13.Kapitola

22 0 0
                                    

Debbi


Stála jsem bez hnutí s otevřenou pusu a civěla na CCho u jeho přirození. Když si mě všiml začal pískat a ječet jak nějaká ujetá fanynka Justina Biebra. Moje rty se vytáhli na obrovský úsměv a začala jsem se tlemit tak silně až jsem dech popadnout nezvládala. CC hned utíkal do svého pokoje. Uslyšela jsem ránu a pak řev,, Kurva Christiane! Zkoušíš si hrát na pornoherce nebo jako co?",, Ja jsem lesní víla!" Ohradil se na Andyho CC,,Jo aha, lesní víla co se zapomněla oblíct.",, Ukazuju svoje mádherné tělo! Nestydím se za něj!",, Já být tebou tak se stydím." Slyšela jsem pouze odfrknutí a naštvané dupání. Rozhodla jsem se, že si udělám silné kafe na probozuní.Začala jsem ječet když sem spatřila Ashleyho před ledničkou jak chrápe. Ale můj křik přivolal pouze Andyho, který se okamžitě na Ashe pohled začal tlemit jak lahtan. Odtáhl Ashe do obýváku zatímco já dělala pro nás dva kafe.


CCDebbi je strasně nádherná holka. Měl bych u ní šanci a nebo ne? Andy je do ní úplně zblázněný, ale má Jull a holku nedokáže podvést. Hmmmm, za zkoušku nic nedám!Ležel jsem ve vaně a přemýšlel co s tím udělat. Bylo 5 hodin odpoledne a mě už bylo líp. Rozhodl jsem se tedy Debbi napsal zprávu.Nechceš dneska zajít na véču? Takové to kamarádské seznámení. :-) CCBěhem 5 minut přisla sms s odpovědíRáda půjdu ;-) DebbiOukej, takže v 7? :-* CCJo proč ne :-) DebbiSice to ona nebrala jako rande, ale já jo!


AndyDebbi si s někým smskovala a usmívala se u toho což se mi vůbec nelíbilo.,, S kým tak horlivě smskuješ?",, S CCm, jdem na kamarádskou véču." A vesele se na mě usmála. Cítil jsem v sobě tu zlobu, ale nepokoušel se to dát najevo, ale nevydržel jsem. Přikývl a naštvaně odešel do zkušebny.


Jake,,Hey Andy! Co ti jebe?!" Zařval jsem na něj když kolem mě naštvaně prošel. Jen mávnul rukou a přidal do kroku. Pokrčil jsem rameny a šel do obýváku kde se na telku koukala Debbi s Jinxxem. Plácnu jsem sebou mezi ně. Debbie zděšeně vyjekla a Jinxy začal nadávat, protože jsem mu vysypal křupky. Nějak mě to nezajímalo a sledovat Debbi, která se na mě mračila. Hmmm, není špatná. Blesklo mi hlavou.


CCČekal jsem na Debbi v obýváku a kecal s Jinxxem a Jenn, který se ládoval hořkou čokoládou. Najednou se proti mě objevil Debbi a byla krásná! Měla obrovskou patku a zbytek kudrliny, tílko se znalek mrtvou kočkou, černé džíny, modré conversky, na rukou plno nárámku, na krku krásný přívesek s žiletkou, ve vlasech mašličku a k tomu dlouhý svetr. Jednoduchý styl jí moc slušel!,,Můžeme?" Zeptala se nejistě a já jen přitrouble přikývl. Jako správny gentlman jsem jí otevřel dveře jak od vchodu tak i od auta. A s plným humorem vyjeli do pizzerky.Sedli jsme si do kouta a objednávali.,, Hey CC?",, Co potřebuješ?",, Dneska si vypadal komicky." A začala se tlemit  zatímco já rudnul i na prdeli.Servírka nám donesla jak pizzu tak i kolu a Debbi začala vydávat stejné zvuky, které sem musel dělat ráno. Hned po ní přistál kus pizzy. Zírala na mě jak na trotla zatímco já dusil smích v dlaní.Najednou mi přímo do obličeje vletěl kus pizzy a tak začala válka. Po 10 minutach nas vyhodili z pizzérky a mi dva jsme se popadali za břicho. Naše další volba byla gebabárna u Johnyho.

Trochu kratší díl, alespoň něco :) Jsem strašně moc ráda za každý votes či koment! <3 Strašně mě těší kolik lidí ten příběh čte a zaujmul ho. Budu ráda za další votes ci coment a chci ze zeptat kdo jede na BvB do Hradce? Já se sestrou jedem <3

Love RivalsKde žijí příběhy. Začni objevovat