MAFYA

1.2K 52 34
                                    

MAFYA

Altay Bayındır x Uğurcan Çakır

TÜRKİYE CUMHURİYETİ İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

KAÇAKÇILIK VE ORGANİZE SUÇLARLA MÜCADELE DAİRESİ BAŞKANLIĞI

"Uğurcan Çakır hakkında bilgi toplayabildiniz mi?"

Barnes, önceden hazırladığı dosyaları toplantı masasının üzerinden Altay Amire uzattı ve "Tüm her şey bu dosyada." diye de belirtti. Aylardır bu operasyon için bilgi topluyorlardı ve nihayet harekete geçme zamanları gelmişti.

Uğurcan Çakır, Türkiye'nin en büyük mafya liderlerinden bir tanesiydi. Yıllardır peşinde olan devlet bir türlü ona erişmeyi başaramamış, aksine her seferinde düzenlediği operasyonlardan zarar ederek ayrılmıştı. Adam o kadar iyiydi ki, polis dibine kadar geldiğinde ve operasyonların başarıyla sonuçlanması an meselesi olduğunda bile işin içinden sıyrılmayı ve ortadan kaybolmayı çok iyi başarıyordu.

Altay Bayındır, başladığı her işi tamamlayan ve bunu hayatına ilke edinmiş bir adamdı. Meslek hayatı boyunca en zorlu işleri bile tamamlamayı bir şekilde başarmış, aldığı tek tük yenilgilerde ise daha da güçlendiğine inanarak ayağa kalkmıştı.

Bu operasyonun ne kadar zor olacağının farkındaydı elbette ancak zorluklar onu hiç yıldırmadığı gibi şimdi de yıldırmayacaktı.

"Rose ve Psy. En yakınları. Hiç yanından ayrılmıyorlar." dedi Ash tahtadaki kadınların fotoğraflarını işaret ederek.

Altay'ın kaşları çatıldı. "Aralarındaki bağ nedir, yakınlık dereceleri ne?"

"Kuzenleri ve sanırım iş ortakları. Her operasyonlarını üçü birlikte yürütüyor." Barnes gözlüğünü çıkarıp kutusuna koyduktan sonra, "Bu haftasonu İstanbul'da bir otelin açılışında olacaklar." dedi.

Ekipteki herkesin yüzüne bir sırıtış yerleşirken, "Aynı otelin açılışında biz de olacağız." diye cümlesini tamamladı Barnes.

Toplantı bitmişti.

Ve her şey, daha yeni başlıyordu.

mafya | altay bayındır x uğurcan çakırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin