,,Cože? O můj bože. Proboha. Ano chápu. Je mi jasný že jí budete chtít mít teď doma. Ano samozřejmě vás chápu.... Ale ja sakra nevím jak se to stalo! Byla zamkla v pokoji, asi vylezla oknem ven. Ano, až bude po operaci budu čekat na váš hovor a přijedeme co nejdřív. Dobře, díky, nashle." Šlehla jsem sebou o sedačku, kluci netrpělivě vyčkváli co jim řeknu a Jinxx me držel za ruku. Podívala jsem se na Andyho, který přecházel z rohu do rohu. Na chvilku se zastavil, Podival se na mě a já viděla ty slzavé oči. Sklopil zrak k zemi a zas začal přecházet sem a tam. Musela jsem se nadechnout a vydechnout. Opakovala jsem to několikrát za sebou i tak mi bylo na zhroucení. ,,Tak už nám to sakra řekneš! " Vykriknul Cc, Jinxx ho hned uklidnil a ja se na něj s poděkováním podívala. ,,Debbi spadla z mostu u parčíku prý v Lunaparku."
,,Aaaa dál? "
,,Když mě to nechas domluvit tak se to dozvíš Cc! Nebuď jak děcko. " Pouze zakňučel a opřel se o židli. ,,Prý mela obrovský štěstí, odnesl to otřes mozku s rozseklou hlavu, roztříštěná stehenní kost s klíční a prej....No něco s obratlem.... To prej zatím ani oni nevědí. Teď jede na sál prý." Najednou se ozvala rána, všichni jsme se podívaly na Andyho jak mlátí do všeho co se dalo. Začal křičel, kopat a mlátit do zdi, bylo mi ho šíleně lito a jako první k němu přišel Ashley, který ho chytl za rameno.
Andy
Někdo mě popadl za rameno. ,,Andy, je to zbytečný. Nech toho, nechceme přijít o hlavního zpěváka." Řekl mi Ash a já hned přestal. Bylo by to na nic kdybych zemřel i já. Prosebně jsem se otočil na Jenn, aby mi dala alespoň maličkou naději, že všechno bude zas v pořádku... Ale její oči nic neukazovaly, byly plné smutku a trápení. ,,Jenn? Kdy budem moct ject za ní?''
,,Prarodiče se mi ozvou po operaci...Ale Andy, nevím zda tě tam budou chtít, protože mi její babička říkala, že až bude propuštěna tak okamžitě jede s nima domů.... Takže vůbec netuším.'' Když dořekla tuhle větu, vše se ve mně zlomilo... Věděl jsem, že je to moje chyba a nikoho jiného. Kdybych se nenechal ovládat od té Miley... Mohli jsme spolu být a né řešit tyhle blbosti. CHtěl jsem jí vidět za každou cenu a byl jsem na stoprocent rozhodnutý, že za ní přijedu ať to bude stát cokoliv!
Jenn
,,Dobrý den, tady Jenn. Chci se zeptat jak je na tom Debbi.'' Hrdlo jsem měla šíleně sevřené, byla jsem strašně ráda, že jsem vůbec vydala tu hlásku.
,,Ahoj Jenn. Jo je na tom dobře, zatím je ještě v umělém spánku a můžou k ní jen příbuzní takže až to bude povolené dám ti vědět. Vím co pro ni znamenáš. Jsi pro ní jako sestra.'' Sestra.... Bliklo mi v hlavě a já tušila co se stane. Slzy si hledaly cestu ven a přeci i přes mé usilí je našly. ,,JÁ vím, ona je pro mě to stejné.'' Říkala jsem přes zvlyky. ,, Ještě jednou moc děkuju za jakoukoliv informaci. Až budem moci hned dorazíme. Tedy pokud budou moci i kluci...''
,,Každý její přítel je vítaný, ale ten Andy... Nechci aby byla rozrušená. ''
,,Já vás chápu, nebojte se. Tak tedy první návštěvu vynecháme s ním a když si řekne, aby přijel tak přijede. Co vy na to? Řekla bych, že to zas tak špatný nápad není.
,,To není. Dobře uděláme to tak. Promiň Jenn ale volají nás doktoři tak zatím pá zlatíčko.''
,,Nashle!''' S únavou jsem hupsla na gaouč a mnula si oči. Za poslední dny jsem toho moc nenapsala a už ne vůbec na dnešní den jsem téměř nic nenaspala skrz to, že jsem všechny vzpomínky měla před očima... Opravdu jsem byli jako sestry. Furt mi vrtalo jak se mohla tak šikovně dostat ven z baráku bez povšimnutí a proč by to sakra dělala. Vždyť měla vždy možnost se dostat ven přes obývák. Tedy pokud se něco nestalo...Jinxx mi přinesl horké kakao se šlehačkou a teplou deku. Opravdu jsem nikoho lepšího neznala, kdo by se o mě tak hezky postaral. Obejmul mě a dal pusu na spánek. Moc dobře věděl co mě uklidní. Konečně jsem se vyhnula myšlenek a pak jsem uviděla procházet polomrtvého Andyho, který sotva chodil a pak mi to všechno cvaklo! ,,Andy! Pojď sem! Hned!'' Podíval se na mě pohled jako co chceš, ale i přes to se ke mně vydal líným krokem. Jinxx asi pochopil, že má odejít a tak jsem se na něj děkovně usmála a otočila se na Andyho, který si sednul na zem proti mně.
,,Co chceš Jenn. Nechci moc kecat o tom jak jsem na tom a jak je na tom moje psychika a takový další ty rádoby friends otázky.'' Spustil, ale než začal dám kecat tak jsem ho zadržela.
,, Andy já nechci mluvit o tom jak se cítíš. Je mi to docela jedno, nebo ne jedno, ale chci se konečně vyspat a ty mi k tomu pomůžeš.''
,,Cože?''
,,No pomůžeš mi k tomu.''
,,A co jsem? Nějaký čaroděj spánku či co?''
,,Ty vole drž hubu a poslouchej. Ty jsi taky dobrej ocas. Hele prostě mi nedá spát proč by Debbi lezla oknem, když mohla kdykoliv projít přes obývák. Tak mě napadlo zda si jí něco neřekl, nebo něco nezaslechl či neřekl a nebo prostě něco takového. Chápeš ne?''
,,No chápu. '',,A?''
,,No stalo se něco .''
,,Co si jí řekl ty zasranej Biersacku?''
,,Tak moment. Neříkej mi zasranej když jsem se ani neposral, ok ? Jen jsem jí řekl, že jsem udělal blbost a že jí miluju... No a....''
,,No a co dál? Co tajíš?''
,,Začal jsem jí líbat a pak se mi vytrhla a zmizela v pokoji. Nic víc. ''
,,Biersacku? Ty jsi vážný idiot. "
,,Jo já vím, co ještě mi pěkného řekneš?" Řekl mi už agresivně a tak jsem toho nechala. Šouravými kroky jsem odkráčela k Jinxxovi.
ČTEŠ
Love Rivals
أدب الهواة#psacizacatky Debbie se po pár letech střetne se svým dávným spolužákem a rozhodne si užít léto se vším všudy. Zažívá zcela nové situace, skvělé momenty a především i svou první lásku. Moje úplně první povídka o skupině Black Veil Brides. Nejsem s...