana Kızım veye Mislina diyin olur mu?"

Hediye: " Olur Güzel kızım. Sen ne istemiştin?"

Mislina: " Ya Derya hanım sofraya geç dedi de sofrayı atıyordum ."

Mukaddes: " Gel ben seni götüreyim zaten şu bardaklarda götürecek tim. Hediye abla sende şu peceteleri getire bilir misin?" Dediğinde hemen atıldım.

Mislina: " Ben getiririm Hediye teyze  gün içinde çok yoruluyor olmalı." Dediğimde Hediye teyze yanıma gelip saçımı okşadı.

Hediye: " Teşekkürler Güzel kızım." Dediği şeye gülümseyip Mukaddes ablayı takip ettim. Büyük bir odaya girdiğimizde her kes oturuyordu. Bunlar hangi ara oturdu acaba. Peçeteleri hepsinin önüne koyup Alphan ve Batının ortası boş olduğu için gidip oraya kıçımı koydum.  Ve yemek yemeye başlamıştım ki bu çok kısa sürmüştü bi beş altı saniye sürmüştü sadece. Umarım bu yemeklerde baharat olan kekik yoktur yoksa öbür tarafı postalamış olabilirdim.

Yazarın Ağzından :)

Hemen elini yanında ki bardağa atmıştı.  Genç kız bardağın içinde ki suyu içmeye başlasa bile nafileydi. Kekik e alerjisi olduğunu sekiz yaşında öğrenmişti. O zamnadan beri içinden kekik olan yemeği yememeye çalışıyordu. Bu konuda dikkatliydi ama şuna hiç de dikkat etmeden yemişti. Yavaş yavaş gözleri kayarken Derya hanım ve Bahadır bey panik ile ayağa kalkmıştı daha yeni buldukları öz kızları durup dururken bayılmıştı. Genç kızın bayılmasını numaraya bağlayan Genç adamlar ise sadece öyle izlemişti. Daha yeni bulduğu ablasını kaybetme korkusuyla o da anne ve babası gibi ablasını uyandırmaya çalışıyordu. O Mislina'nın kötü biri olmadığına tüm kalbi ile inanıyordu. Belki ona bir şans vere bilirdi. Ama herşey daha çok yeniydi ve ona bu şansı biraz geç verecek gibi görünüyordu.

--------------

Merhaba Bölümün geciktiğini biliyorum ama gerçekten de hiç müsait değilim kusura bakmayın Geciken bölüm için.

Nasılsınız :)

Geçmiş Bayramınız kutlu olsun.

Yorum yapmayı unutmayın :)

Oy vermeyi unutmayın :)

Umarım beğenirsiniz 🐒

1070 Kelime 🐑

Mislina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin