20.Kapitola

20 0 0
                                    

Tak jsem vám nestihla napsatz díl než jsem odjela na intr kvuli treninku u koní co mě čekal s kamarádkou :) Takže vám spatlám něco ted na rychlovku at se neřekne :D no hate plzzzzz

Ashe věta mě velice ale velice zaskočila. Přišlo mi už jako kdybych byl hračka pro všechny ze skupiny Black Veil Brides.,,Ehm. No díky.'' Jediné co jsem ze sebe vykoktala než jsem utekla z koupelny do šatny za piánem. Když jsem nad tím začala tak nějak přemýšlet u piána jsem nebyla takovou dobu!Né že bych byla profesionalka ale tak nějak jsem zasedla za piáno a nechala prsty hrát mou nejoblibenější písničku a to byla Avicci- wake me up (je to sice emařka, ale poslouchá občas i dnešní pop, ok?) Někdo mě v polovině hře chytl za ramena. Ano byl to Ash. Nenechala jsem se zmáct a pokračovala. Ale moje prsty ztuhly když jsem ucítila jeho rty na mém krku,,Já-jáá se strašně omlouvám Debbi! Neměl bych to dělat....Asi půjdu.'' Nesměle jsem přikývla na souhlas a vyprovodila ho ze dveří. Jakmile se zavřeli svezla jsem se podél nich k zemi a jako malá holka se rozbrečela. Za co mě ta karma tak trestá? Nic špatné jsem přeci neudělala! Proč po mě vyjíždí všichni ze skupiny? Jsem snad nějaká děvka nebo co jako? Slzy mi začali stékat pomalu a pak se proměnili ve velikáncký vodopád. Moje řašenka byla tutap pryč. Nevěděla jsem co dělat už. Byla jsem tak zoufalá!

Ahoj, nechceš na pokoc? Andy? :)
Ahoj, hmmmm.... A kam? Debbi

Přijd co nejrychleji do kuchyně odtamtud tě dotáhnu do staré zkušebny :P Andy
Okis. Debbi
Už jsem někdy říkala, že Andy je můj zachránce a vždy se ozve v tu správnou chvíli když jsem na dně? Ne, tak teď si to vážně přiznávam, že on bude nejspíš můj anděl, protože jinak to už nevidím.


Já vím, že je to strašně megálně moc krátké, ale na víc se neschopím :( Nechci vymejšlet blbosti a tenhle díl mi také přijde jako blbost. Co na něj říkáte vy? :)

Love RivalsKde žijí příběhy. Začni objevovat