Mislina 🌼
( Mislina'nın Ağzından:)
Masaya oturur oturmaz zil çalmıştı. Derya hanım Yarım saat demişti ama, telefonumun ekranın dan saate baktım. Uyandığımda da saat dokuzdu şimdi ise dokuz buçuk. Evet hayatım da en uzun giyinme sürem olabilirdi. Herkes ayaklanınca bende mecburen ayaklandım. Batu'nun arkasından yürüyordum. Bir anda durunca sırtına carpmıştım. Hadi ama bu çocuk benden iki yaş küçüktü bu çocuğun benden kısa olması gerekmiyor muydu. Yada ben fazla kısadaydım. 1,58 1,59 boylarındaydım.
Batu: " Dikkat etsene! İyi misin?" Demişti meraklı bakan bakışlarla.
Mislina: " İyiyim sağol da senin boyun kaçtı acaba?" Deyip gülümsedim.
Batu: " En son baktığım da 1.85 ti niye?"
Mislina: " Maşallah maşallah baya da uzunsun. Öylesine sordum canım." Diyip hafif kıkırdadım .
Batu: " Senin boyun kaçtı?" Diye sordu merakla.
Mislina: " Evet benim boyum kaçtı." Deyip güldüm. Yüzünü buruşturup konuştu.
Batu: " Bir daha sen espiri yapma!"
Mislina: " Tamam tamam kızma boyum. 1,58 1,59. Arasındaydı en son." Dediğimde güldü.
Batu: " Sen baya miniksin."
Mislina: " Sen benim boyuma bakma bi bu kadar da yerin altında var! " Dedim sinirlice.
Batu: " Tamam tamam birşey demedim amcamlar geldi!" Diyip bir tane adama sarıldı. Onun arkasında kaldığım için beni görmüyorlardı büyük ihtimalle.
Bahtiyar: " Ee abi yeğenim nerede?" Dedi adam sesinden de bariz bir şekilde beli oluyordu merakı.
Bahadır: " Kızım burada Bahtiyar." İsminin Bahtiyar olduğunu öğrendiğim adama baktım. Oda bana bakıyordu şöyle bir boydan süzdü. Ben de ona bakarken yakınlaştı ve belimden çekip sarıldı.
Bahtiyar: " Merhaba kızım ben babandan sonra ki en büyük amcanım." Diyip daha sıkı sarılmıştı. Bende kırılmaması amacında kollarımı sırtına sardım. Bir iki saniye öyle kaldıktan sonra arkadan bir ses geldi.
Bade: " Ay açılın. He merhaba kızım ben yengen . Yani en sevdiğin yengen ." Diyip gülmüştü ve kollarını sarmıştı bende sardım kollarımı sırtına. Tatlı kadına benziyordu.
Bahtiyar: " Yengen Bade benim karım." Diye tanıtı Bahtiyar amcam. Üç tane amcam vardı, vardı varmasına üçünde de dört beş çocuk vardı. Hepsi de bana kötü bakışlar atmayı tabi ki de ihmal etmiyorlardı.
Şuan ise zil çaldığı için kalktığımız masaya tekrar oturmuştuk yine aynı yerime oturmuş yemek yiyordum tabağımı bitirdiğimde derince bir oh çekip kafamı kaldırdım. Neyse ki kimse bana bakmıyordu. Çayımı içip etrafta göz gezdirdim. Kafamı yanımda ki Batıyla göz göze geldik bir gözümü kırpıp ne var anlamında kafamı salamıştım. Kulağıma eğilip konuştu.
Batı: " Daha yiyecek misin ?" Yemeğin başından beri beni izlediğini anlamıştım bu cümlesiyle.
Mislina: " Evet yiyeceğim." Dedim sakin ses tonumla.
Batı: " Eee kilo almıyor musun? Yada kilo alırsan erkekler beni beğenmez demiyor musun?"Demişti masum masum.
Mislina: " Kiloyu takan kim? Hayata bir kere geliyorum. Ayrıca erkeklerden banane sevgili kimin umrunda." Dedim huysuzca.
---------
Merhaba nasılsınız.
Ben sizlere ufak birşey soracaktım aslında;)
Sizce bölümler uzun olup arada bir mi yayımlayayım yoksa kısa kısa olsun her gün mü bölüm atayım?
Ona göre bölüm yayımlayacağım.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mislina
Teen FictionOn yedi sene dile kolay on yedi sene boyunca çektiği acıların hepsinin boş yere çektiğini öğreniyor. Şimdi ise onu bekleyen yeni acıları yeni sınavları vardı. Peki bunlarla baş edebilecek miydi Mislina ? Hadi gelin beraber bakalım Mislina bu diken...