8. BÖLÜM "GEÇMİŞİN YARALARI"

348 25 16
                                    

post malone - leave

8. BÖLÜM "GEÇMİŞİN YARALARI"

"Selam selam selam!" diyerek elinde plastik bir starbucks bardağıyla Altay Amirin odasına giren Barnes etrafa enerji saçıyordu her zamanki gibi. Ash ve Altay ondan daha erken gelmişler, bir operasyon hakkında konuşuyorlardı. Oynayarak odaya girip elindeki starbucks poşetini masaya bırakırken "Size cookies aldım, sıcak hem de" dedi. Ardından Ash'in yanağına bir öpücük kondurup "Günaydın prenses." dedi.

Altay ve Ash ona ruhsuz bakışlarla bakıyor olsa da Barnes takmadı, alışkındı.

"Demek bu yüzden geç kaldın." dedi Altay.

Barnes umursamazca omuz silkip "Sıra vardı" dedi, ardından Ash'e dönüp "Aşkım lip balmımı evde unuttum seninkini alıyorum, tazelemem gerek" dedi ve Ash'in çantasına uzandı.

Ash ve Altay birbirine bakıp kafa sallayarak güldü ve kaldıkları yerden devam etmeye başladılar konuşmalarına. Altay Bayındır, "Uğurcan Çakır—" dediği an Barnes "Hiiiiiii!!!" diyerek heyecanla araya girdi. "Ben ne duydum biliyor musunuz?" Gözlerini kocaman açarak Altay'a baktı. Ardından sesini biraz alçaltarak, sinsi arkadaş moduyla "Uğurcan Çakır var ya..." diye mırıldandı. "Gaymiş."

"Yani Barnes?" Altay bu soruyu sorarken ifadesizdi.

Barnes gülerek kafa salladı. "Sen de gaysin."

Ash şaşkınlıkla "Yakalamak için aylardır operasyon üzerinde çalıştığımız, sahte mimarlık şirketlerine varana kadar kurduğumuz, ekip olarak bizi bir süredir sahte bir kimlikle yaşamak zorunda bırakacak kadar profesyonel bir dolandırıcı, bir organize suç lideriyle operasyon amirimizi shiplemiyorsun umarım." dedi.

"Ama çok yakışmazlar mı? Hırsız polis olayı işte. Yasak aşk. İmkansız. Filmlere konu olacak kadar dramatik bir aşk hikayesi..."

Altay gözlerini devirerek, "Of Barnes, of!" derken Ash'e bir şey göstermek için telefonunun kilidini açmıştı.

Az önce yalnızken galerisinde en son çekildiği fotoğraflara bakıyordu ve fotoğraflardan birine bakabildiği kadar uzun bakmıştı. Ash odaya girdiğinde ise uygulamadan çıkmadan ekranını hızlıca kapatmıştı. Ekranı yeniden açtığında ise karşılaştığı o fotoğraf oldu.

Altay hızlıca fotoğraflardan çıkmak istediyse de Barnes bunu kaçırmamış, fotoğrafı görür görmez "Aha!" diye bağırmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altay hızlıca fotoğraflardan çıkmak istediyse de Barnes bunu kaçırmamış, fotoğrafı görür görmez "Aha!" diye bağırmıştı. Altay'ın elinden telefonu kaptığı gibi odanın öbür ucuna koşarken Altay da telefonu geri vermesini söylüyordu.

"Ne zaman çekildiniz bunu?" diye sordu genç kız heyecanla.

"Geçen gün." diye geçiştirmek istedi Altay.

"Geçen gün ne esnasında?"

"Ya yemeğe gittiğimizde işte kızım."

"Neden yemeğe gittiniz?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mafya | altay bayındır x uğurcan çakırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin