9.Kapitola

28 0 0
                                    

Andy


Jakmile jsem uslyšel Jul hlas hned jsem Debbi pustil. Jul stála metr od nás a podle výrazu zuřila jak drak v nějaký pohádce či tak. ,,Jul. Nech mě to vysvětlit!",,Hmmmm.... Máš na to 5 minut." Odeskla bez kousku citu a civěla na Debbi jako kdyby jí chtěla uřezávat kousky těla. Začal jsem jí vše vysvětlovat dopodrobna a jazyk se mi občas zapletl. Když jsem skončil svoje story vrhla se mi kolem krku a já jí bezpečně objal. Debbi nic nechápala, nevěděla kdo to je a proč na ní tak tázavě dívá.... Otočil jsem se a Debbi nikde. A jéje.


Debbi


Vůbec nechápu kdo to je a proč mě vraždil pohledem? Že by Andyho holka? Ale tak proč by nás tím pádem zval k sobě? Zase si ze mě chtěl vystřelit jen. Že já každýmu na všechno skočíš... Opět jsem cítila ty horké slzy co se draly ven. Nebyli to z nějakého smutku či tak něco ale z pouhého zklamání. Nohy se mi rozeběhly ke kempu, slzy padaly jedna za druhou. Nevnímala jsem nic kolem sebe a ani lidi. Najednou jsem do někoho vrazila. Měl na sobě roztrahné černé kalhoty a vlastně byl bez trika. Když jsem tak spozorovala měl velké tetování na břiše. Dívala jsem na něj s prozbou ať mi uhne z cesty. ,, Debbi?" Přikývla jsem na souhlas. Je to moje jméno a nebo snad ne? Jo je!,, Co se stalo?" Zeptal se mě klidným hlasem a už už mě chtěl pohladil po ruce. Rychle jsem ho obešla a utíkala ke stanu. Chtěla jsem co nejdřív být doma, u babičky v objetí... Konečně jsem uviděla náš stan. Holky seděly před ním a horlivě si o něčem vůbec nezajímavým povídali.Jako westernový kůň jsem před nima zastavila. ,,Jenn? Jedem okamžitě domů.",,Počkej, počkej, počkej. Vysvětli mi co se děje.",, Hele neptej se a prostě začni balit. Nechci tu být už ani vteřinu.",,No dobře.",, Hele až budete odcházet tak pro mě přijdete že? Chci se s váma rozloučit." Nadhodila Miley se smutným obličej. Obě dvě jsme na souhlas přikývli a začali si balit všechny věci. Když jsem skládala deku uviděla jsem Andyho triko. Bože! Je všude!Triko jsem hodila na dno brašky.


Ashey


Proboha co ten blbec Andy zas pokazil. Tak moc se s ní chtěl vidět a teď? Budu si muset s ním promluvit. Šel jsem k našemu tour busu, kde se CC s Jakem cpali jak o život, zatímco Jinxx chodil sem a tam, ale Andy nikde. Sedl jsem si tedy přes bus s mojí úžasnou kytarou a začal něco brnkat.,, Hey Andy! Neva že jsme ti snědli ty muffiny?" Zařval CC z plných plic a objal Jaka,, On kecá! CC to snědl sám!" občas si opravdu říkám co to jsou za pošuky.Andy šel k nám s cigaretou u pusy a tvářil se úplně zklamaně. Šel jsem mu naproti, abych s ním mohl hodit řeč.AndyNemohl jsem jí nechat odejít. Prostě nemohl... Něco u mě v nitru mi říkalo ať jdu za ní a vše vysvětlím. Jenže co jí mám říct? Že sem jí odjakživa miloval a provokování byl můj styl jak jí něco málo vyjádřit. Říká se co se škádlívá to se rádo mívá ne? Jo sice jsem to občas přehnal, protože po mně vyjela a ja se neudržel. Na základce jsem si tu zlost vylíval na ní kvůli třídnímu šikanování. Achjo, já jsem vážně kretén! Musím jí vše vysvětlit. Juliet stejně odjíždí na 3 měsíce do Kanady na dovolenou s celou její rodinou. Bože... Debbi? Už jdu!Šel jsem rázným krokem do kempu. Bylo po 12 hodině takže tu nikdo převážně nebyl. Pamatoval jsem si, kde má s Jenn stan. Nepřemýšlel jsem nad ničím jiným než nad ní. Uviděl jsem jí jak skládá nějaké věci do batohu. Byla zabraná do svých myšlenek tak silně, že mě vůbec neslyšela. Chytl jsem jí kolem pasu a odsunul od shozeného stanu. Začala nevěřícně ječet a kopat kolem sebe. Po chvilce jsem jí postavil na pevnou půdu a otočil ke mně. Jakmile mě uviděla v očích se jí zobrazilo něco co jsek nikdy nedokázal rozluštit. Strach? Láska? Štěstí? Smutek? Odjkaživa co jí znám měla okolo sebe bariéru a nikoho do ní nepustila.,, Debbi. Můžu ti to vysvětlit?",, Co mi chceš vysvětlovat? Nic se tu nedá vysvětlovat. Udělal si ze mě zas debila a já se hold ze školy nepoučila což se stavá. Myslela jsem si totiž po tom povídání, že si vyrostl ale spletla jsem se holt. A zda mě teď omluvíš tak s Jenn jedem domů." Měla kuráž, ale nenechal jsem se jen tak odbít.,, Nedělal jsem z tebe žádného debila. Chtěl jsem, abys u nás s holkama nějaký čas pobila. Co je na tom zlého?",, Že mě ta hnědovláska chtěla ukamenovat na místě?" Odsekla rázně.,, Z Jul si nic nedělej. Je hodně žárlivá a žárlí občas i na fanoušky a navíc bych tě nepozval já do baráku kde by byla ona. Odjíždí na 3 měsíce pryč." Odfrkla si, ale já se nevzdával.


Debbi


Žadonil, abychom k nim jeli, ale pravda byla ta, že me se nikam nechtělo. Opřel si čelo o to moje a jak malé dítě žadonil. Zezadu me obejmula Jenn a také prosila. Kurva! Tohle je na mě moc! Nemůžu jim odolot. Musela jsem si povzdechnout a pořádně se nadechnout,, Tak fajn. Jedem k vám." Jenn začala okamžitě pištět a skákat jak malá a Andy? Ten měl úsměv od ucha k uchu. Doprdele kopněte mě někdo zda se mi to nezdá. Tak zkrásněl. Nejradši bych si nafackovala. Je šťastně zadaný a tak to zůstane.,,Za hoďku vyrážime k vám tak šup." Dirigoval Andy a já po něm hodila malinký polštář, který ho srazil přímo k zemi. Musela jsem se smát na celé kolo a Jenn také. ,, Jen počkej. Tohle ti nedaruju." Zavrčel Andy mezi hořkostí a smíchem. Jo byl fakt vtipnej. Šli jsme za Miley se rozloučit. Bohužel s náma nemohla. Teď jí čekala matura, ale slíbila, že o prázkách se staví. Vyměnili jsme si čísla a naposled se obejmuli.Když jsme měli dobalené všechny věci a vše vyřízené tak nás Andy vedl k tour busu. Před nim seděli všechni členové skupiny BvB. Pro Jenn to byl snad splněný sen zatímco pro mě ? Obyčejna parta kluků co umějí skvěle hrát. Andy nás se všema představit a každý z členů nás silně objal. Byl to fakt nezvyk. Nasedali jsme do busu a vyjeli domů. Diký CCho řízení jsme byli před naším barákem do hodiny.Přijeli jsme k našemu baráku. Jenn bydlela o tři baráky vedle takže sraz byl u nás za hodinu. Babička s dědou seděli na verandě a pili čaj. Vystoupila jsem z busu a šla k nim. Vesele se na mě usmívali. Byla jsem tak ráda za ně. Milovala jsem je z celého srdce,, Holčičko! Tak jak ses měla? A co tvoji nový kamarádi? Ať jdou sem. " Když jsem se otočila na bus uviděla jsem jak jsou kluci přilepený na okno a zírajaní na nás. Vybídla jsem je tedy na přaní prarodičů, aby šli k nám. Vyletěli z busu jako smečka hladových psů a běželi na terasu. To jsou fakt paka. Naříkala jsem v duchu.Moje babička byla velmi přátelská a každého zahrnovala láskou. Každého z kluků šťastně objala a děda? Ten si s nima potřásl rukou jak starý známy. ,, Babi?Dědo? Tohle je CC,Jinxx,Jake,Ash a Andy.",,Proboha Andy? Seš to ty?" Přiblížila se k němu a nemohla uvěřit vlastním očí. Dusila jsem smích v dlaní a kluci mě napodobovali.,,Ano paní Jones. Jsem to já." Šťastně se na ní usmál a babička ho hned objala,, Bože chlapče tak strašně si nám chyběl! Vyrostl z tebe neuvěřitelný sympaťák."Andy se jen culil zatímco já jsem se už neudržela a vybuchla smíchy, zbytek kapely semnou.,,Paní Jones zda vám to nebude vadit a vašemu manželovi tak bychom si Debbi vypujčili alespoň do víza." Zeptal se opatrně Andy a kluci si mě začali brát k sobě jako na důkaz toho, že se o mě postarají.,, A co škola? Musí jí dodělat přeci.",, Udělá si jí dálkově.",,Hmmmm....Tak to nemám nic proti."Kluci hned objímali babičku a dědu. Pak skočili po mně.Jo.Jsem doopravdy šťastná.


Sorry lidi za tolik slz na začatku, ale pohádala jsem se zrovna s přítelem na výročí takže jsem to nějak zakombinovala do story ^^ Snad chápete x))Libi? Tak lajk,koment,názor co mám upravit a zmenit na sobě popřípadě:)Díky Díky Díky :)

Love RivalsKde žijí příběhy. Začni objevovat