En Cezbedici Günah

155 16 73
                                    

Schnappi_yy:
I wanna be your slave

Kun11xd:
Ne?

Schnappi_yy:
I wanna be your master

Kun11xd:
NE?!

Schnappi_yy:
I wanna make your heart beat run like rollercoasters 

Kun11xd:
Zaten öyle yapıyorsun sevgilim

Schnappi_yy:
I wanna be a good boy

Kun11xd:
Neyin peşindesin bilmiyorum ama beni acayip kışkırtıyorsun güzelim

Schnappi_yy:
I wanna be a gangster

Kun11xd:
Şimdi anladım

Oyununa ayak uyduralım bakalım bu sefer de

Schnappi_yy:
Cause you could be the beauty and i could be the monster

Kun11xd:
Hayır hayır oyun olsa bile sana canavar diyemem

Schnappi_yy:
I love you since this morning 

Not just for aesthetic 

Kun11xd:
Hmhm 

Schnappi_yy:
I wanna touch your body 

So fucking electric

Kun11xd:
Baksana sevgilim

Neden bunları  yanıma gelip söylemiyorsun?

Ben de bu ufak ama kışkırtıcı oyununa ayak uydururum hem

Zaten aynı evin içindeyiz yani

One love, one house, no shirts, no blouse just us 

You find out ;)

Schnappi_yy:
Öyle diyorsun

Kun11xd:
Öyle diyorum

Tıpkı senin dediğin gibi

Senin konuştuğun dilden 

Schnappi_yy:
Doğru

Ama senin gelmen gerek sevgilim

Ben zaten olmamız gereken yerde olmam gereken şekilde seni bekliyorum

Senin evinde kaldığım son geceyi daha güzel geçirelim ama öyle değil mi hayatım?

Kun11xd:
Tabii

* * * * * 

Kun yavaş ama heyecanlı adımlarla yatak odasına doğru ilerledi. Kapının önüne geldiğinde ise açmadan önce durup heyecandan kurumuş boğazıyla yutkunmaya çalıştı. Titreyen eli kapı koluna ulaştığında yavaşça indirdi ve kapıyı açtı. Sessizce içeri geçtiğinde gördüğü görüntü kesinlikle akıl sağlığını yitirmesine yardımcı olacak hatta yardımcı olmayı geçip akıl sağlığını kaybettirecek bir görüntüydü. Siyah çarşafların ve kırmızı yastıkların arasında vücudu inci gibi parlayan, üst kısmı çıplak ve altında da utanmasızca çıkarılmayı bekleyen oldukça kısa bir şort olan Yangyang uzanıyordu. Kun yatak çarşaflarını ve yastık kılıflarını bu renklerde seçerken aklında asla onların böyle bir sahnede katkısı olacağı düşüncesi yoktu ama şu an belki de onların en özeline şahit olacaklardı. 

"Neden gelmiyorsun yanıma sevgilim? Yoksa senin için yeterli durmuyor muyum?" 

Kun, Yangyang'ın düşük tonlu ve adeta kendisini günaha çağıran bu ses tonunu ilk defa duyuyor, sevgilisinin bu arsız yönünü ilk defa görüyordu ve daha şimdiden bağımlısı olmuştu. 

"Benim için yeterince iyiyken kendine bu şekilde hakaret etmen kalbimi kırdı sevgilim." dedi Kun, üç adımda onun yanına varmıştı. Kun'a fırsat vermeden elini kavrayıp sevgilisinin yatağa düşmesini sağlamıştı Yangyang ve yüzleri yavaş yavaş birbirlerine yaklaşırken konuştu.

"Belki bir özür kalp kırıklığını geçirir, hm?" 

"Peki ya özrü kabul etmezsem?"

"O zaman kalp kırıklığını geçirmek için daha fazlasını yapabilirim."

"O halde özrünü kabul etmiyorum. Kalbimi onarmak için elinden gelenin en iyisini yapmalısın."

"Sen hiç merak etme sevgilim. Elimden gelenin en iyisini değil, elimden gelenden de fazlasını yapacağım." der demez zaten aralarında santimler kalan dudaklarını birleştirdi. Nefesleri tükendiğinde ise nefes almak için kısa bir süre dudaklarını ayırdıklarında ikisininde yüzünde utanmaz bir tebessüm vardı. Bu tebessümler kesinlikle gecenin ilerleyen saatlerinde neler olacağının habercisiydi.

"Bu gece günahkar olmak istiyorum Yangyang."

"O halde ben de senin günahın olacağım sevgilim."

"İsabet edersin sevgilim. Çünkü benim gibi bir günahkar sadece senin gibi mükemmel bir günaha girmeyi göze alır."





Uzun zamandır bölüm atamadım lütfen vurmayın smndsndbdfnsmdfbnsfns

Bir de uzun zamandır bölüm atmayıp böyle bir bölümle geri dönmek wowowwowowoowowow Benden en fazla bu kadar oluyor canlarım, elde olan bu. Hepiniz çok seviyor, beklettiğim için özür diliyor ve hepinize kocaman sarılıyorumm



Schnappi - KunYangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin